Droom replica('s)

Mijn lijstje is momenteel toch wel:

UMP
HK416
AK5C!
Thompson! (Geen titan voor te krijgen zover ik weet :()

Allemaal volledig geupgrade met Titan enz enz. :rolleyes:
 
M92
VSS vintorez
RPD

NPO is bezig met echte vss ombouwen naar hpa, maarja zal wel een rib uit het lijf kosten :p
 
Aangaande de M76: in het verleden was er een gast genaamd Winterwolf die conversie kits maakte voor de AK. Ook kits om een M76 te maken. Zat volgens mij op Red-alliance.net. Weet alleen niet of hij nog actief is. Andere optie is om real steel body te kopen en daar GBB internals in te stoppen. Prijzig maar dan heb je wel wat. Hoorde toevallig vorige week iemand die datzelfde met een AK had gedaan.

Klopt, ik heb dat topic lang gelee gevolgd.

Real steel bodies kan in Nederland niet volgens wet, enkel EU Deacts. En als je daar aan gaat knutselen ben je ook ver van huis. Zelfs conversiekits mogen hier niet, i.v.m cruciale onderdelen. ( denk aan gas chamber etc ) (Eigenlijk zijn echte mags ook taboe, zelfs zonder internals)

Naja, meer reden voor mij om dan toch maar een echte M76 te halen, dat is de laatste Joegoknaap die ik nog moet hebben. De rest staat hier al te pronken.


OT - Ik zou wensen dat er een legale RPG-7 zou komen voor airsoft..
 
Ik wil graag een M4A1 met RIS rail en LE Stock (batterij in buffertube i.p.v. stock). G&P heeft die in het verleden gemaakt maar zijn nergens meer te vinden.
Mochten die ooit weer beschikbaar komen dan denk ik dat ik er eentje aanschaf.
 
Ik wil graag een M4A1 met RIS rail en LE Stock (batterij in buffertube i.p.v. stock). G&P heeft die in het verleden gemaakt maar zijn nergens meer te vinden.
Mochten die ooit weer beschikbaar komen dan denk ik dat ik er eentje aanschaf.

ICS heeft dit model volgens mij ook.
@Eviltwin-NL heeft dit model namelijk ook
 
Ik heb hem bij ICS nog niet kunnen vinden.

G&G heeft iets wat in de buurt komt. Enige wat hier niet aan klopt is het ontbreken van RIS/RAS.
g-g-gc16-carbine-metal-black.jpg
 
Eviltwin heeft die inderdaad ook zonder RIS, my bad.
Hij heeft er zelf een RIS railtje onder geknutseld voor een frontgrip. Was ik ff vergeten.
 
Ik wil graag voor een meme loadout nog eens een volledig verbouwde Tactical AK hebben. Adidas tracksuit aan en gaan met die banaan!
graag wil ik ook nog een keer een Glock die ik helemaal verbouw naar "race"glock.
HPA MP7 voor de CQB dagen.

verder ben ik nu even inspiratieloos...
 
Ik zelf zou voor CQB graag een UMP/MP7/Kriss Vector willen.
Een mooie replica door Umbrella lijkt me trouwens ook wel wat.
 
Umarex Heckler & Koch G28 GBB
Umarex Heckler & Koch VP9

Umarex Heckler & Koch MP7 Navy
 
Voor mij staat nog een FN Mag op het lijstje (zo'n oude 240 LMG die de landmacht gebruikt(e).

Dan helemaal oud maken, ombouwen naar HPA en de gasfles meenemen in een pukkel op m'n rug.
 
  • Leuk
Waarderingen: Akita
De M1 Garand stond erop, maar die kan ik van m'n lijstje halen. Wat nu nog gaat komen is een M1A1 Thompson en de M1903 Springfield ;)
 
De net aangekondigde mk18 van tm ngrs, dan al niet verbouwd door kingdom of airsoft.