Als je hem 8 juli hebt, moet je ook maar even naar het NAC komen om haar te testen. Dan kunnen @Rebelattack en ik ook even kwijlen
Ja was een beetje ziek vandaag dus hier de echte ... , maar ik kan wel positief zijn . Weet je al wanneer je hem precies binnen krijgt? Wil hem zeker wel een keer aanschouwen .
Ik heb vandaag dit gevonden, grabs popcorn en wachten tot krytac er achter aan gaat: https://www.reddit.com/r/airsoft/comments/6kr9oa/a_new_challenger_appears_the_coyote_g2_assault/.
Nice. Stukje goedkoper maar het feit dat dit van een onbekende maker baart me zorgen.
Ik ben nog niet om. Ben blij met m'n aankoop. Zorg wel voor genoeg poetsdoekjes
Hehe ik denk dat deze ook totaal anders is opgebouwd kijk alleen maar eens naar waar de batterij zit tov de Krytac, als je daar een redelijk brick lipo in kan stoppen dan weet je al zeker dat de GB totaal anders zit. Daarbij eerst nog maar eens vinden want zelfs degene die hem had gekregen kon hem nergens terug vinden online.
Stiekem heb ik wel een beetje het idee dat het een HOAX is vanwege de "oooh kijk wat ik heb! Oh, ik kan hem nergens meer vinden..". Dat vind ik wel een beetje raar. Je kan ook een KWA beetje ombouwen externally en hem dan "nieuw" noemen.
Geen verloren krytac prototype ofzo?
Ja snap ook niet dat ARES dit opeens zou doen. Het is vervelend dat er niks over te vinden is welke winkels hem verkopen of überhaupt hoe het er intern uit ziet. De hop up is op zich zelf al anders gezien die aan de voorkant moet worden gemanipuleerd. Ik had gehoopt er wat meer over te kunnen vinden maar zoals het er nu uitziet zal dat wel niet. Ik had wel willen zien hoe ze de internals hier hadden opgelost zeker gezien de battery compartment ook al anders is.
Ik denk dat die hetzelfde zijn als de KWA? Een rechte gearbox. En dus ook een iets grotere battery compartment. Ik vind sowieso dat Krytac dit wel netje heeft gemaakt, past een goede batterij in.
Ja snap ook niet dat ARES dit opeens zou doen. Het is vervelend dat er niks over te vinden is welke winkels hem verkopen of überhaupt hoe het er intern uit ziet. De hop up is op zich zelf al anders gezien die aan de voorkant moet worden gemanipuleerd. Ik had gehoopt er wat meer over te kunnen vinden maar zoals het er nu uitziet zal dat wel niet. Ik had wel willen zien hoe ze de internals hier hadden opgelost zeker gezien de battery compartment ook al anders is.