101 inc 0.25gr bbs ervaringen/veilig gebruiken

101inc is helaas zoals eerder genoemd rommel. Geeft feed problemen of blokkeringen. Verspeel er je gels/replica niet aan. Zijn leuk voor in 40mm granaat, tornado of claymore maar verder niet
!! Let op 40mm en claymore in NL niet toegestaan!!

Ook andere dingen van 101inc raad ik af ivm waardeloze kwaliteit

• Leuk
Waarderingen: Eviltwin-NL
Dat is jou mening!

Ik heb echt veel van 101inc zoals kleding en accessoires,
Maar geen problemen mee! BB soms maar kleding en andere dingen!
weet niet hoe jij met je kleding en zo omgaat?

Ik gebruik altijd 101inc .25 bbs voor m'n saw. Ik heb er al zeker 20.000 weg geschoten en nog nooit problemen mee gehad.

• Leuk
Waarderingen: Jan
dat bedoel ik
de ene heeft er veel last van en de ander niet..

denk dat het ook wel met de Replica te maken heeft

Reden een high speed rps setup gaat hier niet mee samen

Ik ben toch benieuwd waar je dit op baseert? Ik heb 3000+ huismerk gunfire BBs (rockets .25) met 390 FPS en 43 RPS geschoten met een madbull python 2 en daar nooit problemen mee gehad. De loop schiet nog steeds loepzuiver ;) Ik heb onderhand al meer dan 20.000 BBs door deze barrel geschoten zonder merkbare vermindering in performance (allemaal met minimaal 27 RPS).

@SmerigeHarry
Hmmm denk dat het voor mij dan een enkeltje pech is aangezien ik bij mij dus al wat flyers merk op mn blaster in mn 6.03 black python v2
Dan moet bij jou de coating super zijn aangebracht en bij mij ruk ach ja you win some you lose some denk ik dan hij heeft keurig recht geschoten dat dan weer wel maar die dingen worden zo machinaal gemaakt dat dat kan gebeuren zit er niet zo mee:P

zo zie je maar weer dat er altijd een stukje luck of the draw in airsoft zit :P

• Leuk
Waarderingen: SmerigeHarry
Heb je een spray en pray kun met een 6.08 barrel kan je 101inc gebruiken. Heb je een tightbore van goede kwaliteit blijf dan weg bij 101inc want het is gewoon mweh kwaliteit. You get what you pay for.

En @ topic starter. Als je er toch al zoveel geld in gaat stoppen in een high rps build waarom niet gewoon een prommy, pdi, mapleleaf barreltje aanschaffen? Weet je zeker dat je laser stralen schiet.

Dat is jou mening!

Ik heb echt veel van 101inc zoals kleding en accessoires,
Maar geen problemen mee! BB soms maar kleding en andere dingen!
weet niet hoe jij met je kleding en zo omgaat?

Als ik door bramenstruik ga blijft normaal mijn kleding heel en breken de prikkels af. Maar bij 101inc broek gaat de broek ten onder.
Rugtassen waarvan de schouderbanden loslaten....nee geen 101crap meer voor mij

oke... ik let altijd wel op... haha
Maar dat is inderdaad minder..
Daar heb ik tot nu toe geen last van gehad!