Krytac KRISS Vector

Ik weet niet of qtac hier veel aan kan doen maar ze haden het wel even wat beter mogen comuniceren;)

Vooral raar dat er 2 dagen voor julie mail een facebook post is met een vector dag bij qtac.

Maar ik voel met julie mee ik krijg als ik geluk heb over 2 a 3 weken eindelijk mijn krytac crb mk2 binnen en ben al aan het biden dat ik niet ook nog 1 of 2 maanden word ........ bij de douane

Nee dit is ook buiten onze macht, in USA is hij zo 1jaar plus elke keer uitgesteld

mbt doorlopende modellen, dat is altijd uit voorraad of enkele werkdagen

Toch wel grappig dat zowel hier op het forum, mensen die ik heb gesproken op bijvoorbeeld skirms en ik zelf een ontzettend vervelende ervaring hebben met jullie als winkel. Ook al is dit misschien een kleine greep uit jullie klandizie dit jaar, dan is het naar mijn mening alsnog geen goed teken, andere grotere airsoft winkels zullen ook wel redelijk wat klanten trekken per jaar en over het algemeen hoor ik daar niet dit soort zaken over. Zelf zit ik ondertussen ook al weer 3,5 week te wachten sinds de laatste update over mijn retour naar jullie. Qua communicatie mogen jullie het wel wat beter doen en dan gaat het niet alleen om mijn retour, maar ook dingen zoals via de telefoon iets vragen, daarvoor helemaal naar jullie toe rijden om dan te horen dat het item er niet is.

Hallo Qtac, zou je aub niet 5 posts achter elkaar willen maken en jezelf willen introduceren? Ik geef je ook een persoonlijke tip:

Gaat dit over 4 GBB magazijnen die je besteld hebt, waarin je binnen 1,5 uur na bestelling werd geïnformeerd over de levertijd van 5/7 dagen (welke uiteindelijk 4 is geworden). welke je wilde annuleren (waar we geen probleem van hebben gemaakt) maar de prijs gematcht waardoor je ze wel wilde (je had ze elders goedkoper gevonden in andere kleur)

Dit soort posts over persoonlijke informatie zijn not done! Ik ga eens heel erg goed nadenken over ik ooit wel iets wil bestellen bij een organisatie die open en bloot privé informatie posts op een publiek forum om een abitrair gelijk te halen.

• Leuk
Waarderingen: Camilo en Briks
Levering uit UK!?! Die snap ik niet goed. UK mag officieel niet naar Nederland leveren. Maar dat bedoel je denk ik niet. En dan doel ik op dat krytac dealers in UK niet buiten Uk krytac mogen leveren. Het gebeurt wel.. dat is duidelijk

Mbt reageren. Ons bekritiseren mag wel maar aangeven dat een klant anders hier aangeeft dan daadwerkelijk is mag niet? Hm Ok..

Rebelattack,
Indien het een retour Mbt garantie is. Dan is 3/4 weken vrij normale periode ivm export import naar leverancier ivm eventueel herstel en indien dat niet mogelijk is dan vervanging

Ik weet niet aan je naam over wat het exact gaat maar een normale retour is enkele werkdagen namelijk zodoende ga ik er voor nu vanuit dat om garantie retour gaat.

Iets wat onderweg is. Is lastig een update van te geven helaas. Vaak als wij een zending retour sturen krijgen we 3/4 weken later terug zonder enige communicatie te ontvangen in de tussentijd van fabrikant of leverancier.

Laatst bewerkt:
Rebelattack,
Indien het een retour Mbt garantie is. Dan is 3/4 weken vrij normale periode ivm export import naar leverancier ivm eventueel herstel en indien dat niet mogelijk is dan vervanging

Ik weet niet aan je naam over wat het exact gaat maar een normale retour is enkele werkdagen namelijk zodoende ga ik er voor nu vanuit dat om garantie retour gaat.

Iets wat onderweg is. Is lastig een update van te geven helaas. Vaak als wij een zending retour sturen krijgen we 3/4 weken later terug zonder enige communicatie te ontvangen in de tussentijd van fabrikant of leverancier.

Prima, maar waarom wordt dit door niemand aan mij verteld, niet via de telefoon toen ik heb gebeld, niet tijdens het eerste mailtje dat mijn retour was aangekomen en ook niet toen ik 3,5 week geleden mailde om te vragen hoe ver het was. Ondertussen ben ik sinds dat jullie het retour item hebben ontvangen al 7 weken aan het wachten.

Ik kan hier niets Opzeggen omdat ik niet inhoudelijk kan kijken waar het exact over gaat. Stuur me even mail aub over welke retour het gaat dan kijk ik mee

Maurice@qtac.nl

Daar houden we het dan ook bij.

