Het was zeker een leuke dag! Vanuit mij het perspectief van team rood, trouwens.
Begin van de dag verliep een beetje slordig. Microfoon van de orga deed het niet dus de briefing was nauwelijks te verstaan. We waren weliswaar met bijna 200 man maar we werden opgedeeld en naar 2 verschillende delen gestuurd dus het was per deel meer iets van 40v40. Pas aan het einde van de dag bij het eindspel kwam ik überhaupt op de andere kant van het veld. Misschien moet ik dat in het vervolg maar anders aan gaan pakken en het zelf meer opzoeken. Maar als het dan niet lukte om in een ander gebied te komen moest je wel een eind terug lopen naar de spawn.
Er was over het algemeen wel veel verwarring en daardoor geklaag tijdens de dag. Mensen die niet wisten hoe de missies werkten, die de indruk hadden dat anderen de hits niet namen. Bij ons was overigens niet bekend dat er met medics gespeeld mocht worden, dus dat zorgde ook voor wat irritatie bij teamgenoten. (zelf helemaal niets van gemerkt, de mensen die ik pakten konden toch niet gemedict worden). Maar goed bezig Medic, ik vind het alleen maar mooi! Wel merkte ik dat de fairplay aan het einde van de dag erg afnam. Zelfs een man van team blauw die aan het eind zijn hits duidelijk niet nam en dan ook nog eens ging blind firen vanuit cover
Dit alles neemt niet weg dat ik enorm genoten heb. M'n eigen gear beviel prima, en ook een paar leuke opmerkingen over gekregen. Helaas deed mijn replica het bij game start gewoon niet, en kon het probleem ook niet verholpen worden. Gelukkig met een krytac van een maat van me verder kunnen spelen. (hij had net z'n novritsch sniper binnen, dus daar was hij wel zoet mee)
Leukste moment van de dag? We moesten blauwe barrels naar een fuel dump rollen, en één van de barrels lag wel HEEL dicht bij de vijandelijke posities. Ik had heel lang in de fuel dump gezeten en bijna al mijn ammo opgeschoten om ervoor te zorgen dat de rest van het team ook kon optrekken. Toen ze er eenmaal waren iedereen om mij heen om suppressive fire gevraagd, en als een gek naar die barrel gerend. Hand op m'n helm om hem vast te houden, BB's vlogen om de oren, maar ik had het gehaald en hem halverwege terug gerold voordat ik geraakt werd! Een teamgenoot kon daarna het klusje klaren terwijl ik respawnde.
Om aan het einde kennis te maken met TBC Medic was een toffe afsluiter van de dag. Zeer veel dank voor de FAL munitietasjes! Nóg een reden om een FAL aan te schaffen