15 April Balls & Arrows 5 Jaar Airsoft Lustrum Skirm!

Kevinvr

Well-Known Member
20 feb 2018
464
341
Trophies
16
Hoi allen!

Ik ga de 15e met wat vrienden naar Ball & Arrows, omdat ze dan een lustrum skirm hebben. Dit om te vieren dat ze al 5 jaar skirms organiseren! Ze willen er een spciale dag van maken, en na afloop is er een BBQ (7,50 extra pp).

Zie ook deze post op hun FB: https://www.facebook.com/ballsandarrows/posts/1626564650792018
Zijn er anderen die gaan? Hoop jullie daar te zien.
 
Deze afspraak stond al een maandje. Nog voordat het bekend werd dat er een 5 jaar airsoft feestje zou zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kevinvr
Geen enkele vorm van irritaties hoor @The Walker !
Is door mij echt ontvangen als grap. En vind het juist top als mensen met wie ik graag het veld op ga aangeven waar en wanneer ze spelen. Kan ik mijn plannen er op aanpassen als het lukt.
 
  • Leuk
Waarderingen: The Walker
Wij zullen er zijn met 5 man. Meestal zitten wij buiten in de tent vlak bij de inschietbaan naast het toiletten gok.
Voel je vrij een babbeltje te maken of aan te sluiten. Spel niveau maakt niks uit, fair play en humor wel
 
  • Leuk
Waarderingen: Kevinvr
Wij zullen er zijn met 5 man. Meestal zitten wij buiten in de tent vlak bij de inschietbaan naast het toiletten gok.
Voel je vrij een babbeltje te maken of aan te sluiten. Spel niveau maakt niks uit, fair play en humor wel

Leuk! Zal kijken of ik jullie kan vinden. Ik ben waarschijnlijk makkelijker te herkennen: ik ben die mafkees die in jaren 80 koninklijke landmacht uniform rondloopt.
 
Zal kijken of ik je kan spotten Kevin.

@moderator, kan dit topic nog gekoppeld worden aan de agenda? Zie deze skirm daar niet in te terug
 
Zal kijken of ik je kan spotten Kevin.

@moderator, kan dit topic nog gekoppeld worden aan de agenda? Zie deze skirm daar niet in te terug

Komt vast goed, tot dan! Ik heb zojuist foto's van m'n gear in het desbetreffende topic geplaatst. (unbagging van jaren 80 KL plunjebaal)
 
@mod. Thanks voor het koppelen.

Kevin ik heb gereageerd in het topic. Wellicht is er een extra reden elkaar even op te zoeken ;-)
 
Het beloofd een mooie skirm te worden. Mooi weer en alle plaatsen zijn vol! 200+ man!
 
Zo spullen op geborgen. Tijd om bij te komen. Druk dagje als Medic. Blauw werd in de ochtend aardig onder druk gezet. In de middag kwamen we beter vooruit.

Wel een moment met een schutter die verbaal moest laten weten niet blij te zijn met een hit. Jammer dat sommige mensen zich zo laten gaan.

De eind missie bekend bij b en a. Was fubar. Blauw zat helemaal vast.

Als Medic meer dan 40 heals gemaakt. Wat de teamplay sterk bevorderd. Zo erg zelfs dat de marshalls wederom vroegen een stapje terug te doen

Kevin leuk je even gesproken te hebben. En sorry voor de bbs die je mocht ontvangen ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: Kevinvr
Het was zeker een leuke dag! Vanuit mij het perspectief van team rood, trouwens.

Begin van de dag verliep een beetje slordig. Microfoon van de orga deed het niet dus de briefing was nauwelijks te verstaan. We waren weliswaar met bijna 200 man maar we werden opgedeeld en naar 2 verschillende delen gestuurd dus het was per deel meer iets van 40v40. Pas aan het einde van de dag bij het eindspel kwam ik überhaupt op de andere kant van het veld. Misschien moet ik dat in het vervolg maar anders aan gaan pakken en het zelf meer opzoeken. Maar als het dan niet lukte om in een ander gebied te komen moest je wel een eind terug lopen naar de spawn.

Er was over het algemeen wel veel verwarring en daardoor geklaag tijdens de dag. Mensen die niet wisten hoe de missies werkten, die de indruk hadden dat anderen de hits niet namen. Bij ons was overigens niet bekend dat er met medics gespeeld mocht worden, dus dat zorgde ook voor wat irritatie bij teamgenoten. (zelf helemaal niets van gemerkt, de mensen die ik pakten konden toch niet gemedict worden). Maar goed bezig Medic, ik vind het alleen maar mooi! Wel merkte ik dat de fairplay aan het einde van de dag erg afnam. Zelfs een man van team blauw die aan het eind zijn hits duidelijk niet nam en dan ook nog eens ging blind firen vanuit cover :rolleyes:

Dit alles neemt niet weg dat ik enorm genoten heb. M'n eigen gear beviel prima, en ook een paar leuke opmerkingen over gekregen. Helaas deed mijn replica het bij game start gewoon niet, en kon het probleem ook niet verholpen worden. Gelukkig met een krytac van een maat van me verder kunnen spelen. (hij had net z'n novritsch sniper binnen, dus daar was hij wel zoet mee)

Leukste moment van de dag? We moesten blauwe barrels naar een fuel dump rollen, en één van de barrels lag wel HEEL dicht bij de vijandelijke posities. Ik had heel lang in de fuel dump gezeten en bijna al mijn ammo opgeschoten om ervoor te zorgen dat de rest van het team ook kon optrekken. Toen ze er eenmaal waren iedereen om mij heen om suppressive fire gevraagd, en als een gek naar die barrel gerend. Hand op m'n helm om hem vast te houden, BB's vlogen om de oren, maar ik had het gehaald en hem halverwege terug gerold voordat ik geraakt werd! Een teamgenoot kon daarna het klusje klaren terwijl ik respawnde.

Om aan het einde kennis te maken met TBC Medic was een toffe afsluiter van de dag. Zeer veel dank voor de FAL munitietasjes! Nóg een reden om een FAL aan te schaffen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: TBC Medic
... Helaas deed mijn replica het bij game start gewoon niet, en kon het probleem ook niet verholpen worden. Gelukkig met een krytac van een maat van me verder kunnen spelen. (hij had net z'n novritsch sniper binnen, dus daar was hij wel zoet mee)...
Hé! Dat was ik! :)

Was een leuke dag en het weer zat heel erg mee, zeker als je de weerberichten 1-2 dagen van tevoren zag.
Ik deel de verdere mening van @Kevinvr over de fairplay en verloop van de dag.
 
  • Leuk
Waarderingen: TBC Medic en Kevinvr
Om aan het einde kennis te maken met TBC Medic was een toffe afsluiter van de dag. Zeer veel dank voor de FAL munitietasjes! Nóg een reden om een FAL aan te schaffen ;)

Veel plezier met de tasjes! En volgende keer in het zelfde team / squad. Dan heb je ook voordeel van een Medic in de buurt.
Mag ik die fal vast wel even vast houden ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: Kevinvr