B
Batavum
Hallo allemaal,
Ik heb vandaag mijn Bar-10 binnen gekregen en ben er nu al heel erg blij mee!
1 min puntje tegen gekomen.. het magazijn hoort 30 bb's te kunnen slikken maar ik kan er maar 11 in gooien en dan nog feed ie maar 9 (laatste 2 feed ie standaard niet denk ik)
Ik schiet nu zo'n 50m op een boom met .25gr bb's! Erg blij mee dus.
MAAR we gaan em natuurlijk upgraden en ik heb dankzij Ties en Reliku een heel mooi lijstje kunnen maken om de 75meter te gaan halen en zo'n 500 fps!
De lijst;
- Action Army Cylinder Kit for VSR10/BAR10/VSR11
- Maple Leaf Decepticon Bucking 60°,70° of 75° ( nog niet helemaal uit!)
- Maple Leaf VSR M145 Upgrade Spring
- Action Army VSR-10 Hop-up Chamber
- Maple Leaf Omega Nub Tensioner
- Laylax PSS10 430mm 6.03mm Genuine Size Barrel (de G-spec heeft een 303mm IB, maar er schijnt een 430mm in de silencer te passen!)
of de; Action Army Precision Barrel VSR-10 6.03 430mm (Schijnt net zo goed te zijn en goedkoper!)
- Action Army Gspec VSR10 Inner barrel Spacer set
De trigger sets zijn helaas uitverkocht en komen pas 31 mei weer bij airsoftpro.cz...
Laat mij AUB weten of jullie toevoeging hebben of verandering in het lijstje!
Ik zal jullie met deze topic op de hoogte houden van mijn upgraden! De sniper krijgt sws een andere look met een mooie camo.
Groetjes Declan aka Batavum
UPDATES IN DE COMMENTS!
Ik heb vandaag mijn Bar-10 binnen gekregen en ben er nu al heel erg blij mee!

1 min puntje tegen gekomen.. het magazijn hoort 30 bb's te kunnen slikken maar ik kan er maar 11 in gooien en dan nog feed ie maar 9 (laatste 2 feed ie standaard niet denk ik)
Ik schiet nu zo'n 50m op een boom met .25gr bb's! Erg blij mee dus.
MAAR we gaan em natuurlijk upgraden en ik heb dankzij Ties en Reliku een heel mooi lijstje kunnen maken om de 75meter te gaan halen en zo'n 500 fps!
De lijst;
- Action Army Cylinder Kit for VSR10/BAR10/VSR11
- Maple Leaf Decepticon Bucking 60°,70° of 75° ( nog niet helemaal uit!)
- Maple Leaf VSR M145 Upgrade Spring
- Action Army VSR-10 Hop-up Chamber
- Maple Leaf Omega Nub Tensioner
- Laylax PSS10 430mm 6.03mm Genuine Size Barrel (de G-spec heeft een 303mm IB, maar er schijnt een 430mm in de silencer te passen!)
of de; Action Army Precision Barrel VSR-10 6.03 430mm (Schijnt net zo goed te zijn en goedkoper!)
- Action Army Gspec VSR10 Inner barrel Spacer set
De trigger sets zijn helaas uitverkocht en komen pas 31 mei weer bij airsoftpro.cz...
Laat mij AUB weten of jullie toevoeging hebben of verandering in het lijstje!
Ik zal jullie met deze topic op de hoogte houden van mijn upgraden! De sniper krijgt sws een andere look met een mooie camo.
Groetjes Declan aka Batavum
UPDATES IN DE COMMENTS!
Laatst bewerkt door een moderator: