Krytac KRISS Vector

gisteren waren ze nog niet binnen bij qtac. er werd toen naar een klant gevraagt of ze konden reserveren maar ze hadden de eerste batch nog niet binnen en een tweede was ook al onderweg. (weet niet of die al gereserveerd waren) hoelang het zou duren wisten ze niet maar als de eerste batch binnen was gingen ze gelijk de deur uit.

• Leuk
Waarderingen: Blekkienl
Volgens de sites van patrolbase en fire support zijn ze op beide sites niet op voorraad :(

Niet? Ik dacht altijd dat het met replica's extra werd gecontroleerd... maar I guess im wrong. Ze waren net 20 minuten dicht dus ik ben morgen de eerste beller!

de UK is nog niet officieel uit de EU dacht ik dus volgens mij gaat het nog niet langs de douane, maar volgens mij zijn er mensen die recentelijk hun TM Glocks uit de UK hebben gehaald die het precies kunnen zeggen.

Op Evike staat ie trouwens nog als pre-order voor oktober :(

Nou.. het hele verhaal vind ik allemaal HEEL erg raar bij Qtac...
3 weken geleden heeft de douane de vrijgave afgerond volgens hun email. En nu (dat was afgelopen woensdag) was dat niet zo en waren ze alleen de EU binnen en kwamen ze later in NL. Dus of Qtac liegt of ze zijn alle Vectors kwijt.

Ik ga in ieder geval niet meer uit dat hij VOOR kerst komt.. als het wel zo is, mooi meegenomen. Helaas kan ik hem nu niet gebruiken voor de maandelijkse CQB trainingen :(

Nou.. het hele verhaal vind ik allemaal HEEL erg raar bij Qtac...
3 weken geleden heeft de douane de vrijgave afgerond volgens hun email. En nu (dat was afgelopen woensdag) was dat niet zo en waren ze alleen de EU binnen en kwamen ze later in NL. Dus of Qtac liegt of ze zijn alle Vectors kwijt.

Ik ga in ieder geval niet meer uit dat hij VOOR kerst komt.. als het wel zo is, mooi meegenomen. Helaas kan ik hem nu niet gebruiken voor de maandelijkse CQB trainingen :(

kan ik ook berichten niet leuk vinden:mad:
Zojuist maar een mail eruit gejaagd richting qtac zodat ik zwart op wit een reactie van hun krijg.
Zodra ik antwoord heb zal ik het hier posten.

Ik ben ook echt zeer ontevreden over het gebrek aan informatie die wij krijgen van QTAC!

Zat paar weken geleden te kijken bij qtac... Maar door al deze berichten en dingen die ik tegenkom in andere threads heb ik maar besloten daar niets te gaan kopen

Lekker professioneel antwoordt:

Beste Luuk

Zoals wij ook melden in deze email is het de informatie die wij ontvangen die we doorsturen

De nl douane geeft nie vrij

We komen begin deze week met een email hierover

Met vriendelijke groet
Maurice

Nederlandse douane voor een (tegenwoordig) in Belgie gevestigde winkel?

Kwam er niet een berichtje langs op krytac benelux dat ze een soort van demo dag organiseerden bij qtac voor de vector ? Waneer staat die dan geplaned? Of vergis ik me nu?;)

Kwam er niet een berichtje langs op krytac benelux dat ze een soort van demo dag organiseerden bij qtac voor de vector ? Waneer staat die dan geplaned? Of vergis ik me nu?;)

Ik heb daar nooit wat over gehoord.. maar dan moeten ze hem wel eens binnenkrijgen. Mij werd steeds verteld "Ja, op de site staat dat hij pas later word released word (oktober ofzo?)" maar vervolgens wel laten weten dat hij onderweg is.. ergens. Wat maakt ons dat nou uit dat hij later released word? En dan nog iets.. ik kan zoiets niet terugvinden op de site van Krytac zelf.. al zegt Krytac van wel, volgens Qtac.

Ik moet nog maar eens zien of ze die mail eruit sturen @Blekkienl .. want ik geloof van niks.

Ik heb daar nooit wat over gehoord.. maar dan moeten ze hem wel eens binnenkrijgen. Mij werd steeds verteld "Ja, op de site staat dat hij pas later word released word (oktober ofzo?)" maar vervolgens wel laten weten dat hij onderweg is.. ergens. Wat maakt ons dat nou uit dat hij later released word? En dan nog iets.. ik kan zoiets niet terugvinden op de site van Krytac zelf.. al zegt Krytac van wel, volgens Qtac.

Ik moet nog maar eens zien of ze die mail eruit sturen @Blekkienl .. want ik geloof van niks.

Ik heb het even opgezocht en idd half september bij qtac het staat op de krytac benelux facebook pagina