Krytac KRISS Vector

Zo doen de meeste het wel beginnen vaak met een M4 of AK en kopen dan later de wat apartere modellen, maar laat dat je niet tegen houden. VFC is ook gewoon hoge kwaliteit. VFC is altijd een van de betere geweest qua externals en deze laatste versies zijn ook gewoon goed qua internals (maar voor het maximale moet je upgraden dat is bij elke replica), dus daar zit je ook zeker niet fout mee. Volgens mij hebben 1 of 2 mensen een nieuwe VFC Calibur/Avalon replica, misschien dat die er nog iets meer over kunnen vertellen.

klopt. ik heb een vfc avalon saber cqb. kan er nog niet heel veel over vertellen wat voor afstanden die haalt of wat die is ter vergelijking met andere replica's in die prijsrange. hij schiet zoals verwacht wel strakker en sneller. vindt het ook wel chill dat die al gelijk met een hardcase komt zodat vervoeren makkelijk gaat en je die er niet apart bij hoeft te kopen. qua externals voelt hij stevig aan. de bovenkant was er heel makkelijk af te halen. enige probleem was tot nu toe dat er 1 connector van de motor eraf lag maar dat was 5 minuten werk om er weer op te zetten. ben er zeker tevreden over.
 
Ik ben benieuwd of er ook een 2e magazijn bijzit.
Volgens krytac -->

"Thank you for contacting Krytac. All initial orders of the Krytac Vector AEG have an extra magazine included."
Ik ga ervan uit van wel. Ik zag in een unboxing dat het gewoon in de doos zit. Dus denk dat bij productie dat al is gedaan. Ik heb al 3 extra mags erbij besteld bij QTAC
 
  • Leuk
Waarderingen: Blekkienl
Ik vond de vector al gaaf toen ik nog veel Black Ops 2 speelde. Maar nu weet ik het al helemaal zeker dat ik deze als replica wil :eek:
 
Laatst bewerkt:
Heb zojuist deze mail van QTac ontvangen! Nog een paar weekjes!!

WhBPdNC.png
 
Ohh nice!
Ik ben aan het rondneuzen voor een 2de replica.
Misschien dat ik hem ga bestellen zodra ik geboeg gespaard heb.
 
Ik ben dankzij dit topic bijna net zo hyped als jij! :p KOM OP QTAC GEEF DAT DING NOU AAN TACTICAL BEAR!

Dit roep ik nou al een paar weken (zoniet maanden!).. mijn gebeden zijn, al zij het veel te laat, gehoord! Hoop hem echt binnen te hebben VOOR bunker hill!

Tip voor een inbox video?

Way ahead of you buddy! Moet wel doen als m'n vriendin weg is... ze weet nog van niks :D:rolleyes::rolleyes:
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo, Jan en Blekkienl
Dit roep ik nou al een paar weken (zoniet maanden!).. mijn gebeden zijn, al zij het veel te laat, gehoord! Hoop hem echt binnen te hebben VOOR bunker hill!



Way ahead of you buddy! Moet wel doen als m'n vriendin weg is... ze weet nog van niks :D:rolleyes::rolleyes:

Ik ga misschien zaterdag 26ste? Naar bunker hill met kriss;)

Ben benieuwd naar de video, echter pak ik m zelf ook uit.

Heb je al pouches gezien voor de magazijnen?
 
Laatst bewerkt:
Ik ga misschien zaterdag 26ste? Naar bunker hill met kriss;)

Ben benieuwd naar de video, echter pak ik m zelf ook uit.

Heb je al pouches gezien voor de magazijnen?

Tijdens het shoppen op AliExpress ben ik ze al wel tegengekomen. Maar zouden MP5 of UMP pouches niet passen?
 
Ik ga misschien zaterdag 26ste? Naar bunker hill met kriss;)

Ben benieuwd naar de video, echter pak ik m zelf ook uit.

Heb je al pouches gezien voor de magazijnen?

Behalve mags en de vector zelf heb ik nog niks.. Jij wel?

Tijdens het shoppen op AliExpress ben ik ze al wel tegengekomen. Maar zouden MP5 of UMP pouches niet passen?

Ze zeggen dat het gewoon SMG mags zijn, dus ik denk het wel? Misschien toch zoeken naar wat real steel vectors in gaan?
 
Als ik de mags van mijn kwa vector als vergelijking aan mag dragen?

Magazijnen zijn HUGE

(echte vector pakt glock style magazijnen)
 
Behalve mags en de vector zelf heb ik nog niks.. Jij wel?



Ze zeggen dat het gewoon SMG mags zijn, dus ik denk het wel? Misschien toch zoeken naar wat real steel vectors in gaan?

alleen op aliexpress pouches gezien specifiek voor de vector.
Echter denk ik dat je met de SMG pouches idd een eind komt.