Iedereen die met een vraag zit, maurice@qtac.nl aub :) dan ga ik de zaken na en schop ik waar nodig intern ook. Alle feedback is welkom zowel positief als negatief.

Ja wij maken ook fouten, ja we lossen ze ook op :)

@QTAC

Mbt levering van kryrac door uk dealers aan adressen buiten de uk.
Uk is nog steeds onderdeel van de eu en er is dus gewoon vrij handelsverkeer. Kan zijn dat krytac graag zou willen dat uk dealers het bij hun eigen landgebied houden maar volgens mij is er geen enkele basis om winkels te verbieden te verkopen aan een non uk klant

@QTAC jullie reacties komen op mij over als "het is niet onze (QTAC) fout, maar die van jullie (jullie klanten)!"

Voor wat betreft het beoordelen of de andere shop een fysieke shop is ben ik eigenlijk wel heel benieuwd wat het forum hiervan denkt...

Is volgens jullie TAG SHOP een fysieke winkel of niet: http://www.tacticalairsoftgear.nl/

Ja ze zijn niet elke dag geopend, maar ik kan daar op woensdagavond en zaterdag gewoon terecht voor m'n gear, een bak koffie en een goed gesprek... je zou haast verwachten dat ze duurder moeten zijn aangezien ze voor alleen woensdagavond en zaterdag toch een winkelruimte beschikbaar hebben...

Uiteraard is het inherent aan veel klanten hebben dat er ook een aantal zijn die niet tevreden zijn, maar accepteerd dat gewoon en negeer het. Op 1 of andere manier hebben jullie opgevangen dat hier een hoop onvrede is over jullie en kom je jezelf verdedigen, begrijpelijke reactie. Maar tegelijk wakker je ook alles weer aan (zelf was ik dit topic alweer vergeten...)

Succes met jullie winkel in de UK.

Groet,
Peter

Laatst bewerkt:
@QTAC

Mbt levering van kryrac door uk dealers aan adressen buiten de uk.
Uk is nog steeds onderdeel van de eu en er is dus gewoon vrij handelsverkeer. Kan zijn dat krytac graag zou willen dat uk dealers het bij hun eigen landgebied houden maar volgens mij is er geen enkele basis om winkels te verbieden te verkopen aan een non uk klant

Ja ben ik met je eens, echter gebeurt het toch wel helaas. Fabrikanten leggen met regelmaat restricties op en als je er niet aan houd kan het uiteindelijk je dealership kosten.

zie bv hier: https://proairsoftsupplies.co.uk/en/weapons/rifles/smg-s/krytac-kriss-vector-aeg-pre-order
deze vermelden het er netjes bij.

Mechanix, Warrior, 5.11 werken ook allemaal zo.

Ben het wel met je eens dat niet zou mogen!

Laatst bewerkt:
@QTAC jullie reacties komen op mij over als "het is niet onze fout, maar die van jullie!"

Voor wat betreft het beoordelen of de andere shop een fysieke shop is ben ik eigenlijk wel heel benieuwd wat het forum hiervan denkt...

Is volgens jullie TAG SHOP een fysieke winkel of niet: http://www.tacticalairsoftgear.nl/

Ja ze zijn niet elke dag geopend, maar ik kan daar op woensdagavond en zaterdag gewoon terecht voor m'n gear, een bak koffie en een goed gesprek... je zou haast verwachten dat ze duurder moeten zijn aangezien ze voor alleen woensdagavond en zaterdag toch een winkelruimte beschikbaar hebben...

Uiteraard is het inherent aan veel klanten hebben dat er ook een aantal zijn die niet tevreden zijn, maar accepteerd dat gewoon en negeer het. Op 1 of andere manier hebben jullie opgevangen dat hier een hoop onvrede is over jullie en kom je jezelf verdedigen, begrijpelijke reactie. Maar tegelijk wakker je ook alles weer aan (zelf was ik dit topic alweer vergeten...)

Succes met jullie winkel in de UK.

Groet,
Peter

TAG shop is geen officiële winkel, het is zoals ze zelf stellen ook een showroom waar je officieel gezien een bestelling kan afhalen.
Dit geven ze zelf ook aan overigens. Een winkel is naar mijn mening die 5 dagen in de week open is, en ruime openingsuren en zitten in een officieel winkelpand. Er zijn meer dergelijke shops, en we zien de meeste er zelfs van als collega echter neemt dat niet weg dat het geen officiele winkel is. Heel zwart wit gekeken conform de wet ook niet, het is namelijk een bedrijfsunit zonder detailhandel mogelijkheden officieel :) Een kantoorunit of bedrijfspand op een industrieterrein mag officieel geen detailhandel doen.

mbt winkelruimte kosten, zit zeer degelijk een prijsverschil in maar dat is niet de leidraad.

mbt overige, ik begrijp de reacties ook deels wel. Ik ben en blijf ook een mens.
wat me persoonlijk aan deze situatie steekt is dat we handelen naar de informatie die we ontvangen.
We krijgen data en informatie door en gezien de vraag naar hebben we een pre order gelanceerd.

