Krytac KRISS Vector

Nog niet. Moet nog even geaccepteerd worden in de groep. Wel kreeg ik inderdaad de mail van ze vandaag!

Overige opmerkingen:
Een update met betrekking de Vector levering is inmiddels weer op zijn plaats. Onlangs mailde we u aan de hand van de informatie die wij hadden ontvangen vanuit Krytac dat het nog maar enkele weken zou duren... nou het zou Krytac niet zijn als ze weer eens uitgesteld hebben (zoals ze in Amerika ook 3 maal hebben gedaan)... in al onze enthousiasme hebben we deze informatie gemaild. Immers heeft u ook een investering in deze airsoft replica gedaan. De huidige stand.. de Krytac Vectors zijn in Europa! De eerste inklaring heeft nog ruim 20 dagen geduurd in plaats van de 3 dagen die ze hadden aangegeven. Ze liggen bij de Europese distribiteur, en zijn vervolgens ook naar Nederland verzonden. Hier heeft de Nederlandse Douane de boel weer vastgelegd. Hier liggen ze nog steeds. krytac is hier volop mee bezig. Dit merken wij ook want we krijgen deze signalen zelf ook als we naar de Douane bellen. Huidige status: Krytac verwacht in September dat alles vrij gegeven wordt... exacte data.. niet bekend.. zo eenvoudig informatie krijgen we helaas ook niet. We verwachten dat ze daarom heel EU vasthouden van vrijgave zodat alles in 1 keer vrijgegeven kan worden. Ze wakkeren de hype flink aan dus. Omwille de vertragingen die zijn opgelopen gaan we jullie hier wel in tegemoet komen. We hebben dit ook met Krytac besproken en gaan ieders een extra magazijn geven of indien je al extra magazijnen hebt besteld krijg je een PTG pouch welke geschikt is voor Vector magazijnen. Deze week krijgen wij een Vector binnen voor show doeleinden, niet meer het prototype maar volledig functionerende werkende Vector. Vanaf volgend weekend ligt deze in onze winkel als een demo. We zullen voor de pre-orders in September ook nog een gratis Vector shooting day gaan organiseren. Zodra we nieuws hebben over een betere datum, en de shooting range day mailen we u weer.

Ik had liever een extra mag erbij gekregen dan een magpouch, ik heb er nu 5. Een 6e was ideaal geweest!

@Tactical Bear en de rest. Zojuist mail gehad van qtac met meer informatie. Blijft een apart verhaal maar goed.

"Overige opmerkingen:
Een update met betrekking de Vector levering is inmiddels weer op zijn plaats. Onlangs mailde we u aan de hand van de informatie die wij hadden ontvangen vanuit Krytac dat het nog maar enkele weken zou duren... nou het zou Krytac niet zijn als ze weer eens uitgesteld hebben (zoals ze in Amerika ook 3 maal hebben gedaan)... in al onze enthousiasme hebben we deze informatie gemaild. Immers heeft u ook een investering in deze airsoft replica gedaan. De huidige stand.. de Krytac Vectors zijn in Europa! De eerste inklaring heeft nog ruim 20 dagen geduurd in plaats van de 3 dagen die ze hadden aangegeven. Ze liggen bij de Europese distribiteur, en zijn vervolgens ook naar Nederland verzonden. Hier heeft de Nederlandse Douane de boel weer vastgelegd. Hier liggen ze nog steeds. krytac is hier volop mee bezig. Dit merken wij ook want we krijgen deze signalen zelf ook als we naar de Douane bellen. Huidige status: Krytac verwacht in September dat alles vrij gegeven wordt... exacte data.. niet bekend.. zo eenvoudig informatie krijgen we helaas ook niet. We verwachten dat ze daarom heel EU vasthouden van vrijgave zodat alles in 1 keer vrijgegeven kan worden. Ze wakkeren de hype flink aan dus. Omwille de vertragingen die zijn opgelopen gaan we jullie hier wel in tegemoet komen. We hebben dit ook met Krytac besproken en gaan ieders een extra magazijn geven of indien je al extra magazijnen hebt besteld krijg je een PTG pouch welke geschikt is voor Vector magazijnen. Deze week krijgen wij een Vector binnen voor show doeleinden, niet meer het prototype maar volledig functionerende werkende Vector. Vanaf volgend weekend ligt deze in onze winkel als een demo. We zullen voor de pre-orders in September ook nog een gratis Vector shooting day gaan organiseren. Zodra we nieuws hebben over een betere datum, en de shooting range day mailen we u weer."

