Hey!
Ik was net aan het kijken bij blackout airsoft, en ze hebben al skirms gepland! Alleen is er heel weinig informatie over te vinden en heb ik daarom een mailtje gestuurd. Als ik een reactie heb zal ik die hier plaatsen.
Zijn er nog meer mensen die hier eventueel heen zouden willen? Mits er meer informatie bekend is!
Entree kost 27,50 euro en een huur kit 25 euro hier zit in een: overall, full-face mask, tactisch vest, airsoft apparaat. Vind ik best duur voor 4 uur skirmen, maar ik zou graag een keer willen gaan kijken.
Het duurt van 12:00 tot 17:00.
12:00 FPS
12:30 Safety Briefing
13:00 Start
17:00 Einde
Ik heb antwoord gehad op mijn vragen! Dus hier nog wat extra info!
Er doen minimaal 10 en maximaal 30 personen mee.
Alleen NABV leden of Intro's met een NABV'er
Diverse gamemodes in overleg met de spelers
Er word gespeeld in de Jungle of als er behoefte is aan CQB kan dat ook!
Ik vind het wel positief en ben nu toch wel van plan om te gaan kijken.
Misschien tot dan!
Ik was net aan het kijken bij blackout airsoft, en ze hebben al skirms gepland! Alleen is er heel weinig informatie over te vinden en heb ik daarom een mailtje gestuurd. Als ik een reactie heb zal ik die hier plaatsen.
Zijn er nog meer mensen die hier eventueel heen zouden willen? Mits er meer informatie bekend is!
Entree kost 27,50 euro en een huur kit 25 euro hier zit in een: overall, full-face mask, tactisch vest, airsoft apparaat. Vind ik best duur voor 4 uur skirmen, maar ik zou graag een keer willen gaan kijken.
Het duurt van 12:00 tot 17:00.
12:00 FPS
12:30 Safety Briefing
13:00 Start
17:00 Einde
Ik heb antwoord gehad op mijn vragen! Dus hier nog wat extra info!
Er doen minimaal 10 en maximaal 30 personen mee.
Alleen NABV leden of Intro's met een NABV'er
Diverse gamemodes in overleg met de spelers
Er word gespeeld in de Jungle of als er behoefte is aan CQB kan dat ook!
Ik vind het wel positief en ben nu toch wel van plan om te gaan kijken.
Misschien tot dan!
Laatst bewerkt: