Krytac KRISS Vector

Als je hem 8 juli hebt, moet je ook maar even naar het NAC komen om haar te testen. Dan kunnen @Rebelattack en ik ook even kwijlen
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Airsoftology heb hem open getrokken en je ziet leuke dingen en hij is in mijn ogen erg makkelijk om open te trekken en geen gearlock

Ben benieuwd of het mogelijk is om een andere mosfet te plaatsen voor zo ver nu lijkt het mij onmogelijk verder wel aardig v2 compadible en meer electrische features ben zelf benieuwd naar project poseidon though:)
 
Ja was een beetje ziek vandaag dus hier de echte ... , maar ik kan wel positief zijn :p. Weet je al wanneer je hem precies binnen krijgt? Wil hem zeker wel een keer aanschouwen :p.

Aaah dat verklaard een hoop! Nee ik weet het nog niet precies. Ze zijn nu op de boot naar Nederland. Daar worden ze bij Qtac bezorgd en daarna kan ik hem ophalen.

Ik ga uit van halverwege Juli. Want zolang duurde het ongeveer ook met m'n battlebelt uit de US. En dat wist Qtac me ook een beetje te vertellen.
 
Nice. Stukje goedkoper maar het feit dat dit van een onbekende maker baart me zorgen.

Ik ben nog niet om. Ben blij met m'n aankoop. Zorg wel voor genoeg poetsdoekjes

Hehe ik denk dat deze ook totaal anders is opgebouwd kijk alleen maar eens naar waar de batterij zit tov de Krytac, als je daar een redelijk brick lipo in kan stoppen dan weet je al zeker dat de GB totaal anders zit. Daarbij eerst nog maar eens vinden want zelfs degene die hem had gekregen kon hem nergens terug vinden online.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tactical Bear
Hehe ik denk dat deze ook totaal anders is opgebouwd kijk alleen maar eens naar waar de batterij zit tov de Krytac, als je daar een redelijk brick lipo in kan stoppen dan weet je al zeker dat de GB totaal anders zit. Daarbij eerst nog maar eens vinden want zelfs degene die hem had gekregen kon hem nergens terug vinden online.

Stiekem heb ik wel een beetje het idee dat het een HOAX is vanwege de "oooh kijk wat ik heb! Oh, ik kan hem nergens meer vinden..". Dat vind ik wel een beetje raar. Je kan ook een KWA beetje ombouwen externally en hem dan "nieuw" noemen.
 
Stiekem heb ik wel een beetje het idee dat het een HOAX is vanwege de "oooh kijk wat ik heb! Oh, ik kan hem nergens meer vinden..". Dat vind ik wel een beetje raar. Je kan ook een KWA beetje ombouwen externally en hem dan "nieuw" noemen.

Denk het niet, gezien je er niet voor de lol foto's bij post van de battery compartment en de guide die er bij zat.
 
Jammer dat Vorpalbunnie van reddit geen link heeft naar een verkoper, want ben toch wel heel erg geïntrigeerd door de 250 dollar Vector. Ik dacht trouwens dat de Vector langer zou duren, laatste keer dat ik het er met de eigenaar over had zeiden ze dat het wel een paar maanden kon duren tussen release in NL en Murica ivm allerlei papieren.
 
@Tactical Bear kwam vandaag weer een topic tegen over die 250 dollar vector op reddit, met nu wat meer info. Mogelijk is de OEM ARES en zijn ze bijna niet te vinden omdat elke winkel en eigenaar wordt achtervolgt door legal teams om de verkoop en verspreiding van tegen te houden, wat ook geheel logisch is. De OP zegt ook dat het ontzettend ballsy is van ARES om een fully trade marked Vector op de markt te brengen (als zij hem produceren) en Vorpalbunnie de eigenaar van ook een "ARES" Vector geeft ook nog aan dat de mensen die deze replica hebben gekocht waarschijnlijk puur net op de juiste plek waren.

TL:DR: Nieuwe vector komt sporadisch langs op het internet maar zal waarschijnlijk snel ophouden met bestaan gezien Krytac er hard achteraan zit (geheel logisch).

Source: https://www.reddit.com/r/airsoft/comments/6ll1q8/ares_kriss_vector_smg_45acp_aeg/.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Tactical Bear
Wow dat zou inderdaad wel wat zijn van Ares @Rebelattack. Zeker voor zo'n groot bedrijf.

