Net terug van een dagje The Chambers...
Had er enorm veel zin in! Het was singel shot only, dus een goede reden om m'n M4 maar eens om te bouwen naar een DMR

de gearbox was er al helemaal klaar voor, moest alleen ff de juiste veer in... uiteindelijk een nette 430 FPS, Mosfet op Safe, Singel, Singel ik was er klaar voor!
En man wat een locatie! Super gaaf! Woodland met super toffe CQB gecombineerd
Helaas was de briefing al wat rommelig en eenmaal bij de spawn moesten we iets met een chemicus en een bomvest, wat en waar was eigenlijk onduidelijk. Toen het start signaal, er waren geen squads gemaakt, er was geen communicatie afgestemd en iedereen vloog alle kanten op... Naja, hop erachteraan! We komen om te spelen, anders was ik wel koffie gaan drinken bij m'n oma... uiteindelijk een flinke groep gevonden die duidelijk interesse had bij een bepaald punt, prima! Wij knallen wel mee

toen het iets wat rustiger was maar eens gevraagd wat de bedoeling was... dit bleek niemand eigenlijk echt te weten... daarbij kwam dat het fair plat gehalte niet geweldig was (ook in ons team wat dingen gezien waarvan ik twijfels heb of dat in de geest van het spel was...) inmiddels pauze...
In de pauze gebruik gemaakt van de prima aanbieding van 2 hamburgers en een blikje fris voor €5,- (kan je zelf haast niet voor bakken!) gelijk nog ff 2 patches op de kop getikt, want ja je staat toch te wachten en dat klittenband moet ook een keer vol natuurlijk!
De 2 de helft weer vol goede moed begonnen en dat ging eigenlijk best wel lekker... mooi rustig met een ander groepje langs de buitenkant door het bos getrokken, in een klein sprintje een eenzame sniper de stuipen op het lijf gejaagd met BB's en oorlogskreten, maar helaas... replica slaat vast... snel terug naar de safety, ff snel de gearbox eruit, anti reversal latch een zetje gegeven en 20 min later weer terug op het veld. Helaas was het fair plan gehalte inmiddels naar een dieptepunt gezakt met als afsluiting een BB regen ondanks ik al 10 keer HIT geroepen had en m'n beste immitatie van een windmolen nadeed met m'n deadrag vond meneer het alsnog nodig door te gaan met het legen van z'n mag in mijn richting. Begrijp me niet verkeerd, een extra BB vind ik helemaal niet erg, maar dit ging helemaal nergens over, gelukkig werdt het opgepikt door de marshal en die heeft er uiteindelijk wel wat van gezegd... voor mij was het toen wel klaar, ik probeer het spelletje naar eer en geweten te spelen en dat verwacht ik eigenlijk van iedereen op het veld. Dat was vandaag absoluut niet zo...
Ondanks het gave veld denk ik niet dat ik hier snel nog eens naar terug ga... ga wel lekker naar Bunker Hill! Tot nu toe altijd een hoog fair play gehalte, duidelijke missies en toffe team play!
Positief is wel dat ik voorlopig m'n M4 lekker als DMR laat

i.c.m. met m'n G18C is dat toch wel heeeeel erg leuk
Groet,
Peter