23-09-2017 & 24-09-2017: Bunker Hill

@ACN leden heerlijk en bedankt voor het heerlijke spel weer. Zo heerlijk om weer bekende te zien. Heerlijk in de squad meegelopen van de Dutch Lions.
En ja de zwarte slangen hebben weer laten zien dat dat als ze bijten het ook echt hard en giftig is :). Wederom een CO en XO die weer niet konden ontsnappen aan de zwarte slangen :)

Medic's weinig gezien ingame. Maar goed dat is voor een sniper zoals ik redelijk normaal. Wil niet zeggen dat ik de befaamde Medic niet gezien heb.
het was weer fijn dames en heren.
 
Het was een super dag!

Gezien de score van gisteren en de verhalen over het spelverloop was ik wat terughouden op weg naar BH toe... als dat maar goed komt...

Eenmaal aangekomen bleek het direct onterecht, de jongens met wie ik normaal speel hadden al wat vrienden gemaakt (die waren heel het weekend en ik alleen zondag) en aangezien we totaal met 10 waren bleek dat een mooie squad (Echo om precies te zijn)! Eerst leek het erop dat ik de rol van SL op mij mocht nemen, maar uiteindelijk toch besloten dat ik met mijn DMR de rol van medic ging aannemen. Mooi wat achterblijven en mensen 1 voor 1weg tikken en als de rest van de squad de aanval inzetten erachteraan om de gesneuvelde te helpen! @Wijnand de volgende keer mag je ook wel bij ons aansluiten als je een medic aan het werk wilt zien :p we zijn zelfs heel het veld overgestoken om de XO te ressen zodat hij verplaatst kon worden en naar onze basecamp gebracht kon worden. Heb het profiel van m’n schoenen gelopen :)

In het begin leek er wel een aardige balans te zijn, maar rond 11uur / half 12 vonden we als cobra’s ergens super power denk want op een gegeven moment had Ares zelfs niet eens meer een idee waar ze konden respawnen :p naja prima voor het moraal bij de slangen :) na de middag nieuwe ronde nieuwe kansen... als Echo zaten we voornamelijk aan de, voor ons, rechterkant richting parachute. De capturepoint hebben we daar eigenlijk heel de ochtend goed weten te houden, in de middag begon het met wat weerstand maar uiteindelijk wel weer weten te pakken! Toen een sprintje van rechts naar links om de XO te ressen... daarna weer terug naar rechts, waar inmiddels een andere squad ook was aangekomen, samen de aanval op de parachute en het daarachterliggende gebouw ingezet, met succes. Daarna werdt door Alfa om versterking gevraagd bij de S bunkers, dat ging eigenlijk redelijk vlot de goede kant op. Daarna was het spel eigenlijk over. Uiteindelijk waren er nog 2 dappere Ares strijders die tegenover het complete Cobra’s team stonden, de uitkomst lijkt mij redelijk voorspelbaar....

Door het grote succes van vandaag is de hoogste score ooit behaald door de Cobra’s! Top prestatie van iedereen die erbij was :)

Heb genoten!

Groet,
Peter
 
Dit weekend was m'n eerste keer kamperen bij Bunker Hill, en het was echt een groot success! Heb genoten van de gezelligheid zowel in het veld als bij het kampvuur. Heb heerlijk gelachen met de mannen en vrouwen van het ACN en het forum ^^

Heb ook van iemand wat tips gekregen over het maken van een leafsuit. Ben even de naam kwijt (ben slecht met namen) maar super bedankt. Zit er over te denken om een zelfde concept te maken voor een toekomstig project.

M'n SVD heb ik goed kunnen afstellen van het weekend, en toen ik d'r sweetspot had gevonden kwam ze enorm ver. Ik zag vandaag letterlijk iemand wegrennen door m'n scope toen ik m' onder schot nam haha xD

Iedereen goed gespeeld en een super mooie score van 14-5 voor de cobra's. Yeah go cobra's!

En natuurlijk props aan onze super goede medic, die altijd voor ons klaarstond! Ook aan @NielsB voor het brengen naar Utrecht, super bedankt hiervoor! Beide hebben nog een wijntje van me tegoed voor de volgende keer haha ;)

Tot de volgende keer iedereen!

Cheers,

Camilo

Edit: Deze moest er nog ff bij haha, voor de mensen die er het hele weekend waren :p

 
Ondanks dat de teamprestatie van Ares te wensen overliet, heb ik het alsnog geweldig naar m'n zin gehad. Ook leuk om zijdelings mensen van het forum voorbij te zien komen, ook al waren jullie dan ook echt allemaal lid van Cobra. Ik en mijn vriendengroep waren het groepje dat zich zaterdagochtend vrijwillig bij Ares aanmeldde toen daar een personeelstekort bleek.
Nogmaals, geen lekkere comms en de overall teaminzet bij Ares was niet 100%, en het feit dat de organisatie onze spawn verplaatste en werkelijk niemand had ingelicht, met bijkomend nadeel dat we ook geen echte base meer hadden, hielp allemaal niet, maar ik heb er geen moment minder plezier om gehad. :)
 
Hé allemaal, terug- en bijgekomen tijd voor een weekendverslag van SPOILER ALERT: weer een geweldig geslaagd weekend Bunker Hill.

Vrijdagavond kwam ik aan en zag ik @Tactical Bear al zónder Battle Bus (codename Boris) z'n haringen in de grond porren. De arme man. @lotte @Vladimir @NielsB @Camilo Nick en Jasper waren er ook al, en niet veel later kwamen daar (uiteraard!) @Alissa @Robbert_Hoff en Emiel nog bij.

We hebben met z'n allen ontzettend gelachen rondom het kampvuur en de biertjes en wijn ging er prima in. Muziek was gaande en de vocalen vlogen van links naar rechts. Kortom: voldoende moed ingedronken om Anus een poepie (hu-hu..) te laten ruiken op zaterdag.

Ik denk dat we toch nét iets te weinig moed ingedronken hadden (of juist te veel..) want zaterdag werden wij nogal overmeesterd door die blauwschimmels. De ACN Squad was 16 man sterk (daar sloten @Crumble & @Yadus zich zaterdagochtend ook bij aan) onder leiding (SL) van @Tactical Bear, maar wat de beste man ook probeerde, het wilde gewoon niet. Dit was grotendeels te wijten aan de slechte Comms tussen de SL's. ACN had de comms onderling best goed staan. Einduitslag zaterdag: 2-4 in het voordeel van Anus.

Zaterdagavond nog even naar de Turk geweest MET ZOWAAR TWEE PAX DIE VOOR DE FRIKANDELLENPIZZA GINGEN. Condoleanceregister opent morgenmiddag voor deze twee, verwacht ik. De avond weer afgesloten met bier, wijn, muziek en chipsvuur.

Zondag nam ik zelf de taak van SL voor mijn rekening en had ik de leiding over de ACN Squad van 13 heren en uiteraard onze lady (lees: heldin) with the red cross. Het ging onwijs goed zondag, en ik heb hele toffe acties gezien, en kunnen coördineren. Van een loodzware Jerrycan van S8 naar B1, tot onder hevig vuur de vijandelijke CO van de Anus base naar de Cobra base te zien krijgen. Samen met o.a. @Yadus hebben we daar flink huis gehouden door een paar toffe acties uit te voeren. De rest heb ik ook zien vlammen, en dat resulteerde in een dagwinst; 14-1 in het voordeel van de Cobra's; de hoogste score OOIT voor de Black Cobra's.

Eindstand weekend Bunker Hill: 16 - 3. Yihaa!
 
*Edit:

Zaterdag: 2-4 voor Ares (die begon met 0-1 voorsprong).
Zondag: 12-1 voor Cobra's

Maakt: 14-5 voor Cobra's! :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Daan63
Weer een geweldig weekend gehad! Zaterdag heel wat toffe acties met @JorisvZ en velen anderen gehad, maar dat mocht helaas niet baten en zijn we flink met het veld aangeveegd. Zondag hebben we ze flink terug gepakt. Hoorah!

@Camilo geen dank, kleine moeite kom er toch langs

En voor de geïnteresseerden bij het kampvuur :Dzaterdag:
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo, Yadus en Joris
Klinkt goed allemaal :) Mooi dat de achterstand van vorige week weer is goedgemaakt. Balen dat ik er niet bij kon zijn, maar volgende maand probeer ik er zeker bij te zijn. Als ik vervoer kan regelen vanaf een station in de buurt. :)
 
weer bijgekomen van dit geweldige weekend! een snelle blik hierboven verraad al het spelverloop van dit weekend. Toevoegingen zijn de geweldige actie met de "granaatappel" en de rookworsten:D. Zowel zaterdag als zondag middag second in command mogen fungeren ( eerste keer overigens), Door de slechte comms met de andere teams de zaterdag helaas verloren, maar zondag ochtend ongelofelijk hard teruggeslagen. Alles wat we konden pakken qua materiaal hebben we meegenomen, zelfs de CO weten te capturen. mooie acties meegemaakt en mooie dingen gezien!

Naast het spel erg naar mijn zin gehad rond het kampvuur en bij de plaatselijke turk. Die frikandellenpizza was prima te doen, dus @JorisvZ wacht nog maar even met die condoleance register :cool:

@Tactical Bear hopen dat Boris de Battlebus weer gereed staat voor het volgende weekend ;)

Alle lof voor onze medic @Alissa !! Ze ging weer als een speer van de ene naar de andere slachtoffer. Ze was als Rambo bezig in de voorste linies omdat sommigen achter een boom zaten te huilen en om hun moeders riepen, om vervolgens terug te moeten rennen om deze zelfde mensen te medicen!

kortom; een geslaagd weekend en op naar de volgende!

P.S. Waar kan ik de playlist vinden voor het kampvuur spectakel van volgende maand?
 
Laatst bewerkt:
Tjonge, tjonge wat een prestatie op zondag van team Cobra. Gelukkig op zondag de boel kunnen versterken en met resultaat. Het kan natuurlijk ook aan de geweldige SL @JorisvZ en alle andere ACN leden gelegen hebben, maar de zondag was weer de beste dag van team Cobra.
Volgende maand weer zo'n topdag hoop ik. Enig minpuntje waren de discussies over hits nemen. Die discussies lekker thuis laten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yadus, Joris en Robbie
Was zeker een prachtige dag zaterdag!! Jammer dat ik er zondag niet bij kon zijn, maar heb me zeker vermaakt op de zaterdag. Met als hoogtepunt natuurlijk de Türk op zaterdagavond.

Ik denk toch dat het verlies van de zaterdag te wijten was aan het gemis van Boris, gelukkig zijn jullie daar zondag wel overheen gekomen!!

Allemaal super bedankt en tot volgende maand natuurlijk :p