Laatste bijdragen

• O
    OG__JOE heeft het onderwerp Team omgeving Zuid Holland? geplaatst in Airsoft teams.
    Hee allen, Al vaker gespeeld maar helaas een tijdje gestopt en wordt het tijd om de draad weer op te pakken. Zijn er nog teams rondom...
  • Tom de Witte
    Tom de Witte reageerde op het onderwerp Valandria.
    Geen Achterhoeker, maar ik doe wel de 30e mee als burger! Ben benieuwd naar de ervaringen.
  • gambit
    gambit reageerde op het onderwerp Gbb naar hpa.
    Wat heeft een mtw te maken met een GBB HPA tappen?. Maar hier is mijn advies je GBB op hpa laten draaien is er om vragen dat hij stuk...
  • T
    Goedemorge ik speel since kort en lijkt me leuk mee te doen
  • Airsoft clinic
    Airsoft clinic reageerde op het onderwerp Gbb naar hpa.
    Hey, voor een merk die ik zou aanbevelen voor hpa. Dat is te zien welke smaak je hebt. MTW wolverine is heel goed maar de prijs is ook...
  • Airsoft clinic
    Airsoft clinic heeft het onderwerp Nieuwe webshop - shop geplaatst in (Web)shops.
    Hey, Zelf ben ik gestart met een shop/webshop in België. We staan ook op de events van Airsoft vets - the maze II. Volgende keer dat...
  • Airsoft clinic
    Airsoft clinic reageerde op het onderwerp Outer barrel.
    Hey, je kan je wel een extender kopen van 70mm en daar steek je dan een dikke rubber tussen die dan de 2mm extra voorziet.
    • IMG_3699.jpeg
  • gambit
    gambit reageerde op het onderwerp Outer barrel.
    Hoi Eric, Omdat het blijkbaar niet bestaat, zul je hem zelf moeten maken als je echt precies die afmeting van een barrel extender...
  • Eric1992
    Eric1992 heeft het onderwerp Outer barrel geplaatst in Technische hulp / Technical Help.
    Hoi! Ik ben vrij nieuw in de airsoftwereld en loop vast bij het aanpassen van mijn replica. Hopelijk kan iemand met wat meer ervaring...
    • WhatsApp Image 2026-08-15 at 12.25.51.jpeg
    • 5ku-pyro-enhanced-muzzle-brake-14mm-ccw-black.jpg
  • Assault Cpt
    Mijn Shogun avontuur van de afgelopen 2 weken is gemengd kwa gevoel. Ik heb een Umarex Glock 19x bij hun besteld. Mooie replica alleen...
  • Assault Cpt
    Assault Cpt waardeerde Kroeskoppie's bericht in het onderwerp Temperatuur met Leuk Leuk.
    Nog een tip: ik liet vaak bij warm weer mijn plate carrier thuis. Speelde dan alleen met een riem en daar pouches aan met magazijnen en...
  • E
    Eviltwin-NL reageerde op het onderwerp Temperatuur.
    Mijn ervaring met hoge temperaturen is, dat mensen het inderdaad rustig aan doen. Helaas heb ik daarbij ervaren dat veel dit doortrekken...
  • Assault Cpt
    Assault Cpt reageerde op het onderwerp Temperatuur.
    Idd rustiger aandoen. Genoeg drinken ook belangrijk natuurlijk.
  • Assault Cpt
    Assault Cpt reageerde op het onderwerp Temperatuur.
    Ik zie het wel maar als het idd 23 graden is dan is het perfect buiten weer.
  • Assault Cpt
    Assault Cpt waardeerde Paashaas's bericht in het onderwerp Temperatuur met Leuk Leuk.
    Het lijkt erop dat het weer volgende week weer lekker naar een 23 graden zakt. Da's nog wel acceptabel om te spelen denk ik