Nu wordt deze flink vertraagd, en wordt de schuld bij ons als winkel weggelegd terwijl wij afhankelijk zijn van de externe factoren.
uiteraard levert (elke winkel denk ik wel) iets liever gisteren dan morgen als een klant een bestelling plaatst.

Laatst bewerkt:
...

Nu wordt deze flink vertraagd, en wordt de schuld bij ons als winkel weggelegd terwijl wij afhankelijk zijn van de externe factoren.
uiteraard levert (elke winkel denk ik wel) iets liever gisteren dan morgen als een klant een bestelling plaatst.

Zit allemaal in de communicatie, hoe kondig je een pre-order aan en hoe hou je een klant, zonder dat deze daar zelf steeds achteraan moet, van de voortgang op de hoogte. Als er dan onverhoopt een langere wachttijd blijkt te zijn, geef je klant dan wat opties i.p.v. ze een wurgcontract voor te houden waar ze zgn. niet onderuit zouden mogen. Terugkomen van een slechte ervaring is een stuk lastiger geloof me. Spiegeltjes en kralen werken echt beter dan lege beloftes of keiharde afspraken.

Kopen is gunnen en je doet het als winkel/dienst nou eenmaal snel verkeerd, je zit ook direct aan iemands portemonnee onthou dat.

In ieder geval wel top dat jullie hier komen om te reageren op de posts uit de community @QTAC . Thanks!

Geen enkel probleem, wij begrijpen de onstane frustratie ook zeer zeker en hoeft van ons ook niet verborgen te blijven.
Mede door de community zijn wij zodanig gegroeid, dan moeten we ons nu niet gaan verstoppen als er ook keer iets fout gaat.

Met meerdere forum posters heb ik vanmorgen ook al contact gehad (mail en tel) en zijn allemaal positief geëindigd (voor mijn gevoel)

Ik heb dus vandaag m'n belletje gepleegd omdat ik plots een mail kreeg van @QTAC dat mijn bestelling voor de Vector geannuleerd was. Vond ik niet leuk dus belde ik ze maar eens op. Reden dat ik het niet leuk vond: ik had een vriend al beloofd dat hij hem van me mocht kopen zodra ik hem binnen had van qtac.

Na een verhit begin van het gesprek en weerwoorden kwamen we langzaam afgekoeld tot bedaren. Ik legde mijn frustratie uit en Maurice de zijne. Hij wees me op dit topic wat hij had gelezen en vervolgens de keuze gemaakt om de order dan maar te annuleren om alles zo iedereen tegemoet te komen, als ik alles eraan zou doen om toch m'n geld terug te krijgen. Maurice wist niet dat ik hem al had doorverkocht natuurlijk.

Ik zei ook tegen hem dat het niet heel netjes was wat ik allemaal gezegd heb maar dit was echt mega frustratie en boosheid.

Uiteindelijk is de bestelling hersteld en krijgt mn vriend gewoon z'n vector. En ik krijg er een extra Mag bij voor m'n eigen vector. Dat is dan wel weer netjes.

Zoals al eerder aangegeven is mijn vertrouwen in Qtac erg geschaad en zal ik hoogstwaarschijnlijk lang niks meer bestellen bij ze maar dit (en met m'n GBB mags) hebben ze dan wel weer redelijk goed opgelost maar het is jammer dat het zover moet lopen.

Dit is niet een bericht vol lof voor Qtac, begrijp me goed... ik ben het bijvoorbeeld niet eens over hoe Qtac, naar mijn mening, en blijkbaar ook van anderen die dit topic lezen, TE vaak de schuld afschuift naar de klant. Zo heb ik denk ik 1 keer in ons gesprek van vandaag gehoord dat hij m'n frustratie snapt maar geen "excuses" deed naast mij toe. Dat vind ik echt een probleem en dat is ook waar de meeste frustratie vandaan komt. Ik zou zeggen, denk even goed na over dit verbeter puntje want ik ben niet de enige.

Succes met de uitbreiding @QTAC en veel plezier zaterdag op de testdag! Ik ben heel eerlijk als ik zeg dat ik enorm blij ben dat ik hem heb uit de UK ondanks det het niet mocht vanuit Krytac/patrol Base.

Misschien tot ooit! Succes nogmaals.

Pfff
Nouja een voordeel het is voor jou succes vol afgelopen tactical ik ben blij voor je
Qtac heeft meerdere verbeter punten in elk geval maar goed