11 februari TTBS goes Ulicoten

Hey tof guys! Na het succes van balls and arrows vorige keer ben ik hier waarschijnlijk ook wel bij dan. Ben dan ook nog niet eerder op deze lokatie geweest dus dat is weer mooi meegenomen. Zal t laten weten als ik mij heb aangemeld.

Topic van de balls and arrows skirm werkt inderdaad erg aanstekelijk. Helaas zijn voor mij de zaterdagen een no go, aangezien de kleine nog 15 jaar moet wachten voordat hij mee mag (=oppas duty)....

Zal een oogje open houden voor een zondag skirm.

have fun!!!!!!!

Als er trouwens nog iemand een lift wil vanuit Rotterdam (of natuurlijk ergens tussen Rdam en Ulicoten) dan heb ik nog wel plek

Bij deze wil ik ook graag onze missie bekend maken voor de 11e:

lh47p.jpg

Even een vraagje, ik doe mee met de open skirm zaterdag als introducé van de organisatie. Echter staat er nergens of je daar BB's kan kopen? En mocht ik zelf besluiten aan te schaffen, welke BB's raden jullie aan? 20 grams toch?

Even een vraagje, ik doe mee met de open skirm zaterdag als introducé van de organisatie. Echter staat er nergens of je daar BB's kan kopen? En mocht ik zelf besluiten aan te schaffen, welke BB's raden jullie aan? 20 grams toch?
Yup 101inc .20 volstaat

Na zo'n geslaagd skrim vorige keer doe ik graag weer mee :).
Vraagje: Ik neem een intro mee, mag ik voor hem een replica meenemen
of moet een intro perse met een huur-replica spelen?

Na zo'n geslaagd skrim vorige keer doe ik graag weer mee :).
Vraagje: Ik neem een intro mee, mag ik voor hem een replica meenemen
of moet een intro perse met een huur-replica spelen?

Jij mag een replica mee nemen voor je intro ;)

Gaat weer een flinke groep worden! Heb er weer zin in jongens!

Ik raad trouwens aan om .25 te kopen en niet .20. Met de huur replica's haal je met een .25 gewoon net wat meer uit de replica en zeker buiten is dat een stuk fijner, daarnaast speelt iedereen zowat met zijn eigen replica altijd met .25. .20 is puur voor de chrono.

met z'n allen even duimen dat het zaterdag een beetje leuk weer gaat worden :cool:

@Robbedibob je kan bij aankomst bb's kopen (wel contant betalen). Ze hebben er ook biocore .25 bb's en die zijn prima. Je kan er daar zelfs mee door de chrono aangezien ze de fps dan omrekenen.

SHIT guys! Ik moet me jammer genoeg afmelden!! :O :O :O

Vorige week zaterdag heb ik, geheel onverwachts zoals het hoort, mijn vrijgezellenfeest gehad. Hierdoor heb ik een hele zaterdag niets kunnen doen aan de bruiloft plannen, en moet ik dit een week verplaatsen :( :( Natuurlijk een ontzettend toffe bachelor party gehad ^_^ Maar dat betekend dat deze skirm niet erg handig meer is...

Wel beloof ik plechtig dat echt een keer mee ga met deze fantastische groep! Lijkt me super gezellig!

Laatst bewerkt:
SHIT guys! Ik moet me jammer genoeg afmelden!! :O :O :O

Vorige week zaterdag heb ik, geheel onverwachts zoals het hoort, mijn vrijgezellenfeest gehad. Hierdoor heb ik een hele zaterdag niets kunnen doen aan de bruiloft plannen, en moet ik dit een week verplaatsen :( :( Natuurlijk een ontzettend toffe bachelor party gehad ^_^ Maar dat betekend dat deze skirm niet erg handig meer is...

Wel beloof ik plechtig dat echt een keer mee ga met deze fantastische groep! Lijkt me super gezellig!

Much disappoint :(.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nu0o0o0~!!! D:
Maar een bruiloft plannen is idd een hoop werk en daar moet je niet op achter lopen.

Nodig ons maar een keer uit op een ACN-skirm dan :cool:
Wordt het een soort van joint operation.