Laatste bijdragen

• Assault Cpt
    Mijn Shogun avontuur van de afgelopen 2 weken is gemengd kwa gevoel. Ik heb een Umarex Glock 19x bij hun besteld. Mooie replica alleen...
  • Assault Cpt
    Assault Cpt waardeerde Kroeskoppie's bericht in het onderwerp Temperatuur met Leuk Leuk.
    Nog een tip: ik liet vaak bij warm weer mijn plate carrier thuis. Speelde dan alleen met een riem en daar pouches aan met magazijnen en...
  • E
    Eviltwin-NL reageerde op het onderwerp Temperatuur.
    Mijn ervaring met hoge temperaturen is, dat mensen het inderdaad rustig aan doen. Helaas heb ik daarbij ervaren dat veel dit doortrekken...
  • Assault Cpt
    Assault Cpt reageerde op het onderwerp Temperatuur.
    Idd rustiger aandoen. Genoeg drinken ook belangrijk natuurlijk.
  • Assault Cpt
    Ik zie het wel maar als het idd 23 graden is dan is het perfect buiten weer.
  • Assault Cpt
    Assault Cpt waardeerde Paashaas's bericht in het onderwerp Temperatuur met Leuk Leuk.
    Het lijkt erop dat het weer volgende week weer lekker naar een 23 graden zakt. Da's nog wel acceptabel om te spelen denk ik
  • Paashaas
    Paashaas waardeerde Quinn Heidema's bericht in het onderwerp Temperatuur met Leuk Leuk.
    Ik ben zaterdag nog naar Rush Battle Arena geweest, was wel warm maar redelijk te doen, gewoon tempo iets naar beneden. Ik heb toen met...
  • Paashaas
    Paashaas reageerde op het onderwerp Temperatuur.
    Het lijkt erop dat het weer volgende week weer lekker naar een 23 graden zakt. Da's nog wel acceptabel om te spelen denk ik
  • Paashaas
    Paashaas waardeerde Assault Cpt's bericht in het onderwerp Temperatuur met Leuk Leuk.
    Ja de 23ste naar Trancentral. Alleen geen idee wat het weer doet 🌞🔥🌡🤞🏻
  • Q
    Quinn Heidema reageerde op het onderwerp Temperatuur.
    Ik ben zaterdag nog naar Rush Battle Arena geweest, was wel warm maar redelijk te doen, gewoon tempo iets naar beneden. Ik heb toen met...
  • Assault Cpt
    Ja de 23ste naar Trancentral. Alleen geen idee wat het weer doet 🌞🔥🌡🤞🏻
  • Paashaas
    Paashaas heeft het onderwerp Temperatuur geplaatst in Algemeen / General.
    Gewoon even nieuwschierig, zijn er nog gekken die met deze temperaturen gaan spelen ?
  • Sylvester
    Sylvester waardeerde CBA653's bericht in het onderwerp Voorstellen met Leuk Leuk.
    Hey Paashaas bedankt voor het welkom en de tip over Blerick! Altijd goed om te weten. En goeie smaak qua hoofdreplica natuurlijk. 😉 Ik...
  • G
    Mijn eerste replica heb ik 10+ jaar geleden bij Shogun in de winkel gekocht. Ik had positieve ervaringen. Voor de inner upgrades koop...
  • B
    bodeuh waardeerde Maurits's bericht in het onderwerp Zoek mede airsofters regio den bosch. met Leuk Leuk.
    Kom uit Schijndel, en ben ook bezig met team, mijn team heet Old Dutch Team