24 en 25 oktober skirm - BH

• Onderwerp starter Onderwerp starter Peter
  • Startdatum Startdatum
Bunker hill dat weekend was alleen maar een alternatief suggestie. Niet dat dit nu vast staat. Althans die indruk krijg ik.

@JuulvdBosch, Wederom beloof ik nog niets voordat ik alles vast heb staan. Daarbij komt trouwnes ook dat er nmisschien een neef van me meegaat als intro. dus dan zou de auto sowieso al vol zitten incl. gear en spullen.

Bunker hill dat weekend was alleen maar een alternatief suggestie. Niet dat dit nu vast staat. Althans die indruk krijg ik.

ik begrijp niet helemaal waarom we nu niet naar België kunnen gaan, ok het is alleen de zaterdag maar dat was het in juni ook en toen heb ik me ook heel erg vermaakt. Ik ga gewoon de zaterdag naar België!

Weekend Bunker Hill kan je elke maand naar toe, skirmen bij The Chambers niet! 

Frank peter, er zijn gewoon mensen die niet dat hele eind willen reizen voor een enkele dag

Mij zou het echt helemaal niets uit maken als ik met andere mee kan reizen, maar als ik kan kiezen tussen Terreinen zou ik toch Kiezen voor de skirm met de meeste van de zelfde groep

Het liefst ga ik een heel weekend ergens heen, en Chambers is echt een toffe locatie, maar geen weekend beschikbaar, dus ik zou graag gaan voor een andere weekendoptie.

Ik ben t eens met Peter, Ik vind Chambers ook echt een supergaaf terrein maar vind de afstand niet opwegen tegen een 5 uur skirm.

Dan ga ik bij wijze van dit keer liever naar Bunker hill weekend en ga ik wel weeer naar CHambers wanneer daar wel een weekend skirm beschikbaar is.

Ik blijf het vreemd en jammer vinden dat zo'n mooie locatie in België zomaar aan de kant geschoven wordt omdat het één i.p.v. twee dagen is, maar goed ik ga liever met mijn mede ACNers skirmen dan dat ik alleen bij The Chambers loop. 

Ik pas mij dus bij de meerderheid aan en ga waar mijn buddy naar toe gaat. 

Volgende keer weekendje Frank-Peter :)

Persoonlijk is dik twee uur heen en terug + eten iets to much voor amper 5 uur skirmen. Zoals door andere boven mij ook al aangeven, ga ik dan liever een heel weekend. Dan is de skirm tijd itt de reistijd beter te verantwoorden.

my 2 cents ;)

Persoonlijk is dik twee uur heen en terug + eten iets to much voor amper 5 uur skirmen. Zoals door andere boven mij ook al aangeven, ga ik dan liever een heel weekend. Dan is de skirm tijd itt de reistijd beter te verantwoorden.

my 2 cents ;)

Voor mij persoonlijk was het 4 uur heen en 5 uur terug rijden, (door half NL mensen ophalen en terug brengen) ik reed om 4:15 van huis weg en was om 00:30 uur thuis, meer dan 20 uur weggeweest om te kunnen skirmen bij The Chambers en toch vond ik het waard.

Just my 2 cents ;-)

Voor ons is de afstand toch iets te ver om 1 dag te skirmen in belgie,

hoewel we heel graag daar een keertje heen willen,met onze club natuurlyk,

en een weekend BH laten we natuurlyk niet voorby gaan,zekers niet als we er met veel man heen gaan,

dat weekend is het geloof ik Haloween,en wss zullen de jongens van 3D daarop inspelen,zoals 2 jaar geleden,er liepen toen zombies in het bos rond,tydens de avondmissie,

dat was echt gaaf

Helaas kan ik niet komen ivm spoed curcus voorbehoud van me rijbevoegdheid

Zondag zou ik eventueel wel kunnen. Weet niet of veel mensen een weekend gaan?

@jules.cornelissen, voor mij is het nog niet zeker of ik er heen ga, maar mocht ik gaan laat ik het je tijdig weten. Ik ga overigens wel altijd een weekend als ik daar dan toch heen moet.

Kunnen we wellicht carpoolen fzo

GRRRRR,

waarom is Bunkerhill in de lyst met evenementenlyst afgehaald

ik zie hem niet meer staan