We gaan stilaan overstappen naar een maximum ROF (Rate Of Fire) voor onze events. De laatste jaren zien we meer en meer dat spelers overstappen naar hogere gewichten en met de lipo-batterijen en HPA-systemen is makkelijker om een hogere ROF te creëren. Doch willen we airsoft veilig en leuk houden.
Als we afgaan op echte wapens en we graag zo realistisch mogelijk spelen is een extreem hoge rate of fire niet nodig.
Ik weet dat sproeien heel leuk kan zijn maar stel je even voor hoe het is voor de persoon die deze moet ontvangen.
25 bbs/sec is al hoger dan de meeste echte wapens en we gaan even kijken hoe dit in de praktijk gaat uitdraaien.
Uiteraard gaan we dit nu uittesten hoe dit zal worden ervaren door de spelers. Op basis van jullie bevindingen gaan we kijken of dit zo kan blijven of desnoods verlagen.
Comments are welcome...![]()
![]()
Bron: https://m.facebook.com/groups/1461074370790825?view=permalink&id=2100549613509961
Via @campesteijn in onze whats-app groep

Goed nieuws wat mij betreft! Hopen dat NL organisatoren dit ook gaan overnemen. Dat je het technisch leuk vindt om dit te bouwen awesome. Veel plezier! Maar dat je dit tegen anderen inzet is idioot. Voordat ik de kans krijg mijn arm in de lucht te gooien om aan te geven dat ik gehit ben, geef je me nog eens 30 BB's.
Ik voel me soms al schuldig als ik in CQB iemand met een stock replica 3 tot 4 schoten geef in plaats van één.