MACHINEGUNNER NOOOOO! Ik was wel benieuwd naar je M249 een keer te "voelen" in het echt. Kijken of ik hard aan mijn push-ups moet gaan werken geheheHelaas geen vervoer kunnen regelen voor de 25e, maatje van me heeft andere plannen.![]()
MACHINEGUNNER NOOOOO! Ik was wel benieuwd naar je M249 een keer te "voelen" in het echt. Kijken of ik hard aan mijn push-ups moet gaan werken geheheHelaas geen vervoer kunnen regelen voor de 25e, maatje van me heeft andere plannen.![]()
Had je dat dan al niet gedaan bij Ulicoten?MACHINEGUNNER NOOOOO! Ik was wel benieuwd naar je M249 een keer te "voelen" in het echt. Kijken of ik hard aan mijn push-ups moet gaan werken gehehe
gehehe! Hoe schoon aan de haak is die dan? Ik geloof de m249 7 kilo?Een machinegeweer is pas een machinegeweer met een houten kolf! Zie alle bad ass machinegeweren zoals de mg-34, mg-42, RPD, etc en natuurlijk de rambo style pkmzie rambo 2
En dat rambo geval mag je best vast houden de 25ste![]()
Had je dat dan al niet gedaan bij Ulicoten?
Maar goed, als iemand toevallig uit de buurt van Hoogvliet komt of er langs rijdt en er is nog plek please let me know. Een beetje gezelschap in de auto kan toch geen kwaad? Natuurlijk betaal ik mee aan de brandstof kosten![]()
Ik haal in iedergeval @WaterIsNat op.Als iemand mee wilt rijden geef maar aan ik vertrek vanaf ijsselstein
ja wat Is ver (carpoolen scheeld een hoop)
Dat is mooi... hebben we zeker wat te schieten.Tickets zijn op