25 maart zondag WILD MOUNTAIN

Helaas geen vervoer kunnen regelen voor de 25e, maatje van me heeft andere plannen. :(
MACHINEGUNNER NOOOOO! Ik was wel benieuwd naar je M249 een keer te "voelen" in het echt. Kijken of ik hard aan mijn push-ups moet gaan werken gehehe

Een machinegeweer is pas een machinegeweer met een houten kolf! Zie alle bad ass machinegeweren zoals de mg-34, mg-42, RPD, etc en natuurlijk de rambo style pkm :cool: zie rambo 2

En dat rambo geval mag je best vast houden de 25ste :p

• Leuk
Waarderingen: Jan
MACHINEGUNNER NOOOOO! Ik was wel benieuwd naar je M249 een keer te "voelen" in het echt. Kijken of ik hard aan mijn push-ups moet gaan werken gehehe
Had je dat dan al niet gedaan bij Ulicoten?

Maar goed, als iemand toevallig uit de buurt van Hoogvliet komt of er langs rijdt en er is nog plek please let me know. Een beetje gezelschap in de auto kan toch geen kwaad? Natuurlijk betaal ik mee aan de brandstof kosten :)

Een machinegeweer is pas een machinegeweer met een houten kolf! Zie alle bad ass machinegeweren zoals de mg-34, mg-42, RPD, etc en natuurlijk de rambo style pkm :cool: zie rambo 2

En dat rambo geval mag je best vast houden de 25ste :p
gehehe! Hoe schoon aan de haak is die dan? Ik geloof de m249 7 kilo?

@WaterIsNat nee nog niet. Toen had ik nog geen concrete ideeën. Of misschien wel maar ben ik het vergeten gehehe!

De PKM is ongeveer 10kg, incl 4000bbs in de mag.

Ik hoop nog ooit is een goedkopere rpd, de lct versie is €1000. Dan maak ik de Zuid afrikaanse versie er van tijdens de bush war, veel lichter en ideaal voor cqb

Bijlagen

• add204142d876e353700497276394767.jpg
    add204142d876e353700497276394767.jpg
    153,6 KB · Weergaven: 243
  • Leuk
Waarderingen: Martinolie4 en Jan
Had je dat dan al niet gedaan bij Ulicoten?

Maar goed, als iemand toevallig uit de buurt van Hoogvliet komt of er langs rijdt en er is nog plek please let me know. Een beetje gezelschap in de auto kan toch geen kwaad? Natuurlijk betaal ik mee aan de brandstof kosten :)

Hé ook een Hoogvlieter

• Leuk
Waarderingen: WaterIsNat
Woon je erg ver van dordrecht vandaan? Wil je opzich wel oppikken anders.

Geef anders je adres even in een PM dan kijk ik of t te doen is.

Laatst bewerkt:
Als iemand mee wilt rijden geef maar aan ik vertrek vanaf ijsselstein

Leuk, ik en een vriend zijn er ook bij, geheel per ongeluk. Ik snap nu wel waarom er nog maar zo weinig plaatsen waren :).

• Leuk
Waarderingen: Dela
Er zijn nog 6 plekken over. Mochten hier nog nieuwe airsofters/ airsoft geinteresseerden rondspoken die graag meewillen maar geen eigen kit hebben, stuur me een pm.

Gaat voor mij helaas niet lukken.
Al eerder samen gespeeld met the Walker en via andere media ben ik op dit topic gewezen.
Wel volg ik graag waar en wanneer jullie heen gaan. Als het lukt en er ruimte is ga ik graag mee.

• Leuk
Waarderingen: The Walker
Nice! Hopen op leuke medespelers. Enige keer dat ik er geweest was, was het niet zo goed qua fairplay jammer genoeg. Iedereen met het verkeerde been uit bed gestapt of zo :P

Ow ja... ik zeg team blauw (gewenning) als iedereen het eens is en we de keus krijgen daar :p pas bij the chambers kwam ik in team rood terecht heb ik heel mijn eigen team afgeknald :eek:

• Leuk
Waarderingen: WaterIsNat