14 april Bunker Hill OPERATION: TOP SECRET

Ik ben er zaterdag de 14e bij.

Maat van me gaat als intro met een groep vrienden, kon die kans niet laten liggen om mn 416 op ze uit te proberen als verlaat verjaarskado. :D

@Tactical Bear Woah, nice...je had het er 'toen' al over. Ben heel benieuwd naar je ervaringen. Blogje oid zou idd geen slecht idee wezen. ;)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Wijnand
Top dat er zo veel mensen aanwezig zijn! Is er nog iemand die mij misschien op sleeptouw wil nemen? Het wordt mijn eerste skirm, dus ik hoop een beetje aansluiting te vinden. :D

Net ingeschreven voor het hele weekend!! Tot dan iedereen!

Ik zie op de site van de NABV dat er dat weekend 2 evenementen bij Bunker Hill zijn; Top Secret en Backfire. Die laatste duurt het hele weekend. Maakt het uit voor welk evenement je inschrijft? En zo ja, waarvoor moet ik dan inschrijven; ik heb namelijk geen idee wat het verschil is...

Ik zie op de site van de NABV dat er dat weekend 2 evenementen bij Bunker Hill zijn; Top Secret en Backfire. Die laatste duurt het hele weekend. Maakt het uit voor welk evenement je inschrijft? En zo ja, waarvoor moet ik dan inschrijven; ik heb namelijk geen idee wat het verschil is...

Dat is waarschijnlijk het zelfde event, let even op de datum! Bij Bunkerhill zijn alle events Top Secret, wanneer ze dan wat bedacht hebben krijgt het event een naam. Bij deze dus Backfire!

https://www.3division.eu/Evenementen/2018-04-14/Bunker_Hill

• Leuk
Waarderingen: Leon
  • Leuk
Waarderingen: NielsHoffland
Sleeptouw, we kunnen gewoon teamen toch? Dan komt t wel goed allemaal. Wel leuk om effe de koppies bij de namen te zien. Ik heb nog een ander groepje (intro’s) waar ik mee heb afgesproken. Geen idee hoeveel het er uiteindelijk zijn geworden.

• Leuk
Waarderingen: Wijnand en Leon
Ik sta er met een paar andere mensen te camperen, dus daar kunnen we altijd afspreken! Ik laat even weten waar we staan wanneer we er zijn!

BLACK COBRA'S! HUHA!

Ik ben er met een groepje op zondag. Ik ben te herkennen aan de auto met groen dak en centric logo's. Handjes schuden kan altijd :D

@NielsHoffland hoe doe jij het qua batterijen en dergelijke als je een weekend skirmed?
Ik wil wel eens een keer een weekend gaan maar twijfel beetje wat ik allemaal moet meeslepen

Laatst bewerkt:
Black Cobra's!

@Paranoid
Ik neem altijd m'n Balancer/Charger mee en een stekkerblok; locaties bieden eigenlijk altijd wel een stroompunt aan. 's avonds charge ik dan m'n batterijen. En nog een tip; wissel in de middagpauze je accu's, zo heb ik in ieder geval nog nooit met een lege LiPo in het veld gestaan :-)

Black Cobra's!

@Paranoid
Ik neem altijd m'n Balancer/Charger mee en een stekkerblok; locaties bieden eigenlijk altijd wel een stroompunt aan. 's avonds charge ik dan m'n batterijen. En nog een tip; wissel in de middagpauze je accu's, zo heb ik in ieder geval nog nooit met een lege LiPo in het veld gestaan :)

ik wissel altijd al van accu :P welke verdere essentials neem jij mee als je weekendje blijft hangen? en waar moet ik aan denken qua sfeer? :P

Sleeptouw, we kunnen gewoon teamen toch? Dan komt t wel goed allemaal. Wel leuk om effe de koppies bij de namen te zien. Ik heb nog een ander groepje (intro’s) waar ik mee heb afgesproken. Geen idee hoeveel het er uiteindelijk zijn geworden.

Top!
Zijn er nog bepaalde eisen (bijv. Qua kleding) voor de teams?

BLACK COBRA'S! HUHA!

Ik ben er met een groepje op zondag. Ik ben te herkennen aan de auto met groen dak en centric logo's. Handjes schuden kan altijd :D

@NielsHoffland hoe doe jij het qua batterijen en dergelijke als je een weekend skirmed?
Ik wil wel eens een keer een weekend gaan maar twijfel beetje wat ik allemaal moet meeslepen

Ik heb zelf iets van 6 lipo's die ik allemaal oplaad en mee neem, wanneer mensen dan lipos nodig hebben kunnen ze ze altijd lenen :P Voor een weekend heb je niet veel extra's nodig, zorg voor een goede tent, lucht bed en slaapzak. Ook een pitje waar je iets kan opwarmen is altijd handig, al is het voor de Gluhwein @Joris :P neem genoeg eten mee, ik vind van die barren erg fijn om mee te nemen voor een snelle boost in het veld :P Bij bunkerhill kan je ook een vette hap halen, maar ik neem liever lekker knakworstjes met broodjes mee :P

BLACK COBRA'S! HUHA!

Heb daar vandaag maar eens een topic over aangemaakt; kreeg de vraag vaker! :-)

https://airsoftclubnederland.nl/community/threads/meenemen-en-inpakken-voor-een-weekend-skirm.4068/