24 en 25 oktober skirm - BH

• Onderwerp starter Onderwerp starter Peter
  • Startdatum Startdatum
@lotte Waarschijnlijk omdat ik gisteren de evenement details heb aangevuld, staat nu denk ik bij @Jan in de goedkeuringen 

Hey @lotte, ja ik kan alleen nog maar zondag helaas. De exfil van de tango in mijn zwangere vrouw nadert en ze trekt de zorg in het weekend niet meer zo alleen. Als goede buddy blijf ik dus zoveel mogelijk dekking bieden. (ik oefen het jargon nog maar ff ;)

We stonden er goed op met de goose walk bij de TTD he :) Hoe is t met je gezichtswond afgelopen eigenlijk?

@donz,

ja leuk die foto's,moet ze nog opslaan,

ik ben naar de plastisch-chirurg geweest,en heb een totale gezichts xcontructie gekregen,ghihi,

nee hoor,

het gaat goed,wel nog ff last gehad,en er blyft een klein plekje over,leuk souvenietje,

top dan zien we je ip de zondag,als een black cobra,gezellig

Zojusit weekend ticket besteld voor Bunker hill.

Moet vrijdag 23 oktober wel werken tot 17.00 uur dus 18.00 uur @ Daarle gaat m waarschijnlijk niet worden. Ga proberen die dag wat overuren op te nemen om te zorgen dat ik er rond 19.00 kan zijn. 

Graag het verzoek aan degene die er wel op tijd zijn een plekje vrij te houden in het ACN tentenkamp.

ik wil eigenlijk wel lekker naar Bunker hill gaan, alleen vervoer zal lastig worden T_T

en ik ga er nu ff van uit dan @jules.cornelissen met @manderspaul meegaat rijden

hey geselli @paul,
wy gaan ook heen, en probeer een plaatsje voor je vry te houden,
anders ga ik al vast proefschieten

hey geselli @paul, wy gaan ook heen, en probeer een plaatsje voor je vry te houden, anders ga ik al vast proefschieten

bedoel je dat je voor @manderspaul een plaatsje vrij houd?

want ik woon nl +/- 30 minuten oostelijk(met de auto) vanuit Paul 

Hahahah ze bedoeld daarmee dat ze een plaatsje vrij houdt op het Bunker hill tenten terrein. Zodat ik daar mijn tentje bij hen kwijt kan.

Lijkt me een perfecte skirm om eens de leden van ACN te ontmoeten, als jullie ruimte hebben natuurlijk. Ik heb vervoer mochten er nog mensen uit de regio Amsterdam mee gaan.

Kogel is door de kerk, ik ga, samen met @wolle19, @Conrex en @Joris Roggekamp ook het hele weekend. Wij proberen om 18:00 uur voor het hek te staan en we houden een plekje voor je vrij, @manderspaul!

@Frank-Peter als wy er nog niet zyn, wil je dat dan ook voor ons doen
toeoeoeoe, pleaseeeee

Ik zal misschien samen met een klasgenoot het weekend aanwezig zijn.

Het is nog even afwachten wat zijn antwoord is, hij is wel entousiast

edit: bericht gehad, gaat helaas niet door

Wie o Wie Rijd er langs Haps op?

natuurlijk zal ik de standaart, Benzinegeld, betalen zonder problemen, en als je wil kan ik je ontvangen met Koffie en iets erbij als je het wil

ik wil graag het hele weekend(daar heb ik ook voor betaald, dus als ik op zaterdag heen en op zondag terug zou kunnen ook al is het met iemand anders maakt het mij niet zo veel uit)

Mijn replica is binnen! tijd om deze te testen. Ik ben er zondag bij 25 oktober bij! Hebben jullie ruimte om een airsoftnoob mee op touw te nemen?

@Harco, als je jezelf aanmeld bij het event hier op de site dan weten we dat je komt en kan je met ons mee spelen in een Squad. 

Wij zijn heel makkelijk te vinden, ons tentenkamp staat schuin tegenover de "winkel" van 3D.

aangemeld en betaald, ik zie jullie de 25e. Mochten er nog mensen uit de regio amsterdam, zondag mee gaan. Ik heb nog ruimte in de auto

Wij,Lotte en ikkuh,zijn er het heule weekend en arriveren op de vrijdagmiddag al.

Helaas geen ruimte meer in mijn blikkie.