Laser bore sighter

ghalil

Member
14 okt 2018
9
0
Trophies
1
Hallo iedereen. Lekker aan het genieten van het weertje?

Zoals de titel aangeeft, wil ik een laser bore sighter kopen om lekker uit luiheid mijn magnifier en red dot te zeroen. Heeft iemand ervaring met een laser bore en zo ja, welke raden jullie aan?

Ik ben de RAM tegengekomen, maar lees er verschillende reviews over.

Bijlagen

• rifle_scope_adjustment_set_ram_tactical_3.jpg
    rifle_scope_adjustment_set_ram_tactical_3.jpg
    153,8 KB · Weergaven: 19
Nou, we hebben in ieder geval genoeg testpersonen nu. :)

Laat vooral even weten of het wat is heren, interessante optie!

• Leuk
Waarderingen: ghalil
Oke nu mijn bevindingen,

Ik heb net mijn red dots en scopes afgesteld met behulp van dit set.

Het set koste met verzenden €13,93
De cr2 batterij wat er bij mij dus niet bijzat koste €8 bij de gamma.

Nu stond de ene red dot slechter afgesteld dan de ander maar geen een stond hoe het moest!

20250809_134848.jpg
20250809_132817.jpg
20250809_133015.jpg

De linker dot is van het set en de rechter dot is van de red dot.

Uiteindelijk is het maar allemaal 6mm bbs dus met wat wind erbij heeft dit allemaal niet veel zin maar het is wel fijn om te weten dat je bb onder de goede omstandigheden en afstanden wel de juiste kant opgaat.

Nu mogen jullie zeggen is het het waard of niet?

Het set koste met verzenden €13,93
De cr2 batterij wat er bij mij dus niet bijzat koste €8 bij de gamma.
Dat van de batterij in vergelijking met de prijs van de laser zelf voelt ontzettend ironisch.
Nu zijn de standaard NL bouwmarkt zoals de Gamma ook belachelijk duur met dingen, maar goed.
Uiteindelijk is het maar allemaal 6mm bbs dus met wat wind erbij heeft dit allemaal niet veel zin maar het is wel fijn om te weten dat je bb onder de goede omstandigheden en afstanden wel de juiste kant opgaat.
Je hebt een goed startpunt zo, in ieder geval. Tenminste, zo lijkt het. Het kan zeker helpen. Duidelijke foto's, trouwens.

Opzich voor de prijs lijkt het een prima hulpmiddel. Maar voor airsoft zou ik denk ik ook geen duurdere versies halen. Dit lijkt, op basis van je foto's, ruim voldoende.

Dan hebben jullie meer geluk dan ik.

De link die ik plaatste is idd zonder batterij/accu.
Deze vond ik na 5 seconden zoeken op ali.
Toen ik de mijne indertijd zocht zag ik diverse varianten... Met accu, zonder accu, met accu EN lader....

En logisch dat je schot afwijkt onder invloed van weersomstandigheden.
Met airsoft zelfs meer als met luchtbuksen :-D

Ach die batterij is niet erg.
Ik zocht naar iets wat ik per direct ergens kon halen. Anders was ik goedkoper uitgeweest 🙂

Dat van de batterij in vergelijking met de prijs van de laser zelf voelt ontzettend ironisch.
Nu zijn de standaard NL bouwmarkt zoals de Gamma ook belachelijk duur met dingen, maar goed.

Je hebt een goed startpunt zo, in ieder geval. Tenminste, zo lijkt het. Het kan zeker helpen. Duidelijke foto's, trouwens.

Opzich voor de prijs lijkt het een prima hulpmiddel. Maar voor airsoft zou ik denk ik ook geen duurdere versies halen. Dit lijkt, op basis van je foto's, ruim voldoende.

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk wel gedacht had dat de red dots enz een beetje in het midden staan afgesteld vanuit de fabriek. Maar dit heeft me duidelijk gemaakt dat dit echt niet het geval is! Geen enkele red dot stond goed. Sterker nog sommige weken heel erg af!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Paashaas