Laatste bijdragen

• G
    ghalil waardeerde Coinoperator's bericht in het onderwerp Rail riser met Leuk Leuk.
    Ik heb het inmiddels via een andere weg opgelost. De hoge hydra heb ik teruggestuurd en een lage ervoor in de plaats besteld. Deze...
  • LLV
    LLV reageerde op het onderwerp Maten MP7.
    Chatgpt als geprobeerd ?
  • C
    Coinoperator reageerde op het onderwerp Rail riser.
    Ik heb het inmiddels via een andere weg opgelost. De hoge hydra heb ik teruggestuurd en een lage ervoor in de plaats besteld. Deze...
    • riser_low-hydra.png
  • G
    ghalil reageerde op het onderwerp Rail riser.
    Kun je geen kijker of iets direct monteren zonder dat je de adapter van de kijker gebruikt? Zo een montage bvb bij een red dot zoals...
    • specoptics-rml-20225a-magnifier-hybrid-mount.jpg
  • G
    2500 blauwe plekken ... Dus als er iemand zijn patatjes door een slangetje wil eten, dan ff naar Blackout of Area24 komen 😂
  • C
    Coinoperator waardeerde Paashaas's bericht in het onderwerp De Novritsch SSR9 met Geweldig Geweldig.
    Ik heb me indertijd voor het CQB-en een ARP van G&G aangeschaft. Lijkt aardig op de SSR9 van jou : Verder leuk om te lezen hoe...
  • C
    Coinoperator reageerde op het onderwerp Rail riser.
    totaal niet nee
  • E
    Eviltwin-NL reageerde op het onderwerp BB gewichten tot 1.2 joule max.
    Inderdaad. Een lichte BB gaat langzamer dan een zware BB.... Bij het verlaten van de loop. Echter is dat een moment opname, en heb je...
  • Paashaas
    Paashaas reageerde op het onderwerp De Novritsch SSR9.
    Ik heb me indertijd voor het CQB-en een ARP van G&G aangeschaft. Lijkt aardig op de SSR9 van jou : Verder leuk om te lezen hoe...
    • g_g_arp9_-_black_2_.jpg
  • Paashaas
    Paashaas reageerde op het onderwerp Rail riser.
    De bovenste ziet eruit als een 11mm dovetail, die naast de 22mm weaverrail de meest voorkomende montage is voor richtkijkers
  • Paashaas
    Paashaas reageerde op het onderwerp BB gewichten tot 1.2 joule max.
    Bij het "FP-ssen" (vind het nog steeds de meest debiele term in airsoft maar allei) ben je vaak verplicht met een bepaald gewicht te...
  • Paashaas
    Paashaas waardeerde LLV's bericht in het onderwerp BB gewichten tot 1.2 joule max met Leuk Leuk.
    Ugh leesfout van mij 😁
  • T
    TheDutchreaper1989. reageerde op het onderwerp VSR10 HPA project..
    Ik heb een vergelijkbare build gemaakt ja. Met een Stalker morpheus dual bore hybrid barrel 430mm Een maple leaf mr hop 60. Tridos tdc...
  • C
    Coinoperator heeft het onderwerp Rail riser geplaatst in Algemeen / General.
    Hoe moet je in vresenaam iets op het bovenste deel hiervan monteren?
    • 1775762230571.png
  • C
    Coinoperator reageerde op het onderwerp De Novritsch SSR9.
    Update, Novritsch heeft me een kortingscode van 40 euro op de metalen behuizing gegeven. Netjes. edit de boltplate revisiekit is niet...