19 en 20 mei Bunkerhill Operation: Enigma

Paranoid

Well-Known Member
17 okt 2017
250
96
Trophies
12
Hallo Airsoftvrienden,

In mei is ook weer tijd voor de maandelijkse Bunkerhill skirm.
ikzelf zal met een groep aanwezig zijn, het is alleen nog niet duidelijk welke dag.

De informatie:
Operation: Enigma is een vervolg op Operation: Backfire
De storyline tot nu toe kan je vinden op onze website.



Informatie over Bunker Hill:

Adres:
Bruineveldweg 7b
7688 PJ Daarle

Bunker Hill is een voormalig militair munitiedepot dit terrein is 145000 m2 groot.

Op het terrein zijn er 9 koude oorlog bunkers aanwezig en diverse gebouwen dit alles is omringd met een veelzijdig bosgebied.
Strijd voor je commander en beleef de adrenaline van de vele veelzijdige missies.
Op het strijdtoneel wordt je aangestuurd door je commander, je zult samen moeten werken om de winst binnen te slepen.
De teams worden opgedeeld in squads allemaal met hun eigen missie en specialiteiten denk aan recon, sniper , assault missies.
Zaterdagavond zal er een avondmissie gehouden worden.


Aanvang en speeltijden:

Vrijdag: 18:00 tot 23:00 Aankomst weekend spelers
Zaterdag 7:00 opent de poort
8:00 FPS meting
9:00 Briefing
9:30 Spel aanvang
Tussen 12:00 en 13:00 middagpauze (ligt aan het spelverloop)
16:00 Einde speeldag
20:30 Avondmissie
Zondag 7:00 opent de poort
8:00 FPS meting
9:00 Briefing
9:30 Spel aanvang
Tussen 12:00 en 13:00 middagpauze (ligt aan het spelverloop)
16:00 Einde speeldag


FPS:

Hieronder staan de verschillende regels per categorie replica beschreven. Bij alle FPS testen moet de replica’s onder de 360 FPS schieten, zowel semi-, fullauto en burst. Dit geldt ook voor de replica’s die hier niet genoemd worden, maar wel op het evenement gebruikt worden.

Alle apparaten met full auto mogelijkheden: max. 360 Fps.
Alle apparaten met enkel single shot mogelijkheden: max. 450 Fps.
Alle apparaten met ?Bolt-Action? of S-AEG met minimaal 2 seconden ingebouwde vertraging mogelijkheden: max. 500 Fps.
BB’s:

De BB’s die 3Division toelaat op het evenement zijn biodegradable BB's in de natuurlijk kiezel kleuren (wit, beige, grijs, bruin).
Op verzoek en/of bij twijfel kunnen wij vragen om een Europees geldig certificaat. Op onze evenementen zijn alleen de biodegradable BB's toegestaan i.v.m de milieu eisen.
Hier zal regelmatig op worden gecontroleerd. In het geval wij u betrappen op het gebruik van plastic bb's en dit financiële gevolgen heeft voor onze organisatie zullen wij u hiervoor persoonlijk aansprakelijk stellen. Ons advies dan ook om bij twijfel altijd na te vragen of u uw bb's kunt gebruiken op onze terreinen.
Mocht u gesnapt worden met non biodegradable BB's wordt u van het evenement verwijderd zonder teruggave van het toegangsgeld.

Op ons evenement zijn er ook BB's te koop van het merk Bioval.

Tracer BB's zijn toegestaan, let wel op dat het BIO-BB's zijn.

Facilitaire voorzieningen:

Toiletten zijn aanwezig.
Drinkwater is aanwezig.

Catering:

Op ons evenement is er ook een catering aanwezig, waar je tegen redelijke prijzen verschillende verse broodjes, maaltijden en drinken kan halen.

Camping:

Er zijn goede plekken om tenten te plaatsen voor de overnachting(en).

Parkeren:

Auto's kunnen worden geparkeerd op het terrein.
Het terrein is compleet omheind.

Prijzen:

Weekend Arrangement

Aankomst: Vrijdagavond of Zaterdag.
Vertrek: Zondag.

60 euro p.p

Dag Arrangement

Aankomst: Zaterdag of Zondag.

30 euro p.p

Inschrijven:

Op onze website http://www.3Division.eu gaat u naar evenementen dan kiest u de datum.
Daarna maakt u een keuze uit een weekend of dag arrangement.
U kunt betalen met IDEAL of Paypal.

Wanneer kunt u meespelen:

1. U bent lid van de NABV.
2. U bent door een lid van de NABV aangemeld als introducé
3. Bent u niet woonachtig in nederland, dan dient u een vrijstelling aan te vragen.
4. U laat zich door 3Division aanmelden als introduce en krijgt spullen van 3Division.
Voor meer informatie kunt u de spelregels of algemene voorwaarden raadplegen.
Nog vragen? mail of bel gerust! info@3Division.eu 0624332367 (Gelieve te bellen tussen 18:00 en 20:00 uur)
 
Daarle is niet ver van mijn woonplaats vandaan dus ga zeker kijken of ik kan. Maar moet nog even kijken of dat zaterdag of zondag word.
 
wij gaan dit keer met 2 man voor het eerst naar bunker hill en ook meteen een weekend, is er nog iets waarmee we rekening moeten houden aangezien we normaal alleen beetje open dag skirms spelen
 
Zelf ben ik er zondag.

Ons team Ghost Warriors zal heel het weekend er zijn (sommigen heel het weekend, sommigen een enkele dag).

Groet Peter
 
  • Leuk
Waarderingen: Wijnand
ik ben er ook bij op de zaterdag met een vriend. allebei nieuw op Bunker Hill. en voor hem zijn eerste skirm.
 
Ik ben zondag aanwezig, ben erg benieuwd!
Veel slechte verhalen over gehoord, hits worden niet gepakt en hoop gezeik, vooral op t einde. Al heb ik deze een jaar niet meer gehoord. Waarom dan juist gaan? Wil weten hoe t zit.... En de rest van t team is op vakantie of ligt aan de ketting
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Ik ben zondag aanwezig, ben erg benieuwd!
Veel slechte verhalen over gehoord, hits worden niet gepakt en hoop gezeik, vooral op t einde. Al heb ik deze een jaar niet meer gehoord. Waarom dan juist gaan? Wil weten hoe t zit.... En de rest van t team is op vakantie of ligt aan de ketting

Het ligt een beetje aan de dag, maar dat er op het eind van de dag wat minder netjes gespeeld wordt merk je wel op meer plekken...

Zelf spelen we hier als team elke maand wel en ik weet dat als je idd gepakt wordt op cheaten dat je gelijk mag vertrekken en niet meer terug hoeft te komen. Wat ik laatst begreep is er laatst zelfs een heel team naar huis gestuurd...

Groet,
Peter
 
Ik ben zondag aanwezig, ben erg benieuwd!
Veel slechte verhalen over gehoord, hits worden niet gepakt en hoop gezeik, vooral op t einde. Al heb ik deze een jaar niet meer gehoord. Waarom dan juist gaan? Wil weten hoe t zit.... En de rest van t team is op vakantie of ligt aan de ketting

Deze ervaring heb ik eigenlijk vrij weinig. de meeste mensen die je hoort zeuren daarover zijn snipers.
ik ben nu op een paar velden geweest en vind deze echt geweldig! vooral dat de neuzen van bijna iedereen dezelfde kant op staan.
Bij B&A is het beetje ieder voor zich en dat gevoel heeft bunkerhill niet.

uiteindelijk heb je op elk veld rotte appels.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Ook ik ben de zondag aanwezig! Mijn eerste skirm met eigen replica.

Ik ken nog geen andere velden, maar ik vindt de sfeer bij BH echt goed. Verhaallijn is leuk bedacht en je wordt verdeeld in verschillende squads met eigen missies. Nog niet echt tegengekomen dat mensen hun hit niet nemen, ook al merk je wel dat aan het einde van de middag iedereen een beetje 'op' is. Dan kan er een keer wat minder sportief gespeeld worden.
 
Op het airsoft forum (forum.airsoft.nl) stond 2 jaar geleden een hele draad over hoe kut bunker hill was, bijnaam ruk bunker. Eerste hand ook verschillende verhalen gehoord over cheaten zoals hit niet pakken of hit pakken en achter een bunker hesje weer opbergen. Ik ben blij om te lezen dat niemand dit meer ervaart, het is een heel mooi veld.
Ik heb er zin in!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Ben de zaterdag aanwezig, eerste skirm met mijn eigen replica's.

In maart ben ik ook bij BH geweest maar heb niets gemerkt van dat mensen hun hits (bewust) niet pakten. Maar aan het einde van de middag werd er inderdaad wel wat ruwer gespeeld maar weet niet of dat nu zo slecht is ;).
 
Het ligt een beetje aan de dag, maar dat er op het eind van de dag wat minder netjes gespeeld wordt merk je wel op meer plekken...

Zelf spelen we hier als team elke maand wel en ik weet dat als je idd gepakt wordt op cheaten dat je gelijk mag vertrekken en niet meer terug hoeft te komen. Wat ik laatst begreep is er laatst zelfs een heel team naar huis gestuurd...

Groet,
Peter

Peter spelen jullie dan met een vaste kleur?

vorige jaar leuke ochtend gehad daar.. in de middag ging het voor ons team helemaal mis. misschien had toen de orga in kunnen grijpen ?
maar begrijp ook als je vaak met vaste mensen tegen elkaar speelt je dit niet zomaar doet? vandaar mijn vraag.
ik en 2 team genoten zijn er de zaterdag.

misschien tot dan
 
Dat is idd het ding bij BH, dat ze dat dankzij de verhaallijn niet willen doen. Zo hebben de spelers volledig de vrije hand en kan het voorkomen dat je een hele dag vast zit in je spawn.

Nou hebben ze in het verleden geprobeerd door het "huisteam" DeathSquad (geen huisteam volgens orga, maar ze spelen er altijd en hebben korte lijntje met 3D) als huurlingen neer te zetten. De "taliban" hebben ze gebruikt als huurlingen en soms stapte 3D zelf op het veld om één van de twee kanten te helpen. De laatste paar keer dat ik er ben geweest gebeurde dit niet meer.
 
Peter spelen jullie dan met een vaste kleur?

vorige jaar leuke ochtend gehad daar.. in de middag ging het voor ons team helemaal mis. misschien had toen de orga in kunnen grijpen ?
maar begrijp ook als je vaak met vaste mensen tegen elkaar speelt je dit niet zomaar doet? vandaar mijn vraag.
ik en 2 team genoten zijn er de zaterdag.

misschien tot dan

de orga probeert idd zo min mogelijk in te grijpen op de gamepla, maar als het echt mis loopt doen ze het tegenwoordig wel.

zelf zijn we er altijd wel met 3/4 man van ons eigen team en inmiddels hebben we daar aardig wat mensen leren kennen waardoor we altijd wel een volle squad hebben, dat speelt altijd fijner. Soms zijn we zelfs met zoveel dat we wel 2 of 3 squads kunnen vullen en dat is helemaal relaxed!

Zaterdag ben ik er zelf (helaas) niet, maar ons team is er wel uiteraard kan je daar altijd bij aansluiten (Ghost Warriors, er zal een vlag aan het hek hangen). Normaal spelen we altijd Black Cobra's maar aangezien Ray (CO Black Cobra's) er deze keer niet is zullen we Ares spelen.

Alvast veel plezier!

Groet,
Peter
 
de orga probeert idd zo min mogelijk in te grijpen op de gamepla, maar als het echt mis loopt doen ze het tegenwoordig wel.

zelf zijn we er altijd wel met 3/4 man van ons eigen team en inmiddels hebben we daar aardig wat mensen leren kennen waardoor we altijd wel een volle squad hebben, dat speelt altijd fijner. Soms zijn we zelfs met zoveel dat we wel 2 of 3 squads kunnen vullen en dat is helemaal relaxed!

Zaterdag ben ik er zelf (helaas) niet, maar ons team is er wel uiteraard kan je daar altijd bij aansluiten (Ghost Warriors, er zal een vlag aan het hek hangen). Normaal spelen we altijd Black Cobra's maar aangezien Ray (CO Black Cobra's) er deze keer niet is zullen we Ares spelen.

Alvast veel plezier!

Groet,
Peter

Leuk Peter, kijk er weer naar uit is al weer tijdje geleden dat ik op BH ben geweest. Altijd wel leuke gameplay gehad met de jongens van Ghost Warriors and Dutch Lions.
See you on Sunday :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn
Miss op zaterdag, lange tijd niet gespeelt, vorig jaar zomer :oops:, geen tijd gehad jammer genoeg. Weet ook nog niet zeker of ik zaterdag kan, nog de hpa flessen laten vullen bb’s bestelt hope dat zr optijd binnen komen :p is kijke wat de sniper gaat doen.
 
Bunker Hill iedere maand vaste prik, maar deze sla ik even over voor een Skirm in Gasselte hetzelfde weekend! :)

Video in m'n handtekening (zie hier beneden) overigens geschoten tijdens de Bunker Hill skirm van vorige maand.
 
Ik ben ook van de partij op de zondag.

Door veranderde omstandigheden en mijn lichaam niet te slopen op zondag niet aanwezig :(.

Zaterdag en Maandag fluiten en zondag dan ook nog airsoften is beetje te veel van het goede