Krytac KRISS Vector

Wie wil nog meer soap episodes zien? :p
Gisteren dus besteld bij Patrolbase.co.uk en vandaag mailtje gestuurd naar QTAC de annulering gestuurd. Kreeg ik vervolgens dit terug:
ce41140d-9827-4741-8fa5-2ba169047750
bGLoWQS.jpg

Ik vond het best hilarisch.. a. omdat dat eerste stuk niet waar is. Zolang mijn NABV er gewoon bij zit en Engeland nog lang niet uit de EU is gaat het dus niet op wat zeggen en b. heb ik meer vertrouwing Patrolbase dan Qtac als het gaat om informatie op de websites. Op PB staat gewoon Krytac Kriss Vector, en alles erop en eraan dus gaat het niet om een imitatie.

Daarnaast gaat dit nog wel een staartje krijgen want ik ga totaaaaal niet akkoord met het geld voor andere producten gebruiken. Want het is en blijft QTAC.... SPANNING!

Overigens: gisteren besteld.. vandaag dit
011686d8-3e82-47c8-8c01-bac385954857
vIjv0Nn.png

• Leuk
Waarderingen: Jan, Blekkienl en Sadiek
Waarschijnlijk gewoon proberen angst in te praten om je te behouden als klant. In principe heb je nog steeds het recht om iets te retourneren a la internet aankoop dus daar kunnen ze toch niks tegen doen.

QTAC.... you love to hate them...

Vind het persoonlijk geen prettige shop, maatje van mij wat issues met een online bestelling gehad, zelf gebruik willen maken van de laagste prijs garantie waar ze zich dan weer onderuit lullen... nee ik betaal voortaan liever het dubbele als dat ik m'n spullen daar moet kopen...

Helemaal in dit geval... volgens mij zijn er meer gegadigden als dat er replica's zijn, dan handel je het toch gewoon netjes af en benader je de eerst volgende voor dat ding...

Succes Jeroen, zou het er idd niet zomaar bij laten zitten!

Groet,
Peter

• Leuk
Waarderingen: Blekkienl
Gewoon geld aan iets wat ze zo hebben liggen uitgeven, direct terugsturen en geld terug eisen.
Wat een ruk zaak als ze zo met betalende klanten omgaan.
Geloof dat ze vergeten dat het een klein wereldje is...

Datzelfde gezeik had ik bij Bunker501 met mijn AUG. Ik had hem speciaal in Tan besteld en na 8 weken kregen ze een zwarte binnen. Die heb ik ze laten houden. Ze zeiden mij wel dat ik nergens anders zo'n AUG zou kunnen krijgen, want zij hadden ook al overal gekeken. Binnen een week lag er een Tan AUG van Safarasoftair bij mij op de mat. Gelukkig deden ze niet moeilijk met het geld terug doen.

Dan wijs je ze toch hier op?

Artikel 6a - Herroepingsrecht bij levering van producten
1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende veertien dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.

Moet ik hem 1 dan na ontvangst terug sturen of houd je hem nu zelf en bespaar je de verzendkosten?

En wat als je hem aan de deur weigert?

Ik heb zelf redelijk wat ervaring op dit gebied qua regels en je mag nu nog ontbinden. Zijn ze verplicht binnen 14 dagen het geld te retourneren. Inclusief eventuele verzendenkosten als je de gehele order annuleerd. En zeker op grond van de informatievoorziening en levertijd kan je het contract ontbinden.

Mocht dit niet kunnen omdat de order al in het leveringsproces zit dien je zelf de verzendkosten voor het retourneren te betalen, zelfs bij weigering aan de deur.

Maar volgens hun algemene voorwaarden staan zij in hun recht:

Artikel 8 - Uitsluiting herroepingsrecht
1. Indien de consument niet over een herroepingsrecht beschikt, kan dit door de ondernemer alleen worden uitgesloten indiende ondernemer dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.

2. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:
i) Pre-order producten welke speciaal besteld/gereserveerd zijn.

Nu is de vraag: is punt 1 vermeld?

En 2.i mag wettelijk niet. Als ik iets speciaal voor iemand bestel (zoals een freakin armband van Leathermann a €229 of een SOG mes a €699,-) omdat ik die te duur vind om standaard in stock te hebben MOET ik ze retour nemen en het geld terugbetalen. En dan is het mijn probleem dat ik met dik €900 aan stock zit die niet snel verkoopt, en niet jouw probleem.

Maar ik zie geen keurmerk waar je eventueel naar toe kan gaan met een klacht. Maar je staat gewoon in je recht.

Het is zo triest dat het bijna grappig is.

Vindt het ook opvallend dat zij die airsoftfreaks over hebben genomen nu al net zo een bedenkelijke reputatie aan het kaeken zijn

• Leuk
Waarderingen: Robbie
Het vreemdste vind ik, dat ze continu doorgroeien en wel heel veel business lijken te hebben. Dus ze doen toch wat goed zou je zeggen?

#hijack

Het vreemdste vind ik, dat ze continu doorgroeien en wel heel veel business lijken te hebben. Dus ze doen toch wat goed zou je zeggen?

#hijack
zolang je iets goed doet zullen er relatief weinig mensen zijn die een mening zullen geven. Bij negatieve gevoelens is uiten veel logischer.

Maar als er meer en meer mensen zich negatief uiten zal dat wel tot een bepaald gevoel gaan leiden bij mensen, zeker in de kleine airsoft wereld.

Ik heb zelf geen ervaring met deze shop maar kan alleen op de AVW afgaan.

• Leuk
Waarderingen: Camilo en Jan

#hijack

Klopt, ik heb persoonlijk best goede ervaringen met Qtac. Ik ben een aantal keer in de winkel geweest en ben netjes en goed geholpen. Verschillende dingen uitgeprobeerd en een goed advies gekregen. (Tenminste dat denk ik ) Ook met leveringen nooit problemen gehad, heb al een aantal grote bestellingen gedaan bij Qtac en die zijn altijd goed gegaan.

Maar als ik de verhalen hoor over de Vector. Kan ik begrijpen waar al het commentaar vandaan komt. Maar persoonlijk heb ik alleen goede ervaringen met Qtac.

• Leuk
Waarderingen: Jan
Een winkel kan echt uitblinken wanneer een lastige situatie zich voordoet, helaas doen maar weinig dit...

• Leuk
Waarderingen: Blekkienl
Morgen is het zover jongens! Dan komt ie binnen... eerst even werken (als een malle doorwerken want dan kan ik eerder naar huis :p) en dan is het zover! :D

Je maakt me wel jaloers, maar ik heb nog even geduld. 1x en laatste x via qtac besteld. Enne al wat nieuws of ze meewerken om je geld terug te krijgen?

• Leuk
Waarderingen: Tactical Bear
QTAC.... you love to hate them...

Vind het persoonlijk geen prettige shop, maatje van mij wat issues met een online bestelling gehad, zelf gebruik willen maken van de laagste prijs garantie waar ze zich dan weer onderuit lullen... nee ik betaal voortaan liever het dubbele als dat ik m'n spullen daar moet kopen...

Helemaal in dit geval... volgens mij zijn er meer gegadigden als dat er replica's zijn, dan handel je het toch gewoon netjes af en benader je de eerst volgende voor dat ding...

Succes Jeroen, zou het er idd niet zomaar bij laten zitten!

Groet,
Peter

Dat we inderdaad niet altijd onze prijzen verlagen omdat ze niet aan de voorwaarden voldoen is helemaal correct.
die regels zijn er niet voor niets. Dit is niet onderuit lullen zoals je stelt dat is gewoon de regels volgen die opgesteld zijn.
We verlagen gemiddeld 15/20 artikelen per week met deze garantie per week.

@Rens Ruigrok @Oddball Ik weet dat de wet zo is.. maar ik weet ZEKER dat QTAC moeilijk gaat doen hierover. Ze deden ook al moeilijk over 4 magazijnen die ik wilde cancellen omdat ze me (weer) voorlogen. Ik ga ook wel m'n geld terugkrijgen maar heb liever dat ze gelijk zeggen "Ja, is goed. Alsjeblieft".

Gaat dit over 4 GBB magazijnen die je besteld hebt, waarin je binnen 1,5 uur na bestelling werd geïnformeerd over de levertijd van 5/7 dagen (welke uiteindelijk 4 is geworden). welke je wilde annuleren (waar we geen probleem van hebben gemaakt) maar de prijs gematcht waardoor je ze wel wilde (je had ze elders goedkoper gevonden in andere kleur)

Met betrekking de Vector, wij als winkel hebben een pre order gelanceerd aan de hand van de informatie die wij ontvangen. Iedere maal als we nieuws hadden is dit direct gedeeld met de pre-order klanten. Dat het langer duurt dan verwacht (aangegeven door Krytac) is een feit maar het is ook een feit dat het een pre-order is welke geen vaste levertijd had (en kan wijzigen)

HIer zit je als klant maar als winkel ook niet op te wachten uiteraard, we vinden dit net zo vervelend als jullie zelf ook. Het is ook niet zo dat we dagelijks een update krijgen van Krytac... anders hadden jullie ook veel meer informatie ontvangen uiteraard.

mbt onze groei die Jan aanhaalt, we zullen zeker iets goed doen. Maar waar gewerkt wordt vallen ook spaanders en daar leren wij ook van.
onze interne processen wijzigen ook door feedback die we ontvangen. daarom zullen we in de toekomst ook geen pre orders meer doen omdat er teveel externe factoren een invloed kunnen spelen.

zoals iemand al correct op merkte, iemand die ontevreden is zal dit sneller uiten dan iemand die tevreden is. we bedienen maandelijks inmiddels 7500 klanten (online en offline) en groeien naar een team van 20 mensen. In sommige aspecten zijn we te snel gegroeid waardoor ook sommige zaken beter kunnen en zullen gaan. daarvoor onze excuses. we kunnen niet meer doen dan ons best.

• Leuk
Waarderingen: Joris en Jan
Volgens mij maakt het niet uit want heb je niet via de nederlanste wet zoveel dagen retour op elke internet aankoop??

Hahahaha dus qtac verkoopt hem later terwijl ze claimen de officele seller te zijn?

Wij zijn officieel dealer, en derhalve ook afhankelijk van de leveringen en informatie die we van hun ontvangen.

Algemene voorwaarden kunnen ze wel hebben maar ook die moeten voldoen aan de wet.
Verder kun je de vector binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen en krijg je je geld terug inclusief verzendkosten
Tevens heeft qtac ten tijde van je bestelling een leveringsdatum gegeven en die is ondertussen ruim overschreden, ook dat geeft je recht op het annuleren van je bestelling

Pre-orders/maatwerk zijn zodanig ook in de wet opgenomen.Bij een pre order is er geen vaste leveringdatum, en we hebben ook voldaan aan de informatie plichten.

Niettemin, duurt lang en dat vinden wij net zo ellendig.