12.3mm?use as a concealed carry weapon [...] a variety of 12.3mm rounds
ja mooi ja, vind ik ook alleen voor mij liever geen HPA.Op zich heb ik mijn droomreplica al, de SR25/M110 maar nog niet echt in de stijl waarin ik hem wil. Dus zijn het optische dingetjes zoals scopes e.d. En op HPA maar verwerkt in de stock!
Zoiets als dit:
Op zich heb ik mijn droomreplica al, de SR25/M110 maar nog niet echt in de stijl waarin ik hem wil. Dus zijn het optische dingetjes zoals scopes e.d. En op HPA maar verwerkt in de stock!
Zoiets als dit:
Aanpassing van mijn lijst:
Wolverine MTW (al in mijn collectie)
Poseidon p1.7/p1.8
Poseidon triton gbbr
En een custom made aeg helemaal naar mijn wens.
Dankje voor de bevestiging. Vindt t alleen jammer dat ze in EU niet verkocht worden (Poseidon Glocks wel, triton 'nog' niet) dus moet je de triton bestellen uit Hongkong en ben je 700,- kwijt. Met 6 mags erbij zit je tegen de 1000,- aan.Heb tijdens de Victory show in Tokyo even gesproken met de directeur van Poseidon toen hij trots de triton serie wou laten zien. Zijn erg mooie dingen en zaten goed degelijk en zonder wobble in elkaar.
Bedoel je niet MG42 chill ding maar ik heb het nog geen heledag vol gehouden om hem mee te dragen XDIk blijf de FG42 een fantastisch geweer vinden, echter zijn de replica's hiervan zo'n beetje op één hand te tellen...
Om in dezelfde tijd te blijven wil ik ook ooit nog eens een StG44 en M1 Garand aan m'n verzameling toevoegen,
en ben ik ook al een tijdje met iemand bezig om z'n SVU over te nemen, pracht-ding.
Bedoel je niet MG42 chill ding maar ik heb het nog geen heledag vol gehouden om hem mee te dragen XD
Oeppsss ik zie het nu ja in dat geval nice replica en suc6 met je baas overhalenIk denk dat hij toch echt de FG42 bedoelde (en terecht )
Shoei is bijna klaar met de productie van hun nieuwe modelgun serie. Hoewel hierna ze een modelgun van de stg44 gaan maken bespeurde ik vorige week zondag toch een grote vraag vanuit de Japanse community voor een FG42 airsoft versie. Eens kijken of ik Tomio (de baas) morgen nog eens wat extra zetjes kan geven
Brengun als droomreplica. Helaas nog nergens te koop.
Ja, dat is de voorloper. Die heb ik al op het oog.https://www.evike.com/products/48033/ niet 100% accuraat ma je kan er wat mee eventueel.