Krytac KRISS Vector

Ook afhankelijk van je shipping methode.
Als je de goedkoopste hebt gekozen kan het maar zo 2 maanden duren met pech.

Ook afhankelijk van je shipping methode.
Als je de goedkoopste hebt gekozen kan het maar zo 2 maanden duren met pech.

Ben wel een echte Hollander he :p, maar okey stond gemiddeld 15-20 dagen, zonder douane, wat inderdaad een gigantische variabele is :|. Rail die ik via ali later heb besteld is ondertussen wel al weer binnen XD. Iig bedankt dan ga ik even wachten en het topic niet verder vervuilen.

EDIT: Blijkbaar is het aangekomen in NL en toen terug gestuurd, maar postnl kon me niet vertellen waarom :|. Moet nu kijken wat ehobby zegt en of ze het al hebben ontvangen, maar ondertussen heb ik liever me geld terug dan nog eens 20 dagen of langer te moeten wachten.

Laatst bewerkt:
@Tactical Bear al wat gehoord over de bezorging?

Toevallig was ik vandaag van plan om te bellen. Maar nee, ze konden er nog niks over vertellen. Wat mij wel erg teleurstelt. Ze maken ons vrij vaak blij met een dooie mus.

Ze vertelde me in Mei dat hij gewoon op tijd zou komen. Vervolgens horen we een maand niks van ze. Nu zijn we bijna in september en werd het deze week beloofd. Nu ik ze bel zeggen ze dat ze het niet weten en dat ik er niet vanuit mag gaan. Ja, dat maakt me wel een klein beetje boos.

Nu snap ik dat ze ook vast zitten aan externe partijen maar dit is niet cool en maak niet steeds beloftes.

Zo, dat was even m'n rant.

TBH wel vaker voor gekomen met QTAC, al een keer gehad dat ik en een maat hadden gebeld of ze een VFC MP5 replica in de winkel op voorraad hadden en toen gaven ze via de telefoon aan deze te hebben, dus wij er heen gereden om die te gaan kopen. Daar aangekomen krijgen we te horen nee deze is niet op voorraad, maar we hebben wel eentje van een ander merk :|.

Toevallig was ik vandaag van plan om te bellen. Maar nee, ze konden er nog niks over vertellen. Wat mij wel erg teleurstelt. Ze maken ons vrij vaak blij met een dooie mus.

Ze vertelde me in Mei dat hij gewoon op tijd zou komen. Vervolgens horen we een maand niks van ze. Nu zijn we bijna in september en werd het deze week beloofd. Nu ik ze bel zeggen ze dat ze het niet weten en dat ik er niet vanuit mag gaan. Ja, dat maakt me wel een klein beetje boos.

Nu snap ik dat ze ook vast zitten aan externe partijen maar dit is niet cool en maak niet steeds beloftes.

Zo, dat was even m'n rant.
Net contact opgenomen met qtac en ik had je post dus nog niet gelezen.

Ze gaven aan dat het nog enkele weken (Als in mogelijk een maand) kon duren voordat hij thuis word bezorgd

TBH wel vaker voor gekomen met QTAC, al een keer gehad dat ik en een maat hadden gebeld of ze een VFC MP5 replica in de winkel op voorraad hadden en toen gaven ze via de telefoon aan deze te hebben, dus wij er heen gereden om die te gaan kopen. Daar aangekomen krijgen we te horen nee deze is niet op voorraad, maar we hebben wel eentje van een ander merk :|.

Dit heb ik nu dus ook.. klein beetje. Heb nieuwe mags besteld (op de site op voorraad) bij ze voor m'n GBB en vervolgens hoor je dat ze er maar 1 hebben. Nu moet ik wachten op donderdag OF vrijdag dat hij binnenkomt bij ze. Nu na vandaag ben ik bang dat ze nog wel even kunnen duren en heb ik m'n GBB niet voor dit weekend om te gebruiken :(

Ze gaven aan dat het nog enkele weken (Als in mogelijk een maand) kon duren voordat hij thuis word bezorgd

SERIEUS?! Zie, dit is precies wat me beetje boos maakt. Ik was blij dat er een Nederlandse site was die ze verkocht (en ook gelijk) maar nu heb ik spijt dat ik niet van Evike heb besteld.

• Leuk
Waarderingen: Blekkienl en Jan
Dit heb ik nu dus ook.. klein beetje. Heb nieuwe mags besteld (op de site op voorraad) bij ze voor m'n GBB en vervolgens hoor je dat ze er maar 1 hebben. Nu moet ik wachten op donderdag OF vrijdag dat hij binnenkomt bij ze. Nu na vandaag ben ik bang dat ze nog wel even kunnen duren en heb ik m'n GBB niet voor dit weekend om te gebruiken :(

SERIEUS?! Zie, dit is precies wat me beetje boos maakt. Ik was blij dat er een Nederlandse site was die ze verkocht (en ook gelijk) maar nu heb ik spijt dat ik niet van Evike heb besteld.

Ik baal echt, ik had gehoopt dit weekend en voor mijn uitzending sowieso een keer te kunnen spelen, maar nu stellen ze me wéér teleur.

• Leuk
Waarderingen: Tactical Bear
Fire support heeft hem ook, zowel de A&K versie als de krytac versie.

Ik zie nu overal en nergens ze voorbij komen dat ze op voorraad zijn.. Dus ik verwacht eigenlijk dat Qtac ze ook elk moment binnenkrijgt..
Maar ik weet het allemaal niet :P Ik zit zelfs te twijfelen om hem te cancellen en ergens anders te bestellen.. Ik heb er volgens mij ook eentje goedkoper gevonden met dan aan @campesteijn bij Patrolbase

Gewoon kijken of ze hem daar asap kunnen leveren aan je en dan doen. Iig dat zou ik doen, maar dus wel eerst kijken of ze hem ook werkelijk zsm kunnen leveren :P.