Krytac KRISS Vector

hahahahahahaha

En ehhhh... @Rebelattack vraag me af waar jij dan voor komt..

Voor de baard natuurlijk.. duuuuh!

Al enig zicht op een eerste review @Tactical Bear ? Erg benieuwd naar je ervaringen (en dan bedoel ik met de vector he. Wat je met @JorisvZ doet hoef ik niet te weten)

Ik zal eens kijken of ik vanavond wat op papier kan zetten voor een leuke review :)
Mijn technische kennis van replica's is nog minimaal maar kan wel kn bevindingen vertellen
 
  • Leuk
Waarderingen: Kaladorn
Hier zijn ze dan... Graag handjes boven de dekens en zakdoekjes naast jullie bedjes ok?

81Hdmim.jpg


299uvr1.jpg
 
Eindelijk weer in Nederland! Kriss vector binnen gekregen. Helaas van qtac de pouch gekregen IPV de aangevraagde extra magazijn.

@Peter Boudewijn kan ik binnenkort langskomen met kriss voor een FPS meting?
 
Eindelijk weer in Nederland! Kriss vector binnen gekregen. Helaas van qtac de pouch gekregen IPV de aangevraagde extra magazijn.

@Peter Boudewijn kan ik binnenkort langskomen met kriss voor een FPS meting?

:eek:o_O:D Dit probeerde ze bij mij ook te flikken.. Gelukkig heb ik hem in de winkel opgehaald en heb ik ze even de mail laten zien dat ik een mag erbij kreeg en geen pouch. Sorry, maar dit kan ECHT niet Qtac .. iets beloven en vervolgens er onder uit proberen te komen door iets anders te geven.
 
:eek:o_O:D Dit probeerde ze bij mij ook te flikken.. Gelukkig heb ik hem in de winkel opgehaald en heb ik ze even de mail laten zien dat ik een mag erbij kreeg en geen pouch. Sorry, maar dit kan ECHT niet Qtac .. iets beloven en vervolgens er onder uit proberen te komen door iets anders te geven.

Ik moet zeggen dat even een belletje en het was geregelt. kon hem of retour sturen of omwisselen in de winkel. Dus dit keer wel weer goede service!
 
Ik moet zeggen dat even een belletje en het was geregelt. kon hem of retour sturen of omwisselen in de winkel. Dus dit keer wel weer goede service!

Is het wel goede service? Je moet wel weer een belletje plegen omdat ze het niet goed hebben gedaan. Ze proberen je gewoon erbij te naaien. Snap dat je het positief bekijkt maar ze probeerde bij mij hetzelfde... waarschijnlijk ook bij meer...
 
Piro heeft nog extra mags voor de Krytac Kriss Vector mocht er nog iemand interesse hebben. Zag ze vanavond toevallig staan (losse mags en een driepak)