10 oktober 2015

• Onderwerp starter Onderwerp starter jules.cornelissen
  • Startdatum Startdatum
Dan heb je dus nog een maand om te kijken welke van de 30 replica’s je gaat gebruiken ;)

Hehe,
Ben ik blij dat ik net die AUG kwijt ben.
Ik denk niet dat ik verder ga dan wat ik nu heb. :)

Je kan inderdaad nog betalen aan de kassa bij het event, kreeg ook zo het ticket en Unit13 gevraagd hoe je moest betalen.

Als beginneling zou ik ook graag aanhaken bij meer ervaren airsofters :)

Ik rij trouwens vanuit Gouda, mocht iemand uit die omgeving mee willen rijden.

Herman.

@Seagon ik zal zondag eens bij mn neef polsen of hij nog intentie heeft om te gaan.. die woont bij je in de buurt

@campesteijn ik neem Lock al mee. Er kan iemand bij, maar een celica heeft niet veel hoofdruimte achterin en met mijn nieuwe koffer zal ik 1 deel van de achterbank moeten laten zakken mogelijk.

Zou in de breedte van de kofferbak moeten passen maar heb het nog niet uit kunnen proberen.

Dus, het zou kunnen, maar het is even passen en meten.

Lock noemde eerder dat hij met iemand dichter in de buurt mee kan rijden.

@campesteijn hoe zit het met die neef van je?

Misschien heeft iemand anders nog een lift nodig?

Hoi mensen. Zit met een probleem m'n wagen is stuk dus moet vervoer regelen voor iemand die in Middelbeers woont. Zelf heb ik vervoer kunnen regelen voor mij zelf. Komt iemand langs oirschot en kan hij of zij de persoon misschien mee oppikken?

die persoon ben ik dus die nog mee moet :p

Beetje over mezelf dan weet je ook wie je in de auto meeneemt, ben erg lastig hahaha nee grapje, ben een erg rustig iemand, maar beleefd eventueel wil ik de brandstof meebetalen

die persoon ben ik dus die nog mee moet :p

Beetje over mezelf dan weet je ook wie je in de auto meeneemt, ben erg lastig hahaha nee grapje, ben een erg rustig iemand, maar beleefd eventueel wil ik de brandstof meebetalen

Ik kom langs Eindhoven, zo te zien ligt Middelbeers daar in de buurt, dus dan zou ik je wel kunnen oppikken.

@Lockheed Mijn auto is nog leeg. Maar het nadeel is dat ik nog ziek thuis zit :/

Ik denk dat het me wel gaat lukken, ik voel me veel beter en denk dat ik morgen gewoon weer ga werken, maar het is nog even aankijken.

@Seagon Nou beterschap dan maar, hopen dat je er bij bent, anders zou ik wel op tijd afzeggen anders krijg je misschien wel alsnog een rekening.

Voor de rest van de mensen die gaan, zorg dat je de map uitprint en meeneemt.Altijd handig.

http://www.unit13.eu/wp-content/uploads/2015/10/GK-Vengeance.pdf

Ik denk dat het me wel gaat lukken :)

Edit: vandaag weer naar kantoor, dus zaterdag ben ik er bij :)

Ik ga vanavond door de Intel heen van het veld, ik ben er niet bekend mee tot zo ver en alle info is meegenomen :)

Wie o Wie rijd er langs Haps op en heeft plek in de auto voor mij?

ik heb namelijk NET een kaartje kunnen kopen(miss heeft iemand afgezegt)

Hmmm denk dat ik daar wel langs kan rijden. Maar dit wordt mn eerste skirm, dus wil er wel vroeg zijn. PM anders ff, ga nu ff de stad in dus geen stress als ik niet gelijk antwoord ;)