23-09-2017 & 24-09-2017: Bunker Hill

Alles is eigenlijk al gezegd, maar ik heb ook weer een top zaterdag gehad, ondanks dat het zaterdag wat slechter ging. Vrijdag avond was mn "nieuwe" scope binnen gekomen (PGO-7), precies op tijd om mee te nemen. De SVD van @Camilo mogen bewonderen, alleen vergeten om te vragen of ik hem vast mocht houden :oops: (next time? @Camilo)

ook van mij de complimenten voor @Alissa voor het medicen, ben heel wat keren op de been geholpen door haar!

Als er plek over is wil ik volgende maand naar de ACN dag, Gasselte staat al een tijdje op mijn lijstje. maar mocht het vol zijn gewoon weer BH.

Maar natuurlijk mag dat tovarische! Als je dr even wil testen op de schietbaan mag dat ook ;)
Voor de rest ook trouwens hoor, ik weet nog dat toen ik ''gedownd'' was en wachte op m'n repawn tijdens het medicen dat ik m'n SVD even geleend had aan @Robbert_Hoff ^^
 
  • Leuk
Waarderingen: Robbert_Hoff
Maar natuurlijk mag dat tovarische! Als je dr even wil testen op de schietbaan mag dat ook ;)
Voor de rest ook trouwens hoor, ik weet nog dat toen ik ''gedownd'' was en wachte op m'n repawn tijdens het medicen dat ik m'n SVD even geleend had aan @Robbert_Hoff ^^

Dankjewel daarvoor nog! super om eens een sniper in mijn handen te mogen hebben, en er ook nog eens mee te mogen schieten!
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Weer een Blij Met Weinig?

Schermafbeelding 2017-09-26 om 14.35.07.png
 
  • Leuk
Waarderingen: NielsB
Ja, zeer waarschijnlijk een 318i touring uit 2002. Slapen in de kofferbak tijdens weekend skirm :)
Ik heb er heel even serieus over nagedacht tot ik zag hoeveel klerezooi ik eigenlijk meeneem, geen ruimte meer voor een volwassen slaapplaats.
 
Beter laat dan nooit, maar het was een geslaagde zondag. Bedankt allemaal weer dat ik met jullie mee mocht lopen! Het was het lange rijden zeker weer waard. :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir
Nou dan plaats ik er ook nog maar 1 van die (gedeeltelijke squad)
 

Bijlagen

  • 20170924_133614.jpg
    20170924_133614.jpg
    629,7 KB · Weergaven: 363
  • Leuk
Waarderingen: Joris en Alissa
Ik dacht wat staat er toch veel Nederlandse muziek in de spotify lijst en toen zag ik het al.. @NielsB is bezig geweest. :eek:
Schermafbeelding 2017-09-27 om 15.01.46.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo