Heb net 10 realcaps besteld, hopen dat ik ze op tijd binnen heb.
En anders idd tot 30 BB vullen als het mag.
Heb net 10 realcaps besteld, hopen dat ik ze op tijd binnen heb.
Diegene die zich al ingeschreven hebben als het goed is net een email gekregen om toch aan te geven bij welke factie je wilt zitten.
Graag dus asap daarop reageren dat je graag in de factie NEO ingedeeld wilt worden ;-)
Is het misschien mogelijk dat ik aanhaak/meegenomen wordt in die planning/voorbereiding?
Done!Diegene die zich al ingeschreven hebben als het goed is net een email gekregen om toch aan te geven bij welke factie je wilt zitten.
Graag dus asap daarop reageren dat je graag in de factie NEO ingedeeld wilt worden ;-)
Done!
Ik heb trouwens ook bericht gekregen dat een midcap gewoon een midcap is, gevuld met 30BB's of niet.
Op zich wil ik als beginnende airsofter zo veel mogelijk 'spel modes' proberen. Echter zit ik nog wel met twee vragen. Kan ik meedoen zonder radio/sidearm? Is het een probleem als ik met mid-caps aan kom zetten. Overigens heb ik volledige dpm dus dat zal geen probleem zijn.
Ik heb trouwens ook bericht gekregen dat een midcap gewoon een midcap is, gevuld met 30BB's of niet.
Dan maar hopen dat mijn realcaps op tijd zijn, anders heb ik alleen 120 BB midcaps
Zoals ik het heb gelezen mag je midcaps wel gebruiken maar dat kost je wat commander points (2)Zijn midcaps nou wel of niet toegestaan?
Als daar behoefte/interesse aan/in is kan ik best een WhatsApp/Facebook/TeamSpeak/hoeheetdieandere groep opzetten om te overleggen.
PM mij dan je gegevens en ik maak het aan.
Done!