Droom replica('s)

Thomaskrop

Well-Known Member
3 jun 2018
477
214
Trophies
14
Hey airsofters,

Ik vIk verveel me een beetje dus ik begin maar een topic.
Ik weet niet of dit al bestaat, maar wat zijn jullie droom replica('s).

Ik heb al een lijstje;
Vfc Avalon carbine cqc
Tm hi capa
Tm breacher shotgun
Mp9
Polarstar build
Kwa pts ar 10

Nu ben in ook wel benieuwd naar jullie lijstjes en misschien wel goede / aparte keuzes.
 
Tja, had eigenlijk altijd twee replica's die ik altijd wilde hebben.

TM PSG-1
Tanio Koba VP 70

De PSG-1 is er. Maar de zoektocht naar een VP 70 blijft nog even doorgaan. :(
 
De KRISS Vector die ik vandaag heb binnengekregen! Volgende stap wordt een HPA project. Eerst hier maar even van genieten...
 
  • Leuk
Waarderingen: Jeffrey1987
M1903
Mosin
Kar98k
Mp40
fallschirmjägergewehr 42
Svd
Fn fal
En de ww1 trenchgun

Heel lijstje waarvan er n paar heeel zeldzaam zijn of te duur om ooit te kopen haha.
 
Ik blijf de FG42 een fantastisch geweer vinden, echter zijn de replica's hiervan zo'n beetje op één hand te tellen...
Om in dezelfde tijd te blijven wil ik ook ooit nog eens een StG44 en M1 Garand aan m'n verzameling toevoegen,
en ben ik ook al een tijdje met iemand bezig om z'n SVU over te nemen, pracht-ding.
 
  • Leuk
Waarderingen: Denzel053
Mijn eigen lijstje
M14 DMR real wood
Scorpion evo
TM m4 ngrm voor de TM aeg ervaring
M1 garant
Thomson
M1 carabine
Kriss vector gbb voor cqb

We konden wel tweeling zijn:p

Mijn lijstje pretty much the same;)

Een super goed schietende M82A1 (barret .50 lijkt me ook echt mooi.
Ow en airsoft claymores:cool:
 
Ah, de droom replica vraag. Wordt (voor mijn gevoel) elk jaar wel een keer een topic over geopend :p

Voor mij zijn het niet zozeer droomreplica's maar eerder een wishlist:
Tanaka revolvers (hele reeks)
Tanka type 44 carbine
Tanaka Arisaka
Western Arms pistolen (hele reeks)
Hartford New Model Army revolver
MGC P7M13

Ooit aangekondigd (in 2016!) maar verder niks meer van gehoord:
Marushin raging judge revolver

En als laatste niet een replica maar een add-on:
Een (replica) ZF4 scope voor op mn Shoei G43
 
  • Leuk
Waarderingen: Akita
Tja, had eigenlijk altijd twee replica's die ik altijd wilde hebben.

TM PSG-1
Tanio Koba VP 70

De PSG-1 is er. Maar de zoektocht naar een VP 70 blijft nog even doorgaan. :(

Stuur voor die vp70 de mannen van Impulse101 en/of Octagon airsoft eens een e-mail. Zij kunnen je daar wel aan helpen.
 
Binnenkort eens effe doen dan. Thanks voor de tip.
 
Ik wil vooral op het moment dat de MP7 met full sized gearbox uitkomt van VFC, maar die komt pas in 2019 op zijn vroegst :(.
Voor de rest staan de modernere AK's op mijn lijstje, zoals de 12 en speciale russische AR's zoals de AN-94 en AEK-971
 
  • Leuk
Waarderingen: Sephi
Ik wil vooral op het moment dat de MP7 met full sized gearbox uitkomt van VFC, maar die komt pas in 2019 op zijn vroegst :(.
Voor de rest staan de modernere AK's op mijn lijstje, zoals de 12 en speciale russische AR's zoals de AN-94 en AEK-971

Als er een AN-94 replica gaat komen, hoop ik wel dat men de moeite neemt om de magwell met een offset te maken.
Ik hoor nu al mensen zeggen dat de replica kapot is omdat het magazijn er scheef in zit. :p
 
De L85A3
En EEN FN MAG maar dan wel incl affuit en voertuig (liefst 4 tonner). Verder op Hpa met een 7.62 ammo box als magazijn Waarbij de bb's via de dummy patronen de replica in gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie
Allereerst mijn vog maar eens binnen krijgen, wacht er nou al weken op:(

Verder lijkt een TM hk416d me heel erg gaaf, net als de mk18 van TM.
 
De L85A3
En EEN FN MAG maar dan wel incl affuit en voertuig (liefst 4 tonner). Verder op Hpa met een 7.62 ammo box als magazijn Waarbij de bb's via de dummy patronen de replica in gaan.
Haha als we dan toch gaan beginnen, m8 greyhound hier
 
GBB M59/66
GBB M76

Beide bestaan niet :(

Aangaande de M76: in het verleden was er een gast genaamd Winterwolf die conversie kits maakte voor de AK. Ook kits om een M76 te maken. Zat volgens mij op Red-alliance.net. Weet alleen niet of hij nog actief is. Andere optie is om real steel body te kopen en daar GBB internals in te stoppen. Prijzig maar dan heb je wel wat. Hoorde toevallig vorige week iemand die datzelfde met een AK had gedaan.