12-8 RSL Assendelft

Ik weet alleen niet of het handig is als we allemaal rood gaan, blijft er dan wel genoeg voor het andere team over?;)

• Leuk
Waarderingen: JWieleman
Ik weet alleen niet of het handig is als we allemaal rood gaan, blijft er dan wel genoeg voor het andere team over?;)

Komt wel goed :) Ik plan er om er rond 8 te zijn. Even kijken hoe me back up replica me reparaties heeft doorstaan o.a.

• Leuk
Waarderingen: Kevinvr
Komt wel goed :) Ik plan er om er rond 8 te zijn. Even kijken hoe me back up replica me reparaties heeft doorstaan o.a.

Wij zullen er zo rond 0830 zijn. Tijd genoeg om voor te bereiden en de intro wat instructies te geven. Hij is ex-marinier dus zal wel los lopen.

Nou, dit was niet de beste en leukste skirm ooit bij RSL. Vanaf opstaan al hele dag knallende koppijn gehad en dus niet zo mega sociaal geweest (Sorry!). Me AEG die opeens werd afgekeurd, terwijl hij normaal altijd wordt goedgekeurd en dus snel nieuwe veer moeten steken met bij elkaar geraapt gereedschap. Veel gezeur op het veld om niet gepakte hits, snipers die puur voor de headshots gaan de hele tijd, mwha game mode en zelf gestopt om 2 uur al met hoofdpijn en omdat toch groot gedeelte van mijn team stopte vanwege verwerpelijk gedrag op het veld van de tegenpartij.

Laatst bewerkt:
Nou, dit was niet de beste en leukste skirm ooit bij RSL. Vanaf opstaan al hele dag knallende koppijn gehad en dus niet zo mega sociaal geweest (Sorry!). Me AEG die opeens werd afgekeurd, terwijl hij normaal altijd wordt goedgekeurd en dus snel nieuwe veer moeten steken met bij elkaar geraapt gereedschap. Veel gezeur op het veld om niet gepakte hits, snipers die puur voor de headshots gaan de hele tijd, mwha game mode en zelf gestopt om 2 uur al met hoofdpijn en omdat toch groot gedeelte van mijn team stopte vanwege verwerpelijk gedrag op het veld van de tegenpartij.

Was jij degene die bij me langs kwam voor de schroevendraaiers dan?

Ik hoorde inderdaad achteraf over een of ander akkefietje, maar ik was helemaal achter enemy lines toen dat zich afspeelde.

Heb al met al wel een leuke dag gehad, het was een stuk lager tempo dan ik gewend ben door al het kruipen en sluipen door de dichte begroeiing.

Orga was niet super sterk, maar ik begreep dat ze een lage bezetting hadden door de vakantie periode.

Ik geef het de voordeel van de twijfel, maar zou denk ik liever in de herfst of winter terug komen wanneer je iets verder kan zien.

Veel zaken zijn voor ons herkenbaar.

Het bewust maken van headshots waar torso shots ook mogelijk zijn kunnen 2 teamgenoten, helaas, beamen. Voor ons gevoel waren er verhoudingsgewijs ook veel snipers aanwezig maar dit kan natuurlijk ook toeval zijn.

Het veld zelf was inderdaad dicht begroeid, ook nog eens met de verkeerde zaken zoals brandnetels en bramenstruiken. Enerzijds vervelend omdat je moeilijk vooruit komt, anderzijds interessant omdat je je haast in een Vietnamese jungle waande waar bij je en moet vechten tegen de natuur en tegen je zenuwen omdat elke bocht een ambush kan betekenen. Geluid discipline was hier key!

In de ochtend met een mannetje of 5 in een goed opgezette ambush gelopen.
Vier van team geel die keurig tussen het riet lagen te wachten op hun volgende slachtoffers en die tegelijkertijd omhoog kwamen om ons onder vuur te nemen. Voor ik het wist was ik gehit en was de chaos aan onze kant compleet. Volgens mij was jij 1 van die 4 personen @Kevinvr, well done!

Het dichtbegroeide kan zowel een nadeel als voordeel zijn, verdedigen is makkelijker maar het geeft je ook, indien goed uitgevoerd, de mogelijkheid om ongezien door vijandelijke linies heen te komen. Zo waren wij tegen 13:30 met 15 man, zonder in contact te komen met team geel, het hele veld overgestoken en hadden we positie ingenomen in de compound van de vijand. De gezichten van de mensen van team geel die voorbij kwamen op de weg terug naar hun spawn… priceless! :cool:

Conclusie: Het veld ligt je of het ligt je niet. Ik vrees dat een lente / herfst niet veel zal veranderen aan het moeilijk vooruit komen, het enige dat anders zal zijn, is dat je sneller gezien zal worden. Het drastisch terugsnoeien van struiken op de verschillende paden kan hierin een goede oplossing zijn.

• Leuk
Waarderingen: RG. en Kevinvr
Vier van team geel die keurig tussen het riet lagen te wachten op hun volgende slachtoffers en die tegelijkertijd omhoog kwamen om ons onder vuur te nemen. Voor ik het wist was ik gehit en was de chaos aan onze kant compleet. Volgens mij was jij 1 van die 4 personen @Kevinvr, well done!

Klopt inderdaad! Ik had ook een keer 10 minuten gewacht tot mensen een brugje zouden oversteken en had toen volgens mij ook 2 van jullie team te grazen genomen. En vervolgens samen met m'n maat snel verdwijnen in de Bush Bush om vervolgens hetzelfde trucje ergens anders uit te halen. Erg leuke gameplay maar ik zou het niet elke skirm willen doen. :)

• Leuk
Waarderingen: TheUnit