1 mei B&A (mijn debuut)

@JordivE : Ik denk dat je dit wel zult herkennen (ik ben de enige in de buurt met exact deze replica.

Ik ben de dwerg, Strelok is de reus.

12716249_10153245627772062_1818674196599776850_o.jpg

Elite is volgens mij 7,50 euro duurder dan normaal, dus vind ik niet zo heel spannend. Die overall die je erbij krijgt vind ik opzich wel ideaal, omdat ik nu geen goede kleren heb hiervoor. Ik heb ook geen geweldige schoenen hiervoor eigenlijk. Vooral adidas sneakers en formele schoenen :P wat is handig?

@ChaoSState

Held. Welkom bij de Dubok club.

Ik neem zelf mijn RS SVD mee, dus zal niet echt op de 1e lijn werken. Zeker niet omdat ik genoeg range heb nu. Volgende keer gaat m'n 74 weer mee :smile:

Dubok is standaard Oekraïense camo, welke geëvolueerd is uit TTsKo. Ook door de Russen gedragen. Wordt ook wel bytan (Bhutan) genoemd.

@Stey dank je wel! Nu heb ik er een beeld bij haha.

@Strelok vet! Klinkt goed. Ik zat zelf te zoeken naar Nederlandse camo met vlag voor als ik het leuk ga vinden :P
Kan alleen niet echt een goede winkel hiervoor vinden.

JordivE;20605 zei:
@Stey dank je wel! Nu heb ik er een beeld bij haha.

@Strelok vet! Klinkt goed. Ik zat zelf te zoeken naar Nederlandse camo met vlag voor als ik het leuk ga vinden :P
Kan alleen niet echt een goede winkel hiervoor vinden.

Joh, ik heb kasten vol met DPM. Je mag een setje overnemen voor een prikkie als je dat wil.

@Strelok ooh serieus? Dat is heel aardig van je! :smiley:

Hoe gaat het eigenlijk met het wassen van die kleding na skirms enzo? Met alle modder en gras en spul.

Eerlijk gezegd ben ik wel een beetje een mooi-weer-skirmer dus meestal komt mijn kleding er nog prima uit, uitleggen na thuiskomst, goed de droge modder eraf kloppen, dan later zo koud mogelijk wassen. Het liefst zo min mogelijk wassen, kleur wordt hoe dan ook valer. Goede kniebeschermers dragen helpt al een hoop. En dat is toch de meest voorkomende schiethouding ( persoonlijk )

Ohja! Ik ben te herkennen aan dat ik waarschijnlijk bij @Stey en @Strelok sta en aan me Partizan-m camo (waar ik mega trots op ben) haha

@JordivE idem hier wat de dpm betreft. Mijn set is net te kort en daardoor blijft de broek niet in mn kisten zitten. En anders is de dump je beste vriend.
Sneakers kan wel met goed weer, maar mn vorige skirm bij B&A was een modderpoel =P

@Strelok wat voor mags heb jij in je 74?

@Redrum fotooooo! =D (post maar in het Russische camo topic xD) Dat is een hele vette camo :smiley:

@ChaoSState

Lonex 7.62 midcaps.
Ja, ik weet het , verkeerde kaliber. Maar dat is dan ook het enigste wat buiten het boekje gaat :smiley:

Ik kreeg een standaard 5.45 mag bij mijn E&L, een felgele. Wellicht dat ik ooit ga fakeliten maar voorlopig vind ik ribbed mooier.

Linkje voor foto : http://vankranen.net/RUS/1102015/_MG_5131.JPG
of
http://vankranen.net/RUS/1102015/_MG_5126.jpg

Of ik haal voor die tijd nog flecktarn broek en BDU/combatshirt of ik kom in een cheap ass broek en groen shirt XD. Schoenen haal ik zowieso nog goede voor deze skirm :).

@JordivE je leest het. Vier Russen en een vent in een hagedissen-groen pakje is wat je moet zoeken :P

Hahaha precies :P niet te missen haha...

@Strelok dank je wel voor de tips! Ik wist niet dat kniebeschermers veel gebruikt worden. Is dat nodig?

@JordivE : Nodig... nee, maar het bespaart je knie(en) en zorgt ervoor dat je knie wat minder smerig wordt :p

Outdoor gebruik ik ze niet, maar indoor is het sterk aan te raden. Er liggen overal bb's (binnen en buiten) en als je daar met je knie op gaat zitten... x.X;

Da Fencer;20614 zei:
@JordivE je leest het. Vier Russen en een vent in een hagedissen-groen pakje is wat je moet zoeken :P

En mogelijk iemand in flecktarn of in een mis match probeersel van alles en nog wat XD.

Fair enough. Jullie hebben me overtuigd haha. Ik hoop dat het 1 mei net zo leuk wordt als hoe ik er nu over denk, want het lijkt me nu zeker heel leuk! Wordt een flinke lijst om aan te schaffen dan haha... Wat voor camo heb jij eigenlijk allemaal dan @Strelok ?

JordivE;20622 zei:
Fair enough. Jullie hebben me overtuigd haha. Ik hoop dat het 1 mei net zo leuk wordt als hoe ik er nu over denk, want het lijkt me nu zeker heel leuk! Wordt een flinke lijst om aan te schaffen dan haha... Wat voor camo heb jij eigenlijk allemaal dan @Strelok ?

Btw laat je niet overrompelen door alle gear die mensen hebben het belangrijkste nog wel in het begin is een goede replica, batterijen, oplader, magazijnen, hierna kan je al gaan spelen met je eigen kit de rest komt naderhand wel. Zeker als we samen als groep lekker kunnen rondlopen dan zal het zeker gezellig en leuk zijn. Eerste keren ben ik ook vooral met een groep mensen die allemaal al speelden mee geweest en dat was toen super gezellig.

@Rebelattack nee doe ik ook zeker niet. Ik heb stiekem ook al lang opgezocht wat alles een beetje kost en wat over het algemeen nodig is, dus ik ben voorbereid :p
1 mei zal ik hoofdzakelijk huurspul gebruiken wss, op misschien de replica van ChaoSState na... Als het me allemaal goed bevalt zal ik zeker in een later stadium jullie nog een keer volop lastigvallen met vragen over een replica, batterijen, tacticals en andere zooi haha :p als jullie dit goed zouden vinden uiteraard. Ik ben namelijk een persoon die alles in één keer goed wil hebben. Daarom check ik al mijn aankopen op reviews en forums en dergelijken! :smile: