Laatste bijdragen

• QuickFix
    QuickFix waardeerde Kroeskoppie's bericht in het onderwerp replica's aan de muur ? met Leuk Leuk.
    Ik sluit hierbij dit topic. Het topic is aangemaakt in december 2023, er wordt plotseling dit jaar weer op gereageerd en er worden...
  • QuickFix
    QuickFix waardeerde victor's bericht in het onderwerp replica's aan de muur ? met Leuk Leuk.
    @JanZwolle, laat ik even happen. volgens de wet zijn airsoft apparaten verboden, tenzij je lid bent (van de NABV). En laat dat...
  • J
    JanZwolle reageerde op het onderwerp replica's aan de muur ?.
    Wel leuk dat aangegeven wordt dat het niet mag en de NABV regels als bron aangegeven worden... Maar de NABV is geen wetgevende...
  • T
    Tom de Witte waardeerde M14shooter's bericht in het onderwerp Vraag regelgeving Dmr. met Leuk Leuk.
    Persoonlijke vind ik dat er een trade off moet zijn tussen assault en Dmr. Daar mee bedoel ik dat je met assault een korter, lichter dus...
  • T
    Tom de Witte waardeerde gambit's bericht in het onderwerp Vraag regelgeving Dmr. met Leuk Leuk.
    Ik had je dat verteld idd bij daarle bijvoorbeeld hammeren ze er al op en zal je replica vanaf sep. niet meer goed worden gekeurd als...
  • T
    De hop klein tikkie vaster CO2 capsule vervangen Daarvoor inbus nodig Sja er zitten er 3 bij De dunste deed me goed naar de keep kijken...
  • LLV
    LLV reageerde op het onderwerp Hapering Novritsch SSP-5.
    Geen idee of ik hier iets zinnigs mee roep. Maar ik merk dat er bij mijn beretta verschil is tussen gas met en gas zonder siliconen. Kan...
  • DennisW
    DennisW reageerde op het onderwerp Vraag regelgeving Dmr..
    Ik had toen B&A keer gemailed hierover omda tik zat te kijken om mijn AS VAL een DMR te maken, maar die zou dan niet lang genoeg zijn...
  • DennisW
    DennisW reageerde op het onderwerp replica's aan de muur ?.
    Het blijft grappig hoe verdeeld de politie is hierover. Ik heb namelijk al verschillende verhalen gehoord Van "Prima, we kwamen alleen...
  • Gergo1321
    Gergo1321 reageerde op het onderwerp Privé-Skirm (Dutch-English).
    Hoi Kroeskoppie! Ik heb de tekst aangepast. Bedankt voor de suggestie!
  • Gergo1321
    Gergo1321 heeft het onderwerp Privé-Skirm (Dutch-English) geplaatst in Skirms.
    🪖Hallo operators! 🖐️We hebben een privé-skirm voor ons team. (in CQB) Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar voor spelers. ℹ️Over het...
  • Gergo1321
    Gergo1321 reageerde op het onderwerp Nieuw.
    Welkom mate!
  • gambit
    gambit reageerde op het onderwerp Stoppen met airsoft.
    Je mag replica’s gewoon verkopen, mits dit gebeurt aan personen die in het bezit zijn van een geldige NABV-registratie. Dit kan...
  • B
    Butcher heeft het onderwerp Stoppen met airsoft geplaatst in Algemeen / General.
    Hoi allemaal! Ik heb besloten om te stoppen met deze hobby omdat ik er niet veel meer mee doe. Echter weet ik niet precies of ik deze...
  • Sylvester
    Sylvester waardeerde Assault Captain's bericht in het onderwerp Forum members skirm day met Leuk Leuk.
    Aan de mede forum leden en airsoft gekken 😉🤣 Het leek mij een leuk idee om met de mensen hier van het forum gezamenlijk in 2026 ergens...