Wut nee man.
Niet? Ik dacht altijd dat het met replica's extra werd gecontroleerd... maar I guess im wrong. Ze waren net 20 minuten dicht dus ik ben morgen de eerste beller!
Volgens de sites van patrolbase en fire support zijn ze op beide sites niet op voorraad
Volgens de sites van patrolbase en fire support zijn ze op beide sites niet op voorraad
Nou.. het hele verhaal vind ik allemaal HEEL erg raar bij Qtac...
3 weken geleden heeft de douane de vrijgave afgerond volgens hun email. En nu (dat was afgelopen woensdag) was dat niet zo en waren ze alleen de EU binnen en kwamen ze later in NL. Dus of Qtac liegt of ze zijn alle Vectors kwijt.
Ik ga in ieder geval niet meer uit dat hij VOOR kerst komt.. als het wel zo is, mooi meegenomen. Helaas kan ik hem nu niet gebruiken voor de maandelijkse CQB trainingen
Kwam er niet een berichtje langs op krytac benelux dat ze een soort van demo dag organiseerden bij qtac voor de vector ? Waneer staat die dan geplaned? Of vergis ik me nu?
Ik heb daar nooit wat over gehoord.. maar dan moeten ze hem wel eens binnenkrijgen. Mij werd steeds verteld "Ja, op de site staat dat hij pas later word released word (oktober ofzo?)" maar vervolgens wel laten weten dat hij onderweg is.. ergens. Wat maakt ons dat nou uit dat hij later released word? En dan nog iets.. ik kan zoiets niet terugvinden op de site van Krytac zelf.. al zegt Krytac van wel, volgens Qtac.
Ik moet nog maar eens zien of ze die mail eruit sturen @Blekkienl .. want ik geloof van niks.
Ik heb het even opgezocht en idd half september bij qtac het staat op de krytac benelux facebook pagina
Heb je daar ook een linkje van? Want ik ben wel benieuwd nu