Krytac KRISS Vector

Stel dat je er theoretisch 200 euro aan upgrades in stopt dan schiet dat ding geweldig. Mosfet (als die er niet al in zit), Air seal optimaliseren zo ver dat kan met de niet standaard onderdelen, AOE correctie, shimmen, flat hop/R-hop, betere barrel.

Hehehe hij zit jammer genoeg niet op het forum maar als het een keer voorkomt dat ie hem meeneemt en je bent er ook dan kan je het altijd vragen :p.

MOSFET zit er al ingebouwd dus dat is best wel een plus. één ding is zeker.. hij komt. Wanneer.. dat is nog maar de vraag. Sowieso pas na release!
 
@Rebelattack
Nou de grap is gozer ik kwam dus de winkel binnen met de vraag goh wat is een leuk dmr platform waar je out of de box veel van kan verwachten maar waar je input inmoet doen. Eerst kwam de kuch kuch verkoper hugh hugh dus de alpha zegmaar en toen ik dat in mn handen had was het zo van hmmmmm no thanks(laat de interne performance achterwegen) kwam vervolgens een ander replica met ongeveer gelijke gears alleen was van de 320 euro(alpha) toen naar de 370 gegaan en de replica had dezelfde gears als de alpha dus toen zat ik ook zo van hmmmmmmmmmmm nee bedankt en toen kwam de spr mk2 (430) en dat was echt zo van kijk dit is een leuke replica voor een outdoor DMR en zo kwam ik dus bij die belissing :p

back on topic

@Eviltwin-NL
er is een gerucht geweest dat het verenigd koninkrijk niet de prijs voor de krytac distributie licentie wilde betalen maar dat krytac wel hun replica's daaro wilde verkopen, zijn onderhandelingen geweest volgens het gerucht en in het verenigd koninkrijk zijn de afdankertjes van krytac gekomen vandaar dat de kwaliteit daaro zo ruk is maar dat is het gerucht want de opgenoemde problemen ben ik zelf persoonlijk niet tegen gekomen bij mijn 2 krytacs de licentie buisness blijft een trikkie buisness als je het mij vraagt

@Tactical Bear
Als ze dezelfde mosfet gebruiken als in de crb/spr mk1/2 dan moet je denken aan een mosfet die prima zijn werk doet met trigger contacts beschermen alleen heeft hij niet de super dingen van een echte mosfet en is hij gebouwd voor 15c 11.1 lipo's als ik krytac mag geloven daarna krijg je overspin op semi en ze zijn redelijk in te programmeren met de trigger(zit een handleiding bij overigens) maar sws is het op passen met overspin want de mosfet is gebouwd voor de stock m110 spring dus let daar wel op(heb het nu over de crb/spr) ik weet niet waar krytac kwa veer mee komt maar ik verwacht zoals altijd rond de 400 fps op auto waar de mijne ook me kwam[/USER]
 
Laatst bewerkt:
Lol ja dat kan ook :). Beetje raar dat de mosfet rated is voor 15C max gezien je motor toch alleen trekt wat hij nodig heeft en daarnaast of je nou een 15C 2000 mAh of een 25C 1200 mAh gebruikt beide hebben een max 30 amp draw. Ik geloof je maar vind het raar van Krytac.
 
klopt het is ook raar dat krytac dit doet en weer niet want ze willen hun replica's niet te duur maken maar goed deze mosfet is dus zeg maar ook de reden dat ik er een titan in knal en dat ding aanbied voor 2/3 tientjes als triggerbescherm mosfet als mn titan zichzelf heb ingeprogrammeerd en dus de lonexa1 supreme met 12:1 shs gears erin jaag en via de computer de mosfet zo instel dat de motor de perfecte trekkracht heb voor een m100 spring met behoud van rotatie snelheid natuurlijk wist je dat je dit kon instellen met de juiste waardes via je computer? kan niet via de gate programmer kaart of de gate controll app maar moet via de computer software gebeuren voor zo ver ik zie maar dat wordt nog effe een stukje uit puzzelen of niet als het al goed is :p
 
Hehe gate titans zijn leuke dingen ja, had inderdaad gezien dat je die met hun software helemaal naar gelieven kan programmeren, maar als student is het niet echt een optie om er in elke replica een te stoppen :p. Daarbij heb ik een BTC Spectre welke ook fijn te programmeren is met hun app op de telefoon en voor de rest voldoen jefftron triggerboards voor mij nu nog.
 
Ik heb hier weinig inhoudelijks over te vertellen ;) Maar @Tactical Bear toffe smaak! Zijn hele mooie replica's ja!
 
Helaas nog niet echt een hele review maar slechts een overviel die AirsoftGI heeft gemaakt gisteren.
 
  • Leuk
Waarderingen: lj.nl
It sounds good on Camera, maar de spread is zo trash though.

Edit: Oh en later in de video tijdens de chrono horen we de gear whine. Sorry ben er persoonlijk niet meer zo weg van, zeker voor de prijs niet, 450-500 Euro zoiets? Cool model, maar te duur en te bulky naar mijn smaak.

PS: Ik zal wel ophouden met zeiken nu.
 
Laatst bewerkt:
It sounds good on Camera, maar de spread is zo trash though.

Edit: Oh en later in de video tijdens de chrono horen we de gear whine. Sorry ben er persoonlijk niet meer zo weg van, zeker voor de prijs niet, 450-500 Euro zoiets? Cool model, maar te duur en te bulky naar mijn smaak.

PS: Ik zal wel ophouden met zeiken nu.

Echte reviews hebben we nog niet. Alleen nog maar pre-prod versies die al maanden oud zijn waarschijnlijk.
En de prijs.. Ja, prijzig maar het zit hem ook in de techniek die er achter zit. Vooral die gearbox.

Ik snap je punt, filmpjes die nu online staan zijn niet geweldig. Het is ook gewoon dat ik het een geweldige replica vind qua looks en hoe het speelt. Het een lekker verschil tegenover m'n DMR.
Volgens mij is het ook een dingetje van Hate it or Love it
 
Echte reviews hebben we nog niet. Alleen nog maar pre-prod versies die al maanden oud zijn waarschijnlijk.
En de prijs.. Ja, prijzig maar het zit hem ook in de techniek die er achter zit. Vooral die gearbox.

Ik snap je punt, filmpjes die nu online staan zijn niet geweldig. Het is ook gewoon dat ik het een geweldige replica vind qua looks en hoe het speelt. Het een lekker verschil tegenover m'n DMR.
Volgens mij is het ook een dingetje van Hate it or Love it

Prijzig kunnen ze niks aan doen, ligt niet alleen aan GB, zelfs de A&K versie is duur voor een A&K replica. Ik ben er gewoon niet zo meer weg van dat is puur mijn persoonlijke mening. Ik hoop dat het alsnog gewoon een goed apparaat is maar zoiets als gearbox whine valt me wel weer op. Het is dan een pre-production dus dat zal er hopelijk nog worden uitgewerkt. Ik zit gewoon op het moment meer naar andere modellen te kijken waar ik meer interesse in heb zoals de G3 maar ook een M1 Garand.
 
Hop up chamber(?), tappet plate, cut off lever en cylinder head zijn proprietary, hey that is not bad. Alleen de cylinderhead is jammer en misschien de tappet plate voor als je een DSG wil bouwen. Microswitches op de cut off lever is wel weer nice want betekent consistentere cycles en minder kans op over spin.Goede video van Jonathan. Korte barrel so time for DSG :D.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tactical Bear en Sadiek
Hop up chamber(?), tappet plate, cut off lever en cylinder head zijn proprietary, hey that is not bad. Alleen de cylinderhead is jammer en misschien de tappet plate voor als je een DSG wil bouwen. Microswitches op de cut off lever is wel weer nice want betekent consistentere cycles en minder kans op over spin.Goede video van Jonathan. Korte barrel so time for DSG :D.
Dat lijkt me wel echt een sicke build. Zit er stiekum ook nog wel eens aan te denken voor mijn P90, al heb ik me er nog niet in verdiept of dat voor een V6 gearbox mogelijk is.
 
Dat lijkt me wel echt een sicke build. Zit er stiekum ook nog wel eens aan te denken voor mijn P90, al heb ik me er nog niet in verdiept of dat voor een V6 gearbox mogelijk is.

Dat kan zeker :p, het valt eigenlijk best mee, alleen een paar extra mods voor stevigheid, sterkere veer en gemodificeerde tappet plate. Rest van de onderdelen is puur hoe efficiënt of hoe hoog je de RPS wil maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek
Dat kan zeker :p, het valt eigenlijk best mee, alleen een paar extra mods voor stevigheid, sterkere veer en gemodificeerde tappet plate. Rest van de onderdelen is puur hoe efficiënt of hoe hoog je de RPS wil maken.
Hmmm... tzt misschien eens een extra gearbox voor bouwen gezien ze zo makkelijk te wisselen zijn in een P90.
 
Hop up chamber(?), tappet plate, cut off lever en cylinder head zijn proprietary, hey that is not bad. Alleen de cylinderhead is jammer en misschien de tappet plate voor als je een DSG wil bouwen. Microswitches op de cut off lever is wel weer nice want betekent consistentere cycles en minder kans op over spin.Goede video van Jonathan. Korte barrel so time for DSG :D.
Wacht.. is dit nou een positieve reactie op de Vector?! Is dit dezelfde Rebelattack?!

Geintje! Ben heel eerlijk, ik heb bijna nog geen verstand van dit soort shizzle dus voor mij klinkt het allemaal redelijk chinees voor me.
 
Wacht.. is dit nou een positieve reactie op de Vector?! Is dit dezelfde Rebelattack?!

Geintje! Ben heel eerlijk, ik heb bijna nog geen verstand van dit soort shizzle dus voor mij klinkt het allemaal redelijk chinees voor me.

Ja was een beetje ziek vandaag dus hier de echte ... , maar ik kan wel positief zijn :p. Weet je al wanneer je hem precies binnen krijgt? Wil hem zeker wel een keer aanschouwen :p.