Hahah dan zit ik met 2 vectors!
Mhm tja je hebt 2 handen he dus dat word gewoon dual wield in de call of duty spirit
Hahah dan zit ik met 2 vectors!
zolang je iets goed doet zullen er relatief weinig mensen zijn die een mening zullen geven. Bij negatieve gevoelens is uiten veel logischer.Het vreemdste vind ik, dat ze continu doorgroeien en wel heel veel business lijken te hebben. Dus ze doen toch wat goed zou je zeggen?
#hijack
Het vreemdste vind ik, dat ze continu doorgroeien en wel heel veel business lijken te hebben. Dus ze doen toch wat goed zou je zeggen?
#hijack
Morgen is het zover jongens! Dan komt ie binnen... eerst even werken (als een malle doorwerken want dan kan ik eerder naar huis ) en dan is het zover!
QTAC.... you love to hate them...
Vind het persoonlijk geen prettige shop, maatje van mij wat issues met een online bestelling gehad, zelf gebruik willen maken van de laagste prijs garantie waar ze zich dan weer onderuit lullen... nee ik betaal voortaan liever het dubbele als dat ik m'n spullen daar moet kopen...
Helemaal in dit geval... volgens mij zijn er meer gegadigden als dat er replica's zijn, dan handel je het toch gewoon netjes af en benader je de eerst volgende voor dat ding...
Succes Jeroen, zou het er idd niet zomaar bij laten zitten!
Groet,
Peter
@Rens Ruigrok @Oddball Ik weet dat de wet zo is.. maar ik weet ZEKER dat QTAC moeilijk gaat doen hierover. Ze deden ook al moeilijk over 4 magazijnen die ik wilde cancellen omdat ze me (weer) voorlogen. Ik ga ook wel m'n geld terugkrijgen maar heb liever dat ze gelijk zeggen "Ja, is goed. Alsjeblieft".
Volgens mij maakt het niet uit want heb je niet via de nederlanste wet zoveel dagen retour op elke internet aankoop??
Hahahaha dus qtac verkoopt hem later terwijl ze claimen de officele seller te zijn?
Algemene voorwaarden kunnen ze wel hebben maar ook die moeten voldoen aan de wet.
Verder kun je de vector binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen en krijg je je geld terug inclusief verzendkosten
Tevens heeft qtac ten tijde van je bestelling een leveringsdatum gegeven en die is ondertussen ruim overschreden, ook dat geeft je recht op het annuleren van je bestelling