Bedankt iedereen. Ik heb weer genoten. En we hebben goed kont geschopt

. Wederom een CO en XO die weer niet konden ontsnappen aan de zwarte slangen
. Wederom een CO en XO die weer niet konden ontsnappen aan de zwarte slangen 
 we zijn zelfs heel het veld overgestoken om de XO te ressen zodat hij verplaatst kon worden en naar onze basecamp gebracht kon worden. Heb het profiel van m’n schoenen gelopen
 we zijn zelfs heel het veld overgestoken om de XO te ressen zodat hij verplaatst kon worden en naar onze basecamp gebracht kon worden. Heb het profiel van m’n schoenen gelopen 
 naja prima voor het moraal bij de slangen
 naja prima voor het moraal bij de slangen  na de middag nieuwe ronde nieuwe kansen... als Echo zaten we voornamelijk aan de, voor ons, rechterkant richting parachute. De capturepoint hebben we daar eigenlijk heel de ochtend goed weten te houden, in de middag begon het met wat weerstand maar uiteindelijk wel weer weten te pakken! Toen een sprintje van rechts naar links om de XO te ressen... daarna weer terug naar rechts, waar inmiddels een andere squad ook was aangekomen, samen de aanval op de parachute en het daarachterliggende gebouw ingezet, met succes. Daarna werdt door Alfa om versterking gevraagd bij de S bunkers, dat ging eigenlijk redelijk vlot de goede kant op. Daarna was het spel eigenlijk over. Uiteindelijk waren er nog 2 dappere Ares strijders die tegenover het complete Cobra’s team stonden, de uitkomst lijkt mij redelijk voorspelbaar....
 na de middag nieuwe ronde nieuwe kansen... als Echo zaten we voornamelijk aan de, voor ons, rechterkant richting parachute. De capturepoint hebben we daar eigenlijk heel de ochtend goed weten te houden, in de middag begon het met wat weerstand maar uiteindelijk wel weer weten te pakken! Toen een sprintje van rechts naar links om de XO te ressen... daarna weer terug naar rechts, waar inmiddels een andere squad ook was aangekomen, samen de aanval op de parachute en het daarachterliggende gebouw ingezet, met succes. Daarna werdt door Alfa om versterking gevraagd bij de S bunkers, dat ging eigenlijk redelijk vlot de goede kant op. Daarna was het spel eigenlijk over. Uiteindelijk waren er nog 2 dappere Ares strijders die tegenover het complete Cobra’s team stonden, de uitkomst lijkt mij redelijk voorspelbaar.... 

zaterdag:
zaterdag:  Mooi dat de achterstand van vorige week weer is goedgemaakt. Balen dat ik er niet bij kon zijn, maar volgende maand probeer ik er zeker bij te zijn. Als ik vervoer kan regelen  vanaf een station in de buurt.
 Mooi dat de achterstand van vorige week weer is goedgemaakt. Balen dat ik er niet bij kon zijn, maar volgende maand probeer ik er zeker bij te zijn. Als ik vervoer kan regelen  vanaf een station in de buurt. 
 .  Zowel zaterdag als zondag middag second in command mogen fungeren ( eerste keer overigens), Door de slechte comms met de andere teams de zaterdag helaas verloren, maar zondag ochtend ongelofelijk hard teruggeslagen. Alles wat we konden pakken qua materiaal hebben we meegenomen, zelfs de CO weten te capturen. mooie acties meegemaakt en mooie dingen gezien!
.  Zowel zaterdag als zondag middag second in command mogen fungeren ( eerste keer overigens), Door de slechte comms met de andere teams de zaterdag helaas verloren, maar zondag ochtend ongelofelijk hard teruggeslagen. Alles wat we konden pakken qua materiaal hebben we meegenomen, zelfs de CO weten te capturen. mooie acties meegemaakt en mooie dingen gezien!

weet waar je aan begint haha
Even hier vermelden; zal vast iemand je mee willen nemen. HOOR JE DAT @Camilo!?! ;-)