Beschikbaarheid WE Scar-H GBB?

Sephi

Well-Known Member
23 apr 2017
103
57
Trophies
8
Hallo allemaal,

na een aantal AEG's, spring replica's en GBB pistols heb ik mijn zinnen gezet op een GBB Rifle,
specifiek de WE Scar-Heavy (liefst in Tan).

Echter, overal waar ik kijk zijn ze uitverkocht met onbekende levertijd, afgelopen zaterdag bij Com-Bat kreeg ik te horen dat ze deze replica uberhaupt niet kunnen krijgen en WE zelf verwijst mij door naar een distributeur in Hong Kong, die ze ook alleen in Backorder kan plaatsen (laat staan de import-kosten áls deze eenmaal weer leverbaar zijn).

Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand is? Is WE bezig met een nieuwe uitvoering van deze replica, zijn er problemen waardoor de voorraden terug geroepen zijn of kijk in simpelweg op het verkeerde moment?
Daarnaast, voor de mensen die er al een hebben of hebben gehad, zijn er Airsoft bedrijven binnen de EU die deze replica normaliter wel kunnen leveren?

(ook bij zaken als Begadi en Gunfire krijg ik geen duidelijkheid of ze de replica nu wel of niet kunnen krijgen...)

Bij voorbaat dank.

Thanks oddball wou net daar kijken las te snel over mogelijk import kosten heen.

Dank voor de tip heren, ben nu druk aan het proberen om de bestelling bij Airsoft Entrepot rond te krijgen.
Ik krijg alleen steeds de melding dat mijn adres niet klopt, ook al wissel in de straatnaam en het nummer om (dus de franse manier) of laat ik een van beide weg. Heeft iemand ervaring hoe je dit precies in moet geven op deze site?

Google translate zegt hetzelfde als wat ik al heb geprobeert om te wisselen, plus met het beetje frans dat ik kan kwam ik er voor de rest aardig uit. Heb de heren in Frankrijk al gemaild, afwachten maar.

Zelfde probleem ook eens gehad, je moest toen (site is nu vernieuwd) eerst het land selecteren geloof ik.

Maar stuur ze anders even een mailtje, ze reageren heel snel (zeer goede shop trouwens!).
Edit: oh lol, je hebt ze al gemaild lees ik net :D

Bedankt voor alle hulp heren, alleen tot op heden nog niet gelukt bij Entrepot.
Aangezien ik twijfelde tussen de Scar-H en de ICS CXP APE, is het uiteindelijk toch de ander geworden via Com-Bat.
(Daar had ik al een account dus in plaats van 3 dagen klooien, was ik binnen 5 minuten € 435,- lichter. :$)

haha, jammer dat het niet gelukt is met je Nr1.

Maar hey nu heb je teminste zo`n vette APE net als alle andere coole airsofters ( waar ik er 1 van ben dus :P)
Welke versie heb je? lang of kort? 1 kleur of 2 tone?

haha, jammer dat het niet gelukt is met je Nr1.

Maar hey nu heb je teminste zo`n vette APE net als alle andere coole airsofters ( waar ik er 1 van ben dus :p)
Welke versie heb je? lang of kort? 1 kleur of 2 tone?

De korte in 2-tone, ik zag dat je de outer barrels relatief makkelijk kunt wisselen, dus misschien dat ik de lange er mettertijd nog bij koop.
Op moment is de APE bedoelt als nieuwe 'assault' primary, dus zag ik het nut niet zo om daar de lange versie voor te nemen.
(plus met de klapkolf is de korte loop handiger met CQB)

• Leuk
Waarderingen: Blekkienl
Oké nice. Ik heb dan als het goed is nu de zelfde.
Toevallig heb ik nog een lange loop en omgekeerde silencer (gaat over de loop en houd dus eigenlijk de zelfde lengte, in plaats van er voor op en verlengd.) liggen voor de APE.
Heb de mijne als geupgrade lange versie 2de hands gekocht maar wou eigenlijk de korte variant omdat het mijn CQB replica is. Dus korte loop gekocht. En lange is nu stof verzamelpunt geworden :p

Bedankt voor alle hulp heren, alleen tot op heden nog niet gelukt bij Entrepot.
Aangezien ik twijfelde tussen de Scar-H en de ICS CXP APE, is het uiteindelijk toch de ander geworden via Com-Bat.
(Daar had ik al een account dus in plaats van 3 dagen klooien, was ik binnen 5 minuten € 435,- lichter. :$)
Is dat de GBB versie? Had namelijk bij Unit 13 de EBB voor minder geld gezien (meen dat het Eur 398.00 was) en toen ik bij Piro binnenliep (waar hij voor Eur 435.00 hing) kreeg ik hem uiteindelijk ook voor Eur 398.00 (is dan wel de zwarte EBB versie)

Oké nice. Ik heb dan als het goed is nu de zelfde.
Toevallig heb ik nog een lange loop en omgekeerde silencer (gaat over de loop en houd dus eigenlijk de zelfde lengte, in plaats van er voor op en verlengd.) liggen voor de APE.
Heb de mijne als geupgrade lange versie 2de hands gekocht maar wou eigenlijk de korte variant omdat het mijn CQB replica is. Dus korte loop gekocht. En lange is nu stof verzamelpunt geworden :p

Als ie toch stof ligt te happen, mag de loop dat ook wel bij mij doen, mocht je er vanaf willen. Met of zonder silencer, afhankelijk of je daar nog plannen mee hebt. Verder via PM anders?

Is dat de GBB versie? Had namelijk bij Unit 13 de EBB voor minder geld gezien (meen dat het Eur 398.00 was) en toen ik bij Piro binnenliep (waar hij voor Eur 435.00 hing) kreeg ik hem uiteindelijk ook voor Eur 398.00 (is dan wel de zwarte EBB versie)

Ja, de EBB versie (In duo-tone, maar allevier de versies voor hetzelfde bedrag). Maargoed, als ik toch zo'n bedrag neer leg betaal ik liever iets meer met zekerheid van garantie / service bij de heren van Com-Bat mocht er ooit iets mee gebeuren. Tot op heden alleen maar positieve ervaring bij deze mensen, dat telt zeker ook mee.

Daarnaast zag ik dat de duo-tone om een of andere reden in amerika een stuk meer kost dan de volledig zwarte (evike of airsoft-gi, weet ik niet meer precies), dus importeren zou 'm sowieso al niet worden.

Ja, de EBB versie (In duo-tone, maar allevier de versies voor hetzelfde bedrag). Maargoed, als ik toch zo'n bedrag neer leg betaal ik liever iets meer met zekerheid van garantie / service bij de heren van Com-Bat mocht er ooit iets mee gebeuren. Tot op heden alleen maar positieve ervaring bij deze mensen, dat telt zeker ook mee.

Daarnaast zag ik dat de duo-tone om een of andere reden in amerika een stuk meer kost dan de volledig zwarte (evike of airsoft-gi, weet ik niet meer precies), dus importeren zou 'm sowieso al niet worden.

Heb bij Piro ook geen klagen over garantie en service ;)

Ja zeker mag dat. Stuur gerust een PM kunnen we er ff over babbelen.
Silencer past bij mij niet meer door de korte loop. Dus ook die mag weg.