16 juli - TacSim bij Airsoft Heaven

Heb net 10 realcaps besteld, hopen dat ik ze op tijd binnen heb.

En anders idd tot 30 BB vullen als het mag.

• Leuk
Waarderingen: Sadiek en Jan
ASG M4 en bij ASG zelf. ;)

Hoop dat ze er op tijd zijn, en als ze er op tijd zijn mag je er wel een paar lenen.

Heb zelf de Realcaps van Specna Arms voor M4's. Doosje van 5 stuks kost 21,00.

Prima kwaliteit en voelt toch nét iets toffer dan midcaps vullen tot 30 bb's in mjn optiek!

:-)

Diegene die zich al ingeschreven hebben als het goed is net een email gekregen om toch aan te geven bij welke factie je wilt zitten.

Graag dus asap daarop reageren dat je graag in de factie NEO ingedeeld wilt worden ;-)

• Leuk
Waarderingen: Yadus en Tactical Bear
Diegene die zich al ingeschreven hebben als het goed is net een email gekregen om toch aan te geven bij welke factie je wilt zitten.

Graag dus asap daarop reageren dat je graag in de factie NEO ingedeeld wilt worden ;-)

Done

Is het misschien mogelijk dat ik aanhaak/meegenomen wordt in die planning/voorbereiding?

Als daar behoefte/interesse aan/in is kan ik best een WhatsApp/Facebook/TeamSpeak/hoeheetdieandere groep opzetten om te overleggen.

PM mij dan je gegevens en ik maak het aan.

• Leuk
Waarderingen: Joris

Done!

Ik heb trouwens ook bericht gekregen dat een midcap gewoon een midcap is, gevuld met 30BB's of niet.

• Leuk
Waarderingen: michiel80
Op zich wil ik als beginnende airsofter zo veel mogelijk 'spel modes' proberen. Echter zit ik nog wel met twee vragen. Kan ik meedoen zonder radio/sidearm? Is het een probleem als ik met mid-caps aan kom zetten. Overigens heb ik volledige dpm dus dat zal geen probleem zijn.

Op zich wil ik als beginnende airsofter zo veel mogelijk 'spel modes' proberen. Echter zit ik nog wel met twee vragen. Kan ik meedoen zonder radio/sidearm? Is het een probleem als ik met mid-caps aan kom zetten. Overigens heb ik volledige dpm dus dat zal geen probleem zijn.

Als je wilt heb ik anders wel een sidearm en een porto te leen, mits je bij het zelfde team komt :D

Ik heb nog maar 1 midcap, maar was wel van plan om er daar een paar meer van te halen.
Was niet van plan om speciaal voor deze Sim low of real caps te halen.

Dan maar hopen dat mijn realcaps op tijd zijn, anders heb ik alleen 120 BB midcaps

Ik heb nog geen tijd gehad om de manual door te lezen maar zie overal midcaps/lowcaps voorbij komen. Zijn midcaps nou wel of niet toegestaan?

Voor zover ik weet bestaan er geen lowcaps voor mijn SR25. Ik heb er namelijk al wel eens druk naar gezocht.

Ares is ook beetje poep omdat je speciale, door hun genaakte mags kan kopen en niet de universele.

Midcaps zijn toegestaan, maar je betaald er twee punten per stuk voor. Waardoor je weer minder punten hebt voor scouts, arty, dat soort dingen.

Laatst bewerkt:
Zijn midcaps nou wel of niet toegestaan?
Zoals ik het heb gelezen mag je midcaps wel gebruiken maar dat kost je wat commander points (2)
Schermafbeelding 2017-07-06 om 08.30.22.png

Idd, midcaps zijn wel toegestaan maar kosten dus punten. Ik ga vanmiddag kijken naar wat realcaps.

En anders gaan we gewoon kick-ass'en als underdog met minder punten voor supports :cool:

Als daar behoefte/interesse aan/in is kan ik best een WhatsApp/Facebook/TeamSpeak/hoeheetdieandere groep opzetten om te overleggen.

PM mij dan je gegevens en ik maak het aan.

Done. Thanks!

Done!

Ik heb trouwens ook bericht gekregen dat een midcap gewoon een midcap is, gevuld met 30BB's of niet.

Ergens ook wel logisch denk ik. Anyways, bij Gunfire gisteren een doosje 5x realcap M4 besteld voor 21,00. Komen morgen binnen.