Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@campesteijn ik neem Lock al mee. Er kan iemand bij, maar een celica heeft niet veel hoofdruimte achterin en met mijn nieuwe koffer zal ik 1 deel van de achterbank moeten laten zakken mogelijk.
Zou in de breedte van de kofferbak moeten passen maar heb het nog niet uit kunnen proberen.
Dus, het zou kunnen, maar het is even passen en meten.
Hoi mensen. Zit met een probleem m'n wagen is stuk dus moet vervoer regelen voor iemand die in Middelbeers woont. Zelf heb ik vervoer kunnen regelen voor mij zelf. Komt iemand langs oirschot en kan hij of zij de persoon misschien mee oppikken?
Beetje over mezelf dan weet je ook wie je in de auto meeneemt, ben erg lastig hahaha nee grapje, ben een erg rustig iemand, maar beleefd eventueel wil ik de brandstof meebetalen
Beetje over mezelf dan weet je ook wie je in de auto meeneemt, ben erg lastig hahaha nee grapje, ben een erg rustig iemand, maar beleefd eventueel wil ik de brandstof meebetalen
Hmmm denk dat ik daar wel langs kan rijden. Maar dit wordt mn eerste skirm, dus wil er wel vroeg zijn. PM anders ff, ga nu ff de stad in dus geen stress als ik niet gelijk antwoord
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.