1 mei B&A (mijn debuut)

@ChaoSState zit trouwens even na te denken over wat je zei over de elite set. Bedoelde je dat het beter is om helemaal niets te huren? (Ipv alleen de elite niet). Op kledij na is het in dat geval waarschijnlijk nog goedkoper om een bril en mondbescherming te kopen dan alles te huren. (Als ik je replica zou mogen lenen dan)

JordivE;20622 zei:
Fair enough. Jullie hebben me overtuigd haha. Ik hoop dat het 1 mei net zo leuk wordt als hoe ik er nu over denk, want het lijkt me nu zeker heel leuk! Wordt een flinke lijst om aan te schaffen dan haha... Wat voor camo heb jij eigenlijk allemaal dan @Strelok ?

Uh-oh...

Bereid je voor op een waslijst :p

In mijn groep lopen we met zn 4en in woodland camo, 3 van ons in de nederlandse camo en ikzelf met een camo waarvan ik geen idee is welke het precies is.... (ik vond hem mooi dus had hem gehaald :p)

Mijn groepje zal te herkennen zijn aal een gast met een zwarte asg pet die met een tokyo marui l96 aws rondloopt, hopelijk kunnen wij nog bij jullie aansluiten als groepje :)

En ik hoop dat mijn scorpion evo van de reparatie terug is als we gaan skirmen. Ik weet nog steeds niet wat ermee aan de hand is maar hij deed niet veel meer :(

Ziet er iig naar uit dat het een gezellig dagje gaat worden. En zoals iedereen hopen op mooi weer.

Als je mijn replica leent dan heb je die niet van de organisatie nodig. Dus dat scheelt al de helft van de set die ze aanbieden.
En aangezien er 7 mags bij zitten past dat ook niet in het vestje van B&A. Ik leen je mijn vest dan wel, die gaat toch niet kapot = P
Een bril kan je beter zelf kopen, want die bij B&A zijn geen scherfwerende brillen volgens mij en ze zitten niet zo fijn. Oja, en je moet een hitvest hebben. Maar dat haal je bij de action ^^

@ChaoSState Ah oké. Ik heb al wel een set gereserveerd, zou ik die nog kunnen cancelen?
En wat voor kleren zouden handig zijn voor dan? En heb je zelf nog wel een vest dan, als je die aan mij uitleent?

JordivE;20655 zei:
@ChaoSState Ah oké. Ik heb al wel een set gereserveerd, zou ik die nog kunnen cancelen?
En wat voor kleren zouden handig zijn voor dan? En heb je zelf nog wel een vest dan, als je die aan mij uitleent?

Als je niet hebt betaald, kan je hem zeker cancellen (mailen) en een normale reservering doen. Er waren nog iets van 180 plekken over, de vorige keer dat ik keek?

En als we er niet uit komen qua kleren, moet je het even laten weten. Ik heb ook twee vrij flinke vesten, een driedubbele set kleren en eventueel een extra replica.

Om heel eerlijk te zijn heb ik volgens mij wel genoeg om drie man uit te kunnen rusten voor een skirm.. mezelf incluis. Verzamelaar hehe

Hahaha klinkt goed :smiley: dank je wel voor het aanbod iig! Heb zelf (nog) geen kleren voor zoiets, daarom zou zo'n huur overall een mooie uitkomst bieden in principe :sweat_smile:

JordivE;20664 zei:
Hahaha klinkt goed :smiley: dank je wel voor het aanbod iig! Heb zelf (nog) geen kleren voor zoiets, daarom zou zo'n huur overall een mooie uitkomst bieden in principe :sweat_smile:

Wat zijn je maten/afmetingen? 25 euro extra (of hoeveel was het ook al weer) voor alleen een overall.. ik geloof dat er in deze thread genoeg mensen zijn met een bult extra kleren :P

Goeie vraag haha. Ik ben ongeveer 1.90 meter lang. Niet breed in taille en zo. Is 37,50 extra volgens mij, omdat een overall alleen bij elite zit. Is inderdaad wel gekkenwerk dan ja...
Ik waardeer het in ieder geval heel erg dat iedereen zo behulpzaam en gul is naar iemand die jullie eigenlijk helemaal niet kennen (ik)! :smiley:

JordivE;20667 zei:
Goeie vraag haha. Ik ben ongeveer 1.90 meter lang. Niet breed in taille en zo. Is 37,50 extra volgens mij, omdat een overall alleen bij elite zit. Is inderdaad wel gekkenwerk dan ja...
Ik waardeer het in ieder geval heel erg dat iedereen zo behulpzaam en gul is naar iemand die jullie eigenlijk helemaal niet kennen (ik)! :smiley:

Ik denk dat mijn oude DPM set je wel moet passen.. ben 1.93 en ook niet de breedste :P Zal ik hem meenemen?

@Stey 's rekening is dat je op de inschietbaan gaat staan, denk ik. ;P

@"Da Fencer" Dat zou heel tof zijn man! Als je dat zou willen doen, heel graag. :smiley:

Hahaha mag ik dan wel een toque gebruiken? :D

Een toque rent nogal lastig...
Straks ga je nog zeggen dat je ook scheenbeschermers, elleboogbeschermers en een bitje in gaat doen :p

JordivE;20674 zei:
@"Da Fencer" Dat zou heel tof zijn man! Als je dat zou willen doen, heel graag. :smiley:

Hahaha mag ik dan wel een toque gebruiken? :D

Tuurlijk! Ik neem sowieso de broek en de gevechtsjas mee. Afhankelijk van het weer nog een bilaminaat jas. Als ik weet dat ik vervoer heb (ik ben anders afhankelijk van het OV) neem ik ook een extra vest mee, tenzij ik daar iets slims op verzin. Reserve replica neem ik sowieso wel mee.

Of zijn er toevallig mensen hier in de regio Utrecht met een auto? Want dan ben ik niet afhankelijk van twee armen ;P

@Stey alleen voor de schietbaan he, dan hoef ik niet te rennen haha...

@"Da Fencer" Thanks man! :smiley:
Ik woon zelf in de gemeente Ede (grens van Gelderland en Utrecht), weet niet precies waar jij woont en hoever het omrijden is? Ik ga gewoon met mijn eigen waggie. Kan je anders je adres of woonplaats PM'en? Dan kan ik even kijken hoe ver het omrijden is naar Lelystad.