Hey tof guys! Na het succes van balls and arrows vorige keer ben ik hier waarschijnlijk ook wel bij dan. Ben dan ook nog niet eerder op deze lokatie geweest dus dat is weer mooi meegenomen. Zal t laten weten als ik mij heb aangemeld.
Top! Weten we dat ook. T is toch 2 teams dus 1 tegen net iets meer dan 1Bij deze wil ik ook graag onze missie bekend maken voor de 11e:
![]()
Yup 101inc .20 volstaatEven een vraagje, ik doe mee met de open skirm zaterdag als introducé van de organisatie. Echter staat er nergens of je daar BB's kan kopen? En mocht ik zelf besluiten aan te schaffen, welke BB's raden jullie aan? 20 grams toch?
Na zo'n geslaagd skrim vorige keer doe ik graag weer mee.
Vraagje: Ik neem een intro mee, mag ik voor hem een replica meenemen
of moet een intro perse met een huur-replica spelen?
Ah super thanks!Jij mag een replica mee nemen voor je intro
Gaat weer een flinke groep worden! Heb er weer zin in jongens!
SHIT guys! Ik moet me jammer genoeg afmelden!! :O :O :O
Vorige week zaterdag heb ik, geheel onverwachts zoals het hoort, mijn vrijgezellenfeest gehad. Hierdoor heb ik een hele zaterdag niets kunnen doen aan de bruiloft plannen, en moet ik dit een week verplaatsen![]()
Natuurlijk een ontzettend toffe bachelor party gehad ^_^ Maar dat betekend dat deze skirm niet erg handig meer is...
Wel beloof ik plechtig dat echt een keer mee ga met deze fantastische groep! Lijkt me super gezellig!
@Robbedibob je kan bij aankomst bb's kopen (wel contant betalen). Ze hebben er ook biocore .25 bb's en die zijn prima. Je kan er daar zelfs mee door de chrono aangezien ze de fps dan omrekenen.
Vet man! Heel veel plezier guys! En tot snel!!Hier zijn ze dan echt allemaal
Alle leden van de Tactical Teabag Squad![]()