15-9 Tac Skirm vrijdag avond bij RTT

Michiel

Lima Charlie lid
27 jun 2014
626
251
Trophies
26
Wie gaat er mee naar een Tac Skirm op vrijdag avond (19:00) 15 sept 2017 bij Running The Target (RTT) in Den Haag (Goudlaan 73)?

http://www.runningthetarget.com/mobile-booking-page-2/?type=book&id=2&date_id=-1

"Team vs Team met verschillende gameplay vormen. Lekker de week van je afschieten waar fairPlay hoog in het vaandel staat. Wij spelen de meeste games met “medic/hospik”. Dit om het tactischer te maken en de teamplay te bevorderen. "
 
Als je ruimte hebt voor een complete n00b, kan ik ff kijken of ik dan kan... Wel lekker dichtbij.
 
De grote baas moet ja zeggen en dan kom ik. (Oppas voor de kids enzo)
 
  • Leuk
Waarderingen: Robbie
Daar kom ik weleens en ik wil wel met jullie meedoen!
 
Ik zou graag mee gaan, maar ik kom niet meer thuis met het OV na de skirm. Misschien dat ergens in Den haag overnachten een oplossing kan zijn.
 
Is dit ook leuk voor iemand die alleen nog maar 6 outdoor skirms heeft gedaan? Ik zou ook wel willen aanschuiven namelijk. Is het ook te doen met een relatief korte m4? Krytac CRB.
 
@Daburg. CQB kun je daar vooral goed leren ;) en een korte replica ga je juist blij mee zijn.

@WaterIsNat ik denk niet dat je veel kan (en mag)met een support (deze kan waarschijnlijk geen single, dus daar ga je al)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
@Daburg. CQB kun je daar vooral goed leren ;) en een korte replica ga je juist blij mee zijn.

Top, lijkt me leuk om eens mee te maken. Vanaf mijn huis ook redelijk dicht bij (45min). Ik bedoelde met de vraag over de replica eigenlijk of het niet nodig is om een pistool replica te hebben. Die heb ik namelijk (nog) niet.
 
Top, lijkt me leuk om eens mee te maken. Vanaf mijn huis ook redelijk dicht bij (45min). Ik bedoelde met de vraag over de replica eigenlijk of het niet nodig is om een pistool replica te hebben. Die heb ik namelijk (nog) niet.
Je zou een oudere M9 van mij mogen lenen als dat nodig is... niet de beste/snelste, maar toch. Moet je wel zelf ff gas en BBs regelen :) en heeft maar 1 mag...
 
Ik heb eventueel ook wel een goedkope M9 te leen. Schiet leuk op een indoorbaan.

Moet even kijken of ik een mail te leen heb.
 
Het is een vrij serieus event en in mijn ervaring zeker geen "speedsoft" of Run & Gun event ;-)
Volgens de website kunnen naar dit event ook Introducees in de Airsoft sport.
Echter, een beetje ervaring zou ik je wel aanraden omdat het erg draait om teamplay en tactisch inzicht en je niet veel tijd hebt om bezig te zijn met je materiaal etc.
Het is een indoor locatie en alleen single fire, waar je dicht op elkaar beweegt en contact heb (en dus geen plaats voor bijv. Support gunners, Snipers, DMR, etc).
Een sidearm is vooral op dit event erg handig en wordt veel gebruikt, maar niet vereist.
Raad je verder een zo kort mogelijke replica aan.
 
Merk het snel genoeg als ik compleet faal... zal proberen niet een complete squad daarin mee te nemen.
 
Het tactische gedeelte spreekt me enorm aan dus ik zou er graag bij willen zijn. Ik speel gewoon met mijn primary. Met ingeschoven stock is die redelijk kort.

Zal mijn vest ook aanpassen, speel outdoor met 8 midcap magazijnen maar die heb ik indoor natuurlijk niet nodig. Alle overbodige pouches haal ik er ook af. Zo licht mogelijk.
 
Was er graag bij geweest ben helaas op vakantie. RTT staat bij mij nog hoog op het lijstje om naar toe te willen.

Samen met Ghost Town een van de locaties die qua afstand goed te doen is.