23-09-2017 & 24-09-2017: Bunker Hill

Dacht heel even ergens te hebben gelezen dat je hier geen witte BBs mag gebruiken... klopt dat? Zo ja, moet ik even andere gaan inkopen.
 
Je mag daar alle kleuren wegschieten mits ze gecertificeerd bio zijn.
De glazen c.q. doorzichtige BB's mogen echter nergens in NL afgeschoten worden.
 
Dacht heel even ergens te hebben gelezen dat je hier geen witte BBs mag gebruiken... klopt dat? Zo ja, moet ik even andere gaan inkopen.

Volgens mij staat dat ook ergens maar in de praktijk maakt het alleen uit of ze bio zijn. Sterker nog... ze verkopen zelf juist witte BBs :p

*EDIT* ik ga trouwens misschien ook het hele weekend, maar dat ligt aan of m'n Boris op tijd gemaakt is.
 
Volgens mij staat dat ook ergens maar in de praktijk maakt het alleen uit of ze bio zijn. Sterker nog... ze verkopen zelf juist witte BBs :p

*EDIT* ik ga trouwens misschien ook het hele weekend, maar dat ligt aan of m'n Boris op tijd gemaakt is.

Leuk TacBear! Kunnen we weer squad vormen :)
 
Helaas kunnen er geen plaatsen geresveerd worden voor jullie,
wy hopen voor 6 uur by de poort te staan
jippie,
we hoeven geen tent op te zetten,
yeah
:p;):p
 
Helaas kunnen er geen plaatsen geresveerd worden voor jullie,
wy hopen voor 6 uur by de poort te staan
jippie,
we hoeven geen tent op te zetten,
yeah
:p;):p

Zal er ook tegen 18:00-19:00 zijn. Zelfde als vorige keer? Achteraan tegen einde Safety aan?
 
Als alles mee zit is mijn krytac volgendeweek eindelijk binnen! dus ben ik er in dat geval ook weer bij op zondag met nog 2 vrienden:)
 
Geselli
Als het goed is en kan en mag staan we op dezelfde plek, we willen er om half 6 of al eerder zyn
We komen met een oude camper, fiat, dik 6 meter lang, hihio_O
En we slapen boven, en kunnen veel speeltjes meenemen
En ik ga myn nieuwe aanwinst dan uitlaten :p
Wildhog 7 inch van G&G
Nummer 18,:rolleyes:
Nu al zin in
:):rolleyes::p
 
Geselli
Als het goed is en kan en mag staan we op dezelfde plek, we willen er om half 6 of al eerder zyn
We komen met een oude camper, fiat, dik 6 meter lang, hihio_O
En we slapen boven, en kunnen veel speeltjes meenemen
En ik ga myn nieuwe aanwinst dan uitlaten :p
Wildhog 7 inch van G&G
Nummer 18,:rolleyes:
Nu al zin in
:):rolleyes::p

Leuk Lotte! Zelf heb ik de 12" G&G GC16 Warthog ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir
Voor mij is het nog niet zeker.. tenzij er mensen heel het weekend gaan en mij eventueel vanuit Utrecht mee kunnen nemen .. te veel zooi om met het OV te gaan en m'n Battlebus is nog even bij de garage... hopelijk is hij dit weekend gewoon van de partij!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris