Laatste bijdragen

• gambit
    gambit reageerde op het onderwerp Ombouw VFC FAL met originele onderdelen.
    FN blijft mooi vooral de modern versie
    • 1766449959041.png
  • Paashaas
    Hoi Johan, Da's ook een mooie tas inderdaad ! Ik heb voor 2de kerstdag echter al een afspraak hier in het "dorp" om bij iemand te...
  • Paashaas
    Paashaas reageerde op het onderwerp GBB loopt snel leeg.
    Ik heb hetzelfde probleem met mn dure beretta pistool. Het ding loopt na 1 schot gewoon leeg. Ook hier zou rood gas dus een uitkomst...
  • Assault Captain
    Review VFC FAL. Sinds ongeveer een jaar heb ik een VFC FAL. Aangekocht bij een bekende Nederlandse dealer en na een tijdje wachten kwam...
  • gambit
    gambit reageerde op het onderwerp GBB loopt snel leeg.
    mooi ding dit is de mijne
    • vfc2.jpg
  • gambit
    gambit waardeerde Uzi's bericht in het onderwerp GBB loopt snel leeg met Leuk Leuk.
    Waardevolle informatie! Ik ben heel wat wijzer geworden. Ik was eerst een beetje huiverig om een magazijn uit elkaar te halen, maar nu...
  • Uzi
    Uzi heeft het onderwerp Ombouw VFC FAL met originele onderdelen geplaatst in Reviews.
    Review VFC FAL. Sinds ongeveer een jaar heb ik een VFC FAL. Aangekocht bij een bekende Nederlandse dealer en na een tijdje wachten kwam...
    • IMG_3344.jpeg
    • IMG_3345.jpeg
    • IMG_3347.jpeg
    • IMG_3349.jpeg
    • IMG_3350.jpeg
    • IMG_3351.jpeg
    • IMG_3352.jpeg
  • Uzi
    Uzi reageerde op het onderwerp GBB loopt snel leeg.
    Waardevolle informatie! Ik ben heel wat wijzer geworden. Ik was eerst een beetje huiverig om een magazijn uit elkaar te halen, maar nu...
    • IMG_3341.jpeg
  • Uzi
    Dankjewel! Dat is goed advies.
  • Uzi
    Uzi waardeerde gambit's bericht in het onderwerp GBB loopt snel leeg met Leuk Leuk.
    Onder de 4°C gebruik ik mijn GBB niet. Tussen 4°C en 15°C gebruik ik rood gas. Boven de 15°C gebruik ik green gas. Daarnaast maak ik...
  • Johan de Visser
    Ik was even aan het zoeken op Temu ondanks alle negatieve berichten daarover en kwam toen dit tegen. Geen idee van de kwliteit maar voor...
  • gambit
    gambit reageerde op het onderwerp GBB loopt snel leeg.
    Onder de 4°C gebruik ik mijn GBB niet. Tussen 4°C en 15°C gebruik ik rood gas. Boven de 15°C gebruik ik green gas. Daarnaast maak ik...
    • 288x840.jpg
  • Uzi
    Dankjewel voor de reacties. Ik ben nieuw in de airsoftwereld dus ik moet nog een hoop leren en ervaren. Kan rood gas ook gebruikt worden...
  • Uzi
    Uzi waardeerde gambit's bericht in het onderwerp GBB loopt snel leeg met Leuk Leuk.
    Onder de 15 graden moet je overstappen op rood gas..... Gas wolk kan komen omdat hij ze cycle niet goed kan maken Ik heb zelf ook...
  • Uzi
    Uzi waardeerde Yair's bericht in het onderwerp GBB loopt snel leeg met Leuk Leuk.
    Ik gebruik altijd rood gas in mijn VFC MP5. Heb wel gemerkt dat de MP5 beter loopt als die goed ingevet is.