23-09-2017 & 24-09-2017: Bunker Hill

Als er later nog plek is op de introdag dan ga daar heen, ben lang niet meer bij Gasselte geweest. Maar ik wil eerst alle nieuwe spelers de kans geven om zich in te schrijven. En na 1 dag spelen ben ik kapot dus dan ga ik niet op zondag naar BH.
 
Ja klasse @Robbert_Hoff! Hoe gezellig me zo'n dag met nieuwelingen en ACN'ers ook lijkt; voor één dag naar Gasselte (= 05.00 vertrekken..) en dan 's avonds nog terug, is me té bont..

Bunker Hill wordt 't denk ik :)
Neem je @Alissa mee? En Emiel?
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en Robbert_Hoff
Bedankt iedereen. Ik heb weer genoten. En we hebben goed kont geschopt

Dankzij rick kon ik toch nog een leker dagje los bij BH! Nogmaals heel erg bedankt voor het lenen van de aug!

Het plan was om eena leker mee te spelen bij de cobras maar door een tekort aan vrijwilegers voor ares toch maar besloten de overstap te maken.

En man wat zijn we daar voor afgestraft.
Zowel de eerste als 2de helft aan het begin goed stand weten te houden. En een aantal erg mooie acties weten te maken. Helaas eindigde alle rondes het laatste uur in de spawn plek met voor mijn gevoel nog geen 50% van de mensen van team ares op het veld.

Maar ondaks dat een top dag met top weer! Tot de volgende x!
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick191
Was een mooi weekend dames en heren! Ik kan nog steeds niet geloven dat we het zo goed hebben gedaan op zondag :). Was erg leuk om weer medic te zijn, en thanks natuurlijk voor de complimenten.

Ben er volgende maand (hopelijk) weer. Bunker Hill is wel een beetje een vaste prik geworden!
 
@JorisvZ Hij staat snoeihard aan op het werk. "Now everyone wants to kill me softly!" :cool:

Schermafbeelding 2017-09-25 om 16.30.41.png
 
Volgende BH weekend ben ik er waarschijnlijk weer het hele weekend bij. Moet wel vervoer hebben vanaf een station in de buurt. Maar dat moet denk ik wel lukken. :) En ik kom naar de introduce dag met 2 vrienden.
 
Volgende BH weekend ben ik er waarschijnlijk weer het hele weekend bij. Moet wel vervoer hebben vanaf een station in de buurt. Maar dat moet denk ik wel lukken. :) En ik kom naar de introduce dag met 2 vrienden.

Het is het één of het ander Niels haha
 
Het is het één of het ander Niels haha

Valt het in t zelfde weekend? :l Ik dacht dat BH in het weekend van 21 - 22 oktober zou zijn Maar dan zou het alleen de intro dag worden, Moet namelijk zondag werken. Dat word even afwachten op welke datum ze de volgende BH plannen.
 
Laatst bewerkt:
Volgens de agenda van 3division valt het in hetzelfde weekend
 
Alles is eigenlijk al gezegd, maar ik heb ook weer een top zaterdag gehad, ondanks dat het zaterdag wat slechter ging. Vrijdag avond was mn "nieuwe" scope binnen gekomen (PGO-7), precies op tijd om mee te nemen. De SVD van @Camilo mogen bewonderen, alleen vergeten om te vragen of ik hem vast mocht houden :oops: (next time? @Camilo)

ook van mij de complimenten voor @Alissa voor het medicen, ben heel wat keren op de been geholpen door haar!

Als er plek over is wil ik volgende maand naar de ACN dag, Gasselte staat al een tijdje op mijn lijstje. maar mocht het vol zijn gewoon weer BH.
 
  • Leuk
Waarderingen: Stey, Camilo en Alissa
Even afwachten wat de.financiën doen volgende maand.. Woensdag waarschijnlijk andere auto kopen