• Leuk
Waarderingen: Tactical Bear
Ohh dan scheelt het niet zoveel.
Ik kan pas midden november voor de eerste keer de kriss vector gebruiken:mad:

Bedankt voor de uitstekende service qtac... Not

Ik weet niet of qtac hier veel aan kan doen maar ze haden het wel even wat beter mogen comuniceren;)

Vooral raar dat er 2 dagen voor julie mail een facebook post is met een vector dag bij qtac.

Maar ik voel met julie mee ik krijg als ik geluk heb over 2 a 3 weken eindelijk mijn krytac crb mk2 binnen en ben al aan het biden dat ik niet ook nog 1 of 2 maanden word ........ bij de douane

Jongens... ik heb een hele serieus zaak. Wie wil mijn Vector kopen als hij binnen is?

Stuur mij even een Pm met interesse.

Lol money problems?

Haha nee, ik heb Patrolbase gebeld en die konden hem deze week nog leveren!! Dus gelijk besteld! Volgens mij nog goedkoper ook nog eens.

En in de algemene voorwaarden van Qtac staat dat je geen herroepingrecht hebt op preorders. Maar ik ga ze straks even mailen. Ze raken hem toch wel kwijt aan iemand anders

• Leuk
Waarderingen: Blekkienl
Haha nee, ik heb Patrolbase gebeld en die konden hem deze week nog leveren!! Dus gelijk besteld! Volgens mij nog goedkoper ook nog eens.

En in de algemene voorwaarden van Qtac staat dat je geen herroepingrecht hebt op preorders. Maar ik ga ze straks even mailen. Ze raken hem toch wel kwijt aan iemand anders
Hmmmm kan je zo zeggen wat je kwijt bent? zal er ook eens over nadenken.

Volgens mij maakt het niet uit want heb je niet via de nederlanste wet zoveel dagen retour op elke internet aankoop??

Hahahaha dus qtac verkoopt hem later terwijl ze claimen de officele seller te zijn?

Algemene voorwaarden kunnen ze wel hebben maar ook die moeten voldoen aan de wet.
Verder kun je de vector binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen en krijg je je geld terug inclusief verzendkosten
Tevens heeft qtac ten tijde van je bestelling een leveringsdatum gegeven en die is ondertussen ruim overschreden, ook dat geeft je recht op het annuleren van je bestelling

• Leuk
Waarderingen: Jan
@Rens Ruigrok @Oddball Ik weet dat de wet zo is.. maar ik weet ZEKER dat QTAC moeilijk gaat doen hierover. Ze deden ook al moeilijk over 4 magazijnen die ik wilde cancellen omdat ze me (weer) voorlogen. Ik ga ook wel m'n geld terugkrijgen maar heb liever dat ze gelijk zeggen "Ja, is goed. Alsjeblieft".

En als ze daadwerkelijk moeilijk doen.. snap ik het niet zo. Er staan veel mensen in de rij voor de Vector (hoorde ik van ze) dus kunnen hem makkelijk doorverkopen!

Oh hahaha, het geduld is op :). Kan ik ook wel enigszins begrijpen als je kijkt naar hoe lang het duurt.

Het is ook een kleine boycot naar Qtac toe.. en het geduld is inderdaad op. Heb steeds tegen iedereen gezegd "Waarschijnlijk kom ik met m'n vector!" en dan is hij er steeds niet door vertraging.. tja. Dat vind ik gewoon jammer.

Hmmmm kan je zo zeggen wat je kwijt bent? zal er ook eens over nadenken.
met een 3-pack magazijnen in totaal €670. Voor €650 mag je hem hebben van me :P

• Leuk
Waarderingen: Blekkienl
@Rens Ruigrok @Oddball Ik weet dat de wet zo is.. maar ik weet ZEKER dat QTAC moeilijk gaat doen hierover. Ze deden ook al moeilijk over 4 magazijnen die ik wilde cancellen omdat ze me (weer) voorlogen. Ik ga ook wel m'n geld terugkrijgen maar heb liever dat ze gelijk zeggen "Ja, is goed. Alsjeblieft".

En als ze daadwerkelijk moeilijk doen.. snap ik het niet zo. Er staan veel mensen in de rij voor de Vector (hoorde ik van ze) dus kunnen hem makkelijk doorverkopen!

Het is ook een kleine boycot naar Qtac toe.. en het geduld is inderdaad op. Heb steeds tegen iedereen gezegd "Waarschijnlijk kom ik met m'n vector!" en dan is hij er steeds niet door vertraging.. tja. Dat vind ik gewoon jammer.

met een 3-pack magazijnen in totaal €670. Voor €650 mag je hem hebben van me :p

Hahah dan zit ik met 2 vectors!:D

• Leuk
Waarderingen: Jan