Ziet er naar uit dat ik het niet ga reden deze maand ik ben nog steeds koos replicaloos
En het ziet er niet naar uit dat dat vanavond nog gaat veranderen![]()
@Vladimir en @lotte , die hebben een kompleet arsenal thuis. Als ze dit optijd lezen kunnen die @Rens Ruigrok misschien helpen![]()
Gaan we dit weekend voor de frikandellenpizzaTürk!
Ik zag m de vorige keer op de kaart jaGaan we dit weekend voor de frikandellenpizza
Dat sws!Gaan we dit weekend voor de frikandellenpizza
Gaan we dit weekend voor de frikandellenpizza
Is het nog gelukt om een replica te krijgen?Als dat een optie zou zijn zou het echt super zijn ik heb eigelijk alles thuis op een replica na (m4 magazijnen en 7v dean lipos)
Ik ben er aleen de zondag zijn julie er het hele weekend?
Is het nog gelukt om een replica te krijgen?
nee helaas niet ik denk dat iedereen druk bezig is
net com-bat nog even gebeld maar ze hebben ook nog niks binnen helaas.
zal wel in de loop van van volgende week worden
moet zeggen dat ik er nouw wel even klaar mee ben
er zijn zat mensen die in de afgelopen weken gewoon een crytac mk2 crb binnen hebben gekregen
dus vraag me echt af waarom het zo lang moet duren .......
ik denk dat ik maar gewoon in zet op volgende maand als ik dan de tijd er voor kan vinden
Als je morgen nog wilt spelen heb ik nog wel een Tokyo Marui AUG voor je liggen. Laat het maar weten.
En ik dacht dat wij vroeg waren met 6 uur weg rijdenIk zie jullie morgen allemaal. Net ingeschreven is voor mij altijd weer afwachten hoe ik van een veld (voetbal) af kom. Maar goed deze mafkees gaat morgen om half 6 auto'tje starten en is rond 7 dan in Daarle.
Als goed is op tijd voor die koffie
See you tommorrow![]()
En ik dacht dat wij vroeg waren met 6 uur weg rijden
Wij hopen er rond kwart over 7 a half 8 te zijn![]()