Blackout Airsoft | OPEN EVENT | 5 November

NielsHoffland

Well-Known Member
27 jul 2017
1.148
490
Trophies
23
Hey!

Ik was net aan het kijken bij blackout airsoft, en ze hebben al skirms gepland! Alleen is er heel weinig informatie over te vinden en heb ik daarom een mailtje gestuurd. Als ik een reactie heb zal ik die hier plaatsen.

Zijn er nog meer mensen die hier eventueel heen zouden willen? Mits er meer informatie bekend is!

Entree kost 27,50 euro en een huur kit 25 euro hier zit in een: overall, full-face mask, tactisch vest, airsoft apparaat. Vind ik best duur voor 4 uur skirmen, maar ik zou graag een keer willen gaan kijken.

Het duurt van 12:00 tot 17:00.
12:00 FPS
12:30 Safety Briefing
13:00 Start
17:00 Einde

Ik heb antwoord gehad op mijn vragen! Dus hier nog wat extra info!
Er doen minimaal 10 en maximaal 30 personen mee.
Alleen NABV leden of Intro's met een NABV'er
Diverse gamemodes in overleg met de spelers
Er word gespeeld in de Jungle of als er behoefte is aan CQB kan dat ook!

Ik vind het wel positief en ben nu toch wel van plan om te gaan kijken.

Misschien tot dan!

Laatst bewerkt:
Ik had hem al gezien, maar ik kan dat weekend helaas niet. Ik wacht even totdat er meer skirm datums bekend worden.

Het is wel een beetje onhandig dat ze de datums niet op hun eigen website zetten, maar dat je dat op de nabv site moet opzoeken.

Zou effe de spelling van de huur kit aanpassen :p
Woopsieee..:eek::oops:

Ik had hem al gezien, maar ik kan dat weekend helaas niet. Ik wacht even totdat er meer skirm datums bekend worden.

Het is wel een beetje onhandig dat ze de datums niet op hun eigen website zetten, maar dat je dat op de nabv site moet opzoeken.

Klopt, alleen een linkje naar de NABV met geen informatie. Behoorlijk iritant, maar ik denk dat ik zeker die kant op ga, als mijn Am013 het weer doet. Als sniper spelen op dit veld lijkt mij niet heel handig.

Laatst bewerkt:
Als mijn AM-013 komend weekend het weer doet ga ik er heen. Misschien nog andere mensen geintresseerd?

Hoewel ik de video's van de locatie erg tof vind, is dat bedrag voor 4 uur skirmen wel erg hoog.

En 'verschillende gamemodes in overleg' is wel een hele unieke schrijfwijze van 'Arcade' ;)

Hoewel ik de video's van de locatie erg tof vind, is dat bedrag voor 4 uur skirmen wel erg hoog.

En 'verschillende gamemodes in overleg' is wel een hele unieke schrijfwijze van 'Arcade' ;)

Ik vind de prijs ook aan de hoge kant, maar het is wel iets unieks met het veld dat ze hebben. En als ik het niks vind kom ik er niet meer terug, dus voor 1 keer vind ik het wel kunnen.

En dat het arcade is had ik wel verwacht, aangezien de grote van de hal en de ervaring van de organisatoren. :p

Ik vind de prijs ook aan de hoge kant, maar het is wel iets unieks met het veld dat ze hebben. En als ik het niks vind kom ik er niet meer terug, dus voor 1 keer vind ik het wel kunnen.

En dat het arcade is had ik wel verwacht, aangezien de grote van de hal en de ervaring van de organisatoren. :p

Ja zeker waar. Het proberen meer dan waard, en dan maak je voor jezelf een afweging ;)

Ik heb net op you tube gekeken begrijp nu ook waarom de entree wat duurder is maar spelen ze allemaal met zak lampen op hun replica en met lichtgevende bb ?

Ik heb net op you tube gekeken begrijp nu ook waarom de entree wat duurder is maar spelen ze allemaal met zak lampen op hun replica en met lichtgevende bb ?

Ze kunnen daar alle soorten scenarios maken, wij hebben ook zaklampen bij. Alleen geen Tracer BB's maar die verpesten na mijn idee alleen maar je locatie.

Ben zeer benieuwd hoe het gaat spelen.
En inderdaad best prijzig hopelijk is het het geld waard en word het niet een eenmalig probeersel.