Weet dus ook niet hoe lucratief het zou zijn om er zo een te kopen, vanwege spares later als er iets mee is. Maar zal het sowieso even verder vertellen aan mensen die een vector willen maar niet €500 willen neerleggen.

Vraag me wel af waarom deze zo goedkoop is...
 
Ja snap ook niet dat ARES dit opeens zou doen. Het is vervelend dat er niks over te vinden is welke winkels hem verkopen of überhaupt hoe het er intern uit ziet. De hop up is op zich zelf al anders gezien die aan de voorkant moet worden gemanipuleerd. Ik had gehoopt er wat meer over te kunnen vinden maar zoals het er nu uitziet zal dat wel niet. Ik had wel willen zien hoe ze de internals hier hadden opgelost zeker gezien de battery compartment ook al anders is.
 
Ja snap ook niet dat ARES dit opeens zou doen. Het is vervelend dat er niks over te vinden is welke winkels hem verkopen of überhaupt hoe het er intern uit ziet. De hop up is op zich zelf al anders gezien die aan de voorkant moet worden gemanipuleerd. Ik had gehoopt er wat meer over te kunnen vinden maar zoals het er nu uitziet zal dat wel niet. Ik had wel willen zien hoe ze de internals hier hadden opgelost zeker gezien de battery compartment ook al anders is.

Ik denk dat die hetzelfde zijn als de KWA? Een rechte gearbox. En dus ook een iets grotere battery compartment. Ik vind sowieso dat Krytac dit wel netje heeft gemaakt, past een goede batterij in.
 
Ik denk dat die hetzelfde zijn als de KWA? Een rechte gearbox. En dus ook een iets grotere battery compartment. Ik vind sowieso dat Krytac dit wel netje heeft gemaakt, past een goede batterij in.

Bedoel je de A&K? Gezien de KWA een GBB is :). Zal idd wel iets rechts zijn, maar de ARES heeft ook een triggerboard mosfet, dus vraag me weer af hoe je daar nog ruimte voor over hebt rond de trigger. Haha het is zeker netjes als je bedenkt hoe vol het rond de gearbox is en dan toch nog ruimte over hadden voor een battery compartment XD.

A&K Vector GB:
210110161096799004.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Hertenvacht
Snap ik rick alleen die 250euro move van ares is een beetje best wel ja hoe zal ik het zeggen onder de gordel qua wereld markt verkoop to consumer. Ik bedoel het is ALS ik het goed zeg full metal en met de officiele vector trades op een manier die iets meer v2compadible is dan de kriss(krytac) vector aeg. Ik bedoel een perfect look alike cloon voor de helft van het bedrag. Ik zie dat eerder als een soort stunt om aan tegeven wat de richtprijs is om een vector aeg compleet volledig te maken en dat kenbaar maken naar de buiten wereld maar ik ken ares wat dat betreft niet maar deze gedachte was wel wat het eerste was wat bij me op kwam toen ik de prijs zag maar dit is natuurlijk mijn mening/speculatie kan zo maar zijn dat ik er volledig naast zit
 
Ja snap ook niet dat ARES dit opeens zou doen. Het is vervelend dat er niks over te vinden is welke winkels hem verkopen of überhaupt hoe het er intern uit ziet. De hop up is op zich zelf al anders gezien die aan de voorkant moet worden gemanipuleerd. Ik had gehoopt er wat meer over te kunnen vinden maar zoals het er nu uitziet zal dat wel niet. Ik had wel willen zien hoe ze de internals hier hadden opgelost zeker gezien de battery compartment ook al anders is.

Ik denk dat het veel mensen zal verbazen hoeveel airsoft zooi (zowel parts, accessoires alswel complete replica's) er wel niet uitkomt maar waar je in europa of de VS nooit wat van ziet of hoort. En dan heb ik het niet enkel over chinese meuk maar ook over uber high quality zooi.
Dat gezegd hebbend, laatste wat ik gehoord heb van de G2 rifle gaat deze in thailand voor 6500 THB ($190) over de toonbank.

Op popular airsoft een artikeltje met interessante foto's van de internals
https://www.popularairsoft.com/news/non-krytacak-kriss-vector-aeg-spotted
 
  • Leuk
Waarderingen: BoomSmurf en Jan