Droom replica('s)

Goeiemorgen,

ik zou graag binnenkort mijn kriss vector hpa build bestellen. Maar ik vind er weinig info over... indien er hier mensen zijn met ervaringen + of - ervaringen gelieve deze te delen. Ik zou mn kriss vector willen met langere inner en outerbarrel en eventueel zelf gebruiken als dmr.

mvg
 
Goeiemorgen,

ik zou graag binnenkort mijn kriss vector hpa build bestellen. Maar ik vind er weinig info over... indien er hier mensen zijn met ervaringen + of - ervaringen gelieve deze te delen. Ik zou mn kriss vector willen met langere inner en outerbarrel en eventueel zelf gebruiken als dmr.

mvg

denk dat je haast makkelijker af bent met een KWA vector, mag’s naar HPA tappen en klaar.

maar een vector als DMR....................
 
Goeiemorgen,

ik zou graag binnenkort mijn kriss vector hpa build bestellen. Maar ik vind er weinig info over... indien er hier mensen zijn met ervaringen + of - ervaringen gelieve deze te delen. Ik zou mn kriss vector willen met langere inner en outerbarrel en eventueel zelf gebruiken als dmr.

mvg

Er zijn wat velden die dit niet toestaan als dmr, puur omdat t niet lijkt op een rs dmr.
Qua hpa kan je kijken naar airsoftjunkiez website of amped
 
Alvast bedankt voor de vele reacties.

nu zal ik wss kijken om een g28 te nemen als dmr met hpa engine en fully upgraded.