Ik denk dat het veel mensen zal verbazen hoeveel airsoft zooi (zowel parts, accessoires alswel complete replica's) er wel niet uitkomt maar waar je in europa of de VS nooit wat van ziet of hoort. En dan heb ik het niet enkel over chinese meuk maar ook over uber high quality zooi.
Dat gezegd hebbend, laatste wat ik gehoord heb van de G2 rifle gaat deze in thailand voor 6500 THB ($190) over de toonbank.
Op popular airsoft een artikeltje met interessante foto's van de internals
https://www.popularairsoft.com/news/non-krytacak-kriss-vector-aeg-spotted
Hangt ervan af. Als die G2 inderdaad in mainland china geproduceerd wordt is krytac bij voorbaat kansloos om de productie zelf tegen te houden. Het tegenhouden van import in andere landen zal weer afhangen van welke verdragen, copyrightwetten e.d. er bij komen kijken.@Oddball ik denk dat dit ook een legal team item gaat worden als ik dit zo zie denk je ook niet?
Na telefonisch contact met qtac blijven ze nog steeds dat ze er vanuit gaan dat ze in juli komen.
Dat is sowieso al raar want het ie nu bijna augustus...
Verder wil ik enkel mensen aanraden geduld te hebben. Push backs van nieuwe replica's zijn niks nieuws. En bovendien weten we dat de vector echt bestaat en geen vaporware is (zoals de bo mto)
@Oddball van wat ik weet na eerder contact met QTAC is dat hij onderweg is. Maar ging eerst via Duitsland en dan vervolgens naar ons. Hij is dus onderweg, QTAC weet dat het op de boot ligt in een aantal zeecontainers.
Ook komen overal uit Amerika video's uit met vectors. Dus ze zijn al op het veld en worden gebruikt. We moeten gewoon nog even geduld hebben
Is een kriss vector aan te raden als eerste replica? Ik twijfel tussen deze en een vfc avalon Calibur cqc. En is de max schietafstand ongeveer het zelfde? Ik heb nog niet heel veel kennis van de diverse replica's vandaar misschien deze wat beginners vragen
Bedankt voor je reply. Beter dus de vfc doen en kennis opvouwen van het spelletje en replica's.Als je het geld er voor over hebt en hem heel tof vind dan vast wel. Zal een goede prestatie out of the box hebben en goed mee kunnen met de gemiddelde replica die de spelers op een veld heeft. Echter op het moment dat je er intern mee gaat spelen zal het sneller een stuk moeilijker worden, daar is een M4 model dan weer een stuk makkelijker in, er is gewoon veel meer aftermarket support voor en dat is ook wel heel handig.
Bedankt voor je reply. Beter dus de vfc doen en kennis opvouwen van het spelletje en